Nee, was net even wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi niet opgelet net? Ik heb het gehaald yayyyyy +10 studiepunten erbij
krijg jij 10 punten voor een presentatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi niet opgelet net? Ik heb het gehaald yayyyyy +10 studiepunten erbij
Maar je naam staat er niet bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh het ziet er heel tof uit denk ik, FOK nu mobiel hihi.
Trots.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Missie goede zoon zijn weer geslaagd voor vandaag
Belachelijk tof jaquote:
ja belachelijk he.. en verslagen van 40 pagina's krijg je max. 3 punten voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
krijg jij 10 punten voor een presentatie
goed jannehhhhquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Missie goede zoon zijn weer geslaagd voor vandaag
Goed op weg weer dusquote:
Jawel johquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja hopelijk haal ik mn toetsen ook gewoon
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat maakt er al 2![]()
het opruimen ook al voltooid ?
Hey Furdi.quote:
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookquote:
en anders kreeg ik punten van Jou tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel joh. Gaat gewoon goed komen
.
Als ik ze kan missen, dan wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en anders kreeg ik punten van Jou toch
Aahhja en dan weer hard heen en weer lopen met kratten bier in de AH he ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Zo maar eens eten.
[..]
Hey Furdi.
Ik hoef het bier nooit te vullen, suffie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahhja en dan weer hard heen en weer lopen met kratten bier in de AH he ?eet smakelijk en sterkte alvast lieve appelientje
![]()
Met mij gaat het goed vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookhoe is het met jnnn?
Ooi Furdiferrrd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed vandaag![]()
omg rood haar en een macbook
het is een ongeschreven regel als je die in de bus tegenkomt dat je dan een pakje caprisonne op zn laptop leeg moet gieten he !!
Daar red je dan 4 levens mee in een ander continent![]()
ik zag vandaag iemand met een derp gezicht in de busquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed hoor, stoel verderop zit een jongen met rood haar en een macbookhoe is het met jnnn?
Ooi Furdiferrrd
Wat wel ? Ik deed altijd fris sappen en bier en af en toe potgroentenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoef het bier nooit te vullen, suffie.![]()
het erge is dat ik echt twee pakjes caprisonne in mn tas hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed vandaag![]()
omg rood haar en een macbook
het is een ongeschreven regel als je die in de bus tegenkomt dat je dan een pakje caprisonne op zn laptop leeg moet gieten he !!
Daar red je dan 4 levens mee in een ander continent![]()
kon je niet gewoon gedag zeggen tegen mij???? Aangestaard worden is niet fijn weet je datquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zag vandaag iemand met een derp gezicht in de bus
ja sorry wist niet dat jij een man van 70 wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kon je niet gewoon gedag zeggen tegen mij???? Aangestaard worden is niet fijn weet je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |