Ik googlede 'honginzonnetjes' en bovenaan stond dit topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het ziet er wel lekker uit
Hihi zal vast een onbekend recept zijn danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik googlede 'honginzonnetjes' en bovenaan stond dit topic
Succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hond wil naar de wc, oké gr gr
doei
Kan hij al doorspoelen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hond wil naar de wc, oké gr gr
doei
#5 > #6 pretty pleasequote:
oeefff R.I.P voor de eendquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef dralion13 het volgende:
Doei appoltje
Volgens mij is de eend die al meerdere keren in mn tuin verkracht is nu toch echt dood
quote:
zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeefff R.I.P voor de eendeindelijk verlost van al die groepsverkrachtingen nu
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
Deze had ik gisteravond gemaakt uit verveling
[ afbeelding ]
En nu maar echt gaan bedenken wat ik ga bakken.
Daag![]()
wow prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
Deze had ik gisteravond gemaakt uit verveling
[ afbeelding ]
En nu maar echt gaan bedenken wat ik ga bakken.
Daag![]()
leuk dat je hier ook bentquote:
Dankjequote:
Ja toch.quote:
Bak zequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Alleen is het oog eng![]()
Kreeg m niet liever![]()
En nu echt weg
DIE KAN IK OP DE GITAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
DIE KAN IK OP DE GITAARJe hebt gelijk, deze kan ik op expert 98% ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ur quite goodquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze kan ik op expert 98% ofzo
Guitar Hero-streamquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die oranje knop nekt me altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
Echte muzikanten hierquote:
Dat is altijd even wennen jaquote:
Na die van Aerosmith heb ik altijd kramp. Die is echt lastig op sommige stukken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is altijd even wennen ja
Ik krijg wel spontane reuma na een paar liedjes
Watjequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Na die van Aerosmith heb ik altijd kramp. Die is echt lastig op sommige stukken.
Beter haal je zang van Killer Queen op expert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Watjes halen Cult of Personality niet op Expert.
Tandjes schoon jaquote:
Ja daar heb je nog zo'n 60 jaar voor tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tandjes schoon jaMaar nog niet echt veel nuttigs gedaan
Dan kan later natuurlijk ook nog wel
Is dat een bonus track?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter haal je zang van Killer Queen op expert.
Merel werd op haar werk door iemand Meertje genoemd geloof ik..en dat vond ze één van de mindere verbasteringen van haar naamquote:
quote:
Vooral om te zingenquote:
Eet smakelijk en tot zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef mc-Piel het volgende:
Tijd om even pannenkoeken te bakken
Daarna kom ik jullie vervelen!
Dank dank!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef mc-Piel het volgende:
19 April heb ik trouwens een pre-exam party!
Thema is caribean/piraat
Dag appelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag appel
Ik ga even ''Topchef - de jonge professionals'' nadoen
Oja, oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft laat je de linkjes naar vorige topics achterwege, de Op wordt er hartstikke lang door en niemand leest ze terug
Mijn hobby wat doe jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft laat je de linkjes naar vorige topics achterwege, de Op wordt er hartstikke lang door en niemand leest ze terug
goed plan wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen hierop reageert doe ik het ook maar even.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Oké. Nuttig, bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Echte mannen poepen nu gewoon in de Noordzee.
Ik zeg het als user hè!quote:
Helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg het als user hè!
Geen verplichting, tis maar een tip.
Daar worden mensen in gekielhaald ja !! nu komt er weer een boete op de mat wegens 'kielhalen onder slechte hygiënische omstandigheden'quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Echte mannen poepen nu gewoon in de Noordzee.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als iedereen hierop reageert doe ik het ook maar even.
Goed bezig klinkquote:
Jep nu in de tram en straks nog on de bus hehe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
nu lekker richting huis ?
Goedemiddag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
De gepwneerde pwneermeelclan was toffer.
wie ? wat ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
De gepwneerde pwneermeelclan was toffer.
Goedzo!quote:
opgeladen ipod en telefoon wel ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jep nu in de tram en straks nog on de bus hehe.
quote:
Nee, van jou gestolen, netquote:
Ik krijg het niet meer teruggevonden.quote:
quote:
Oja ik ging vragen bedenken. Was er niet een prachtig archief ergens in FC van allerlei oude klassiekers?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oja ik ging vragen bedenken. Was er niet een prachtig archief ergens in FC van allerlei oude klassiekers?
Nee natuurlijk niet, ze is hier om te slowchatten niet om te werken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Michhas het volgende:
yvonne nu je hier toch bent, mag ik je wat vragen?
Hier ook in het prachtige S-Townquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier in amsterdam schijnt het zonnetje heeeeerlijkk
maar dat is zoooooooo ver wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier ook zonquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef picodealion het volgende:
Tijd voor een soepje.
[ afbeelding ].
tevreden moederpersonenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Even een beetje opruimen maar, dan is moederpersoon ook weer tevreden als ze thuis komt.
Ik ga ook maar eens een poging doen om dat mogelijk te maken danquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, die zijn het prettigst in de omgang.
quote:
Ik vindt jou ook aardig, maar je gaat me een beetje te snel....quote:
Janquote:
vindt. Laatmaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vindt jou ook aardig, maar je gaat me een beetje te snel....
Misschien is het verstandig als we even een break nemen ofzo, ik kan dit nu niet aan
http://forum.fok.nl/topic/1636693?toonverwijderd=1quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien moet ik SES maar weer modden, dan kan ik weer even in FC rondsnuffelen.
Wanneer word ik trouwens mod van ONZ? Duurt wel erg lang dit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1636693?toonverwijderd=1
Top.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1636693?toonverwijderd=1
Huillie huilliequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, maar jij wou een break, dat doet pijn
quote:
hallo hier tdrone uw relatietherapeutquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, maar jij wou een break, dat doet pijn
Jij ook al?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer word ik trouwens mod van ONZ? Duurt wel erg lang dit...
Hoezo ik ook al?quote:
als ik thuis ben typ ik alles uit oke ij moet mn. Verhaal kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
hallo hier tdrone uw relatietherapeut
komt goed mevrouwtjequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik thuis ben typ ik alles uit oke ij moet mn. Verhaal kwijt
McDreamy of House?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
komt goed mevrouwtje< doktersglimlach
Medeklinkerbotsing!!quote:
ik voel me vereerd, krijg ik wel een vermelding?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef Michhas het volgende:
Klinkerbotsing, ik ga je ondertitel stelen.
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Medeklinkerbotsing!!![]()
Was je nog op tijd?
Zo terug, eerst even opruimen en dan mijn slechte gewoonte uitoefenen
Bij dezequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel me vereerd, krijg ik wel een vermelding?
Hihi niet opgelet net? Ik heb het gehaald yayyyyy +10 studiepunten erbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Hoe ging je presentatie trouwens, Klink0r?
Goetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Hoe ging je presentatie trouwens, Klink0r?
Nee, was net even wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi niet opgelet net? Ik heb het gehaald yayyyyy +10 studiepunten erbij
krijg jij 10 punten voor een presentatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi niet opgelet net? Ik heb het gehaald yayyyyy +10 studiepunten erbij
Maar je naam staat er niet bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh het ziet er heel tof uit denk ik, FOK nu mobiel hihi.
Trots.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Missie goede zoon zijn weer geslaagd voor vandaag
Belachelijk tof jaquote:
ja belachelijk he.. en verslagen van 40 pagina's krijg je max. 3 punten voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
krijg jij 10 punten voor een presentatie
goed jannehhhhquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Missie goede zoon zijn weer geslaagd voor vandaag
Goed op weg weer dusquote:
Jawel johquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja hopelijk haal ik mn toetsen ook gewoon
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat maakt er al 2![]()
het opruimen ook al voltooid ?
Hey Furdi.quote:
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookquote:
en anders kreeg ik punten van Jou tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel joh. Gaat gewoon goed komen
.
Als ik ze kan missen, dan wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en anders kreeg ik punten van Jou toch
Aahhja en dan weer hard heen en weer lopen met kratten bier in de AH he ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Zo maar eens eten.
[..]
Hey Furdi.
Ik hoef het bier nooit te vullen, suffie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahhja en dan weer hard heen en weer lopen met kratten bier in de AH he ?eet smakelijk en sterkte alvast lieve appelientje
![]()
Met mij gaat het goed vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookhoe is het met jnnn?
Ooi Furdiferrrd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed vandaag![]()
omg rood haar en een macbook
het is een ongeschreven regel als je die in de bus tegenkomt dat je dan een pakje caprisonne op zn laptop leeg moet gieten he !!
Daar red je dan 4 levens mee in een ander continent![]()
ik zag vandaag iemand met een derp gezicht in de busquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookhoe is het met jnnn?
Ooi Furdiferrrd
Wat wel ? Ik deed altijd fris sappen en bier en af en toe potgroentenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoef het bier nooit te vullen, suffie.![]()
het erge is dat ik echt twee pakjes caprisonne in mn tas hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed vandaag![]()
omg rood haar en een macbook
het is een ongeschreven regel als je die in de bus tegenkomt dat je dan een pakje caprisonne op zn laptop leeg moet gieten he !!
Daar red je dan 4 levens mee in een ander continent![]()
kon je niet gewoon gedag zeggen tegen mij???? Aangestaard worden is niet fijn weet je datquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zag vandaag iemand met een derp gezicht in de bus
ja sorry wist niet dat jij een man van 70 wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kon je niet gewoon gedag zeggen tegen mij???? Aangestaard worden is niet fijn weet je dat
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef mc-Piel het volgende:
rood haar![]()
Dat staat alleen britse meisjes met sproeten goed!
Kate nash!
Ik ken een paar dames van 40+ die hebben mooie rode haren hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef mc-Piel het volgende:
rood haar![]()
Kate nash!
Duimen dat ze zomersproetjes heeft!quote:
Knetterkrankjorum?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken een paar dames van 40+ die hebben mooie rode haren hoor
shhhtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja sorry wist niet dat jij een man van 70 was
gelukkig zag je me trouwens alleen staren en niet kwijlen
Potgroenten, rijst en buitenlandse shit of wcpapier en baby- en dieetvoeding.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat wel ? Ik deed altijd fris sappen en bier en af en toe potgroenten
Ik heb goudblond (blond met rood erdoorheen) haar en sproeten. Ben ik nu stom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef mc-Piel het volgende:
rood haar![]()
Kate nash!
Welke soort WC papier is het zachtst?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potgroenten, rijst en buitenlandse shit of wcpapier en baby- en dieetvoeding.
Nee! Omdat sproeten en krulletjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb goudblond (blond met rood erdoorheen) haar en sproeten. Ben ik nu stom?
vakkenvullersquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik had vroeger blond haar en sproeten, nu donkerblond en zomersproetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
als ik werd gevraagd om te vullen kreeg ik altijd snoep en koekjes enzo om te vullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hahahhahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouwjammer dat je het bier niet hoeft bij te vullen ik had al helemaal in gedachten hoe jij pijlsnel die biertjes voor me kon halen terwijl ik voetbal zat te kijken enzo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Dan kom ik op bezoek dan kunnen wij voetbal kijken en dan worden de biertjes supersnel geleverd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouwjammer dat je het bier niet hoeft bij te vullen ik had al helemaal in gedachten hoe jij pijlsnel die biertjes voor me kon halen terwijl ik voetbal zat te kijken enzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hahahhahahahmmm minpuntje minpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou nog steeds van je hoor![]()
Snoep en koekjes vullen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik werd gevraagd om te vullen kreeg ik altijd snoep en koekjes enzo om te vullen
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm minpuntje minpuntje
ik hou nog steeds van je hoor
Njah dan maar babyvoeding tijdens de voetbal tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kom ik op bezoek dan kunnen wij voetbal kijken en dan worden de biertjes supersnel geleverd.:@:@:@@@:@@:@shift+2
Olvaritquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dan maar babyvoeding tijdens de voetbal toch
oefff dat is wel zwaar ja al dat lekkere spul in je handen en niks open mogen makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik werd gevraagd om te vullen kreeg ik altijd snoep en koekjes enzo om te vullen
We kunnen ook van elk deeltje deeltje #6 makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Ja dat is echt zoquote:
Een tweede opdracht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil jullie best een biertje geven, maar wat krijg ik?
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil jullie best een biertje geven, maar wat krijg ik?
En ik zeg netjes dankjewel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bent
quote:
Hmm, oké, ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bent
Hey hoi gr, alles goed?quote:
En Doerak naast je zodat je geen nee meer kan zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké, ik zal erover nadenken.
Hé wat waarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef murp het volgende:
[..]
We kunnen ook van elk deeltje deeltje #6 maken
heeyyyquote:
oewwww ja, het is geluktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb mijn vierkant trouwens af, Jan.
wat zijn dat voor rare hamsoorten die ik weer moet googlen enzo voordat ik het snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tosti's met Ardenner couburgerham en curry zijn lekker
Ik bespeur enige aggresie op zijn kattengezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En Doerak naast je zodat je geen nee meer kan zeggen
[ afbeelding ]
Dat is een van de lekkerste rauwe hammen die er isquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat zijn dat voor rare hamsoorten die ik weer moet googlen enzo voordat ik het snap
Hij had even een onderonsje met het wc papier in de doos jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik bespeur enige aggresie op zijn kattengezicht.
Hihi, wat schattig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij had even een onderonsje met het wc papier in de doos jamaar tegen mensen is hij altijd heeeeel lief hoor
Mee eens!quote:
Ohhh oke tot later appeltje, werkse ook hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Omdatappel het volgende:
Maar meteen helemaal afsluiten. Tot vanavond.![]()
In dat geval werk ze ook zometeen !! en tot vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Omdatappel het volgende:
Maar meteen helemaal afsluiten. Tot vanavond.![]()
Njah in ieder geval nooit meer in een verkeerd fotoboek posten nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
Omg mn postgemiddelde is nog een keer omhoog gegaan
Oh, 93 maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
Omg mn postgemiddelde is nog een keer omhoog gegaan
Hij is wel schrikbarend hoog hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh oke tot later appeltje, werkse ook he![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah in ieder geval nooit meer in een verkeerd fotoboek posten nu![]()
quote:
quote:
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef tdrone het volgende:
mij zou dat niet lukken zo'n hoog postgemiddelde
Ik kan tegen vegetariërs zeggen dat mijn eten op hun eten schijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens!
Vlees en vis! Daar mag een vrouw me midden in de nacht voor wakker maken!
Kijk die van mij danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat deed ik al bijna niet !!! dit is kut
![]()
[..]
[..]
[..]
huh?
Dat is onbeschoft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan tegen vegetariërs zeggen dat mijn eten op hun eten schijt![]()
teveel verdrietige smileyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Nou. Pfoe. Dat is wel stoer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het iets anders formuleren! Maar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ja jij hebt hoogquote:
aw mn hart smoltquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
teveel verdrietige smiley... je wint een liefdevolle kattenknuffel
[ afbeelding ]
Laat ze lekker vegetarisch zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat hij al dik omlaag is gegaan de laatste maandenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jij hebt hoogomg dit is niet leuk, ik ga gewoon alles multiquoten
ik post nooit zoveel op een dag (tenminste niet dagen achter elkaar)quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
huh?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat hij al dik omlaag is gegaan de laatste maanden.
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik post nooit zoveel op een dag (tenminste niet dagen achter elkaar)
Ik zeg dat ik het kan, niet dat ik het doequote:
Moet je mij niet aankijkenquote:
Muisje heeft met een 70 jaar oude man gezoend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shhhtiedereen hier denkt dat ik een 19 jaar oude meid ben.
Geil he, ik weet dat jij daar ook een beetje opgewonden van wordt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Muisje heeft met een 70 jaar oude man gezoend?
Ik wist niet dat je 70 wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |