Nee, een droomvrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb goudblond (blond met rood erdoorheen) haar en sproeten. Ben ik nu stom?
Hahahhahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouwjammer dat je het bier niet hoeft bij te vullen ik had al helemaal in gedachten hoe jij pijlsnel die biertjes voor me kon halen terwijl ik voetbal zat te kijken enzo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Dan kom ik op bezoek dan kunnen wij voetbal kijken en dan worden de biertjes supersnel geleverd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouwjammer dat je het bier niet hoeft bij te vullen ik had al helemaal in gedachten hoe jij pijlsnel die biertjes voor me kon halen terwijl ik voetbal zat te kijken enzo
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hahahhahahahmmm minpuntje minpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou nog steeds van je hoor![]()
Snoep en koekjes vullen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik werd gevraagd om te vullen kreeg ik altijd snoep en koekjes enzo om te vullen
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm minpuntje minpuntje
ik hou nog steeds van je hoor
Njah dan maar babyvoeding tijdens de voetbal tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kom ik op bezoek dan kunnen wij voetbal kijken en dan worden de biertjes supersnel geleverd.:@:@:@@@:@@:@shift+2
Olvaritquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dan maar babyvoeding tijdens de voetbal toch
oefff dat is wel zwaar ja al dat lekkere spul in je handen en niks open mogen makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik werd gevraagd om te vullen kreeg ik altijd snoep en koekjes enzo om te vullen
We kunnen ook van elk deeltje deeltje #6 makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft laat je de linkjes naar vorige topics achterwege, de Op wordt er hartstikke lang door en niemand leest ze terug
Ja dat is echt zoquote:
Een tweede opdracht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil jullie best een biertje geven, maar wat krijg ik?
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil jullie best een biertje geven, maar wat krijg ik?
En ik zeg netjes dankjewel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bent
quote:
Hmm, oké, ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liefde en wijntjes als je Glee aan het kijken bent
Hey hoi gr, alles goed?quote:
En Doerak naast je zodat je geen nee meer kan zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké, ik zal erover nadenken.
Hé wat waarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef murp het volgende:
[..]
We kunnen ook van elk deeltje deeltje #6 maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |