Merel werd op haar werk door iemand Meertje genoemd geloof ik..en dat vond ze één van de mindere verbasteringen van haar naamquote:
quote:
Vooral om te zingenquote:
Eet smakelijk en tot zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef mc-Piel het volgende:
Tijd om even pannenkoeken te bakken
Daarna kom ik jullie vervelen!
Dank dank!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef mc-Piel het volgende:
19 April heb ik trouwens een pre-exam party!
Thema is caribean/piraat
Dag appelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag appel
Ik ga even ''Topchef - de jonge professionals'' nadoen
Oja, oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft laat je de linkjes naar vorige topics achterwege, de Op wordt er hartstikke lang door en niemand leest ze terug
Mijn hobby wat doe jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft laat je de linkjes naar vorige topics achterwege, de Op wordt er hartstikke lang door en niemand leest ze terug
goed plan wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen hierop reageert doe ik het ook maar even.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Oké. Nuttig, bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Echte mannen poepen nu gewoon in de Noordzee.
Ik zeg het als user hè!quote:
Helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zeg het als user hè!
Geen verplichting, tis maar een tip.
Daar worden mensen in gekielhaald ja !! nu komt er weer een boete op de mat wegens 'kielhalen onder slechte hygiënische omstandigheden'quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Echte mannen poepen nu gewoon in de Noordzee.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als iedereen hierop reageert doe ik het ook maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |