heeyyyquote:
oewwww ja, het is geluktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb mijn vierkant trouwens af, Jan.
wat zijn dat voor rare hamsoorten die ik weer moet googlen enzo voordat ik het snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tosti's met Ardenner couburgerham en curry zijn lekker
Ik bespeur enige aggresie op zijn kattengezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En Doerak naast je zodat je geen nee meer kan zeggen
[ afbeelding ]
Dat is een van de lekkerste rauwe hammen die er isquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat zijn dat voor rare hamsoorten die ik weer moet googlen enzo voordat ik het snap
Hij had even een onderonsje met het wc papier in de doos jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik bespeur enige aggresie op zijn kattengezicht.
Hihi, wat schattig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij had even een onderonsje met het wc papier in de doos jamaar tegen mensen is hij altijd heeeeel lief hoor
Mee eens!quote:
Ohhh oke tot later appeltje, werkse ook hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Omdatappel het volgende:
Maar meteen helemaal afsluiten. Tot vanavond.![]()
In dat geval werk ze ook zometeen !! en tot vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Omdatappel het volgende:
Maar meteen helemaal afsluiten. Tot vanavond.![]()
Njah in ieder geval nooit meer in een verkeerd fotoboek posten nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
Omg mn postgemiddelde is nog een keer omhoog gegaan
Oh, 93 maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
Omg mn postgemiddelde is nog een keer omhoog gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |