Wel goed hoor, alleen hebben mijn dagen een stuk of 6 uur te weinigquote:
dat ken ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen hebben mijn dagen een stuk of 6 uur te weinig
hmmmm dat gevoel komt me zakelijk en prive erg bekend voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oh, dat is hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?quote:
Stuitertballetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo, schoolmusical zit er voor dit jaar weer op, ben bekaf en doodop
Hoe gaat het hier?
TFMquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo, schoolmusical zit er voor dit jaar weer op, ben bekaf en doodop
Hoe gaat het hier?
Bij mij dagelijks aardig wat uurtjes langerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?
Vrije tijd hebben zodat het niet een en al school is en ik niet overwerkt (ja echt) raak...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat MOET jij dan, naast school 6 uurtjes gemiddeld, en huiswerk (hooguit 2 uurtjes) ?
Maar 16 uur vrijetijd per dagquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrije tijd hebben zodat het niet een en al school is en ik niet overwerkt (ja echt) raak...
Goed! Naja, net dus laatste opvoering van Avenue Q gedaan in De Flint, Hakim geknuffeld en het ging perfecto!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TFM
Hier gaat ie z'n gangetje. Hoest met jou
School is meestal 7 uur, voor ik echt kan beginnen aan huiswerk 7,5 tot 8 uur tijd verspilt, vaak 3 uur huiswerk maken en nog eten, slapen, etc...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar 16 uur vrijetijd per dag, ik teken er voor
hmmmm dat klinkt nog steeds allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Naja, net dus laatste opvoering van Avenue Q gedaan in De Flint, Hakim geknuffeld en het ging perfecto!
En buiten dat, minder, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zelfs.
friemelquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar 16 uur vrijetijd per dag, ik teken er voor
Achja, het ging net weer een weekje of twee super, buitengewoon fantastisch zelfs, en dan gebeurt er weer vanalles waardoor het weer vollop terugkomtquote:
dat laatstequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
dat laatstequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zullen we hier ooit eens een KSC hebben waar het GEWELDIG GOED gaat met IEDEREEN of is dat een illusie
Dat is geen illusie, maar wel een utopiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |