Het is gewoon een heel vredig stadje normaliter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:42 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Mjah, de kans dat zo'n drama zich afspeelt in het stadje waar je woont is ook erg klein en in principe is er geen aanleiding om er echt rekening mee te houden. Alphen in het nieuws op de BBC; who would have guessed.
Dat dacht ik van mijn dorp ook.. tot ik opeens hoorde dat het hier het grootste drugshol van nederland zou zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel vredig stadje normaliter.
Dat zou goed kunnen, maar je hebt maar 1 echt gestoorde in je gemeenschap nodig om een stadje hot news te laten worden. In principe wonen in elk stadje wel psychisch gestoorde mensen die als het tegenzit vroeg of laat iets opzienbarends doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb samen met 'm gezwommen, geschaatst, kroegen bezocht paar jaar lang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Lol. Lijkt me best apart om een bekende op tv te zien in zo'n programma.
Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
Er hoeft maar 1 persoon door te draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.
Dan kun je nooit meer voet in een ziekenhuis zetten....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
Ja, vooral de mensen die het actief hebben meegemaakt. Lijkt me raar voor hun om morgen al een bakje kibbeling te gaan kopen. Ik denk dat ze veel liever even naar de Aarhof gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Uhu, wil dan ook die namen weten.
Nouja, op zaterdagmiddag is het denk ik wel het drukst in zo'n winkelcentrum.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.
Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:
- Constanze Boezaard (45), medewerkster GH Lyceum + haar man (49)
Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..
Ja, zoiets had ik ook gehoord. Dus twee keer wees, jezus zeg..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.
Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:
- Margriet ter Haar (68), eigenaresse Square Mode
en die 42-jarige Syrische dichter.
Noodlot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.
Vergeet 't maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Ausputzert het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ons de clichés als "de gemeenschap lijkt hechter geworden" en "Helemaal hetzelfde zal Alphen nooit meer worden" bespaard blijven.
Lol, volkert van der graaf vermoorden vanwege Fortuyn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blowen, wat ook gesuggereerd werd, is echt niet goed voor mensen met problemen.
Schizofreen kan je er van worden, in wat voor mate dan ook. En het is maar net wat je triggert.
Ik kan ook mensen vermoorden als het zou moeten, maar dan gaan er mensen dood door mijn autootje die mijn naasten vermoord/verkracht zouden hebben. Of volkert van der graaf als ik hem tegen kom op straat..
Maar politici, voetballers, Laura van Secret Storydie zullen nooit bij mij een moordgevoel op kunnen rakelen.
edit: ik heb zelf ook 14 jaar geblowd, sinds ik gestopt ben begrijp ik dat het voor bepaalde mensen kwaad kan.
Waarsch. wel, maar ik kan er altijd slecht tegen. Of zoiets als :"Alphen is die dag haar onschuld verloren".quote:
Die gozer was dan ook psychiatrisch patient.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef xyzyx het volgende:
Zouden die documenten 'van spirituele aard' vergelijkbaar zijn met die gek van Virginia tech?
Die kerel is ook niet helemaal 100%
Dat wordt ook over Tristan gezegd. Dus misschien is het wel van zulke aardquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:32 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Die gozer was dan ook psychiatrisch patient.
Tristan is 10 dagen gedwongen opgenomen geweest - Maar vaak zit daar nog een na traject aan vast ,soms wel van enkele jaren (dagbehandeling etc, ) daar hoor je weinig over .quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat wordt ook over Tristan gezegd. Dus misschien is het wel van zulke aard
Er was dus iets mis met hem.. Vandaar dat ik benieuwd ben naar zijn brief.. Misschien was het inderdaad een geval van dat hij dacht goed te doen door andere mensen dood te maken en niet zozeer wraak wilde of wat dan ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:40 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Tristan is 10 dagen gedwongen opgenomen geweest - Maar vaak zit daar nog een na traject aan vast ,soms wel van enkele jaren (dagbehandeling etc, ) daar hoor je weinig over .
Bij Cho was het in ieder geval wel duidelijk dat het echt gepland was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat wordt ook over Tristan gezegd. Dus misschien is het wel van zulke aard
Ja klopt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bij Cho was het in ieder geval wel duidelijk dat het echt gepland was.
Van die Cho was wel vastgesteld dat hij psychisch niet in orde was en dat hij eigenlijk opgenomen zou moeten worden (gevaar voor zichzelf en mogelijk anderen). Toch werd hij na 1 dag alweer naar huis gestuurd en had hij alleen nog gesprekken. Ongeveer 1,5 jaar later pleegde hij de moorden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja klopt..
En dan al die lui zeiken ja waarom had niemand het door..
Mensen waren van mij ook ontzettend verbaasd toen ik vertelde dat ik depressief was.. Mijn ouders hadden het niet eens doorgehad als ik het niet verteld had. Mensen zijn heel goed in gevoelens verbergen..
Is het van Tristan wel duidelijk wat er aan de hand was dat hij in een inrichting gestopt werd? Voor je verplicht daar in moet is er wel iets ergs aan de hand..quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Van die Cho was wel vastgesteld dat hij psychisch niet in orde was en dat hij eigenlijk opgenomen zou moeten worden (gevaar voor zichzelf en mogelijk anderen). Toch werd hij na 1 dag alweer naar huis gestuurd en had hij alleen nog gesprekken. Ongeveer 1,5 jaar later pleegde hij de moorden.
Volgens mij had hij suicidale neigingen. Maar not sure.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is het van Tristan wel duidelijk wat er aan de hand was dat hij in een inrichting gestopt werd? Voor je verplicht daar in moet is er wel iets ergs aan de hand..
Mijn psychiater zei dat het hem verbaasde dat ik nog geen zelfmoord had gepleegd.. Als je het mij vraagt zwaar overdreven maar toch heeft hij mij niet naar zo'n instituut gestuurd.. Vandaar dat ik denk dat er meer aan de hand was dat hij daar heen moest..quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:53 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Volgens mij had hij suicidale neigingen. Maar not sure.
Op zich wel een opmerkelijke stelling van een psychiater. Hoe gaat het tegenwoordig dan met jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn psychiater zei dat het hem verbaasde dat ik nog geen zelfmoord had gepleegd.. Als je het mij vraagt zwaar overdreven maar toch heeft hij mij niet naar zo'n instituut gestuurd.. Vandaar dat ik denk dat er meer aan de hand was dat hij daar heen moest..
Psychose, stemmen horen las ik ergens. en gevaar voor zichzelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn psychiater zei dat het hem verbaasde dat ik nog geen zelfmoord had gepleegd.. Als je het mij vraagt zwaar overdreven maar toch heeft hij mij niet naar zo'n instituut gestuurd.. Vandaar dat ik denk dat er meer aan de hand was dat hij daar heen moest..
Well there's your problemquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:37 schreef Robus het volgende:
Uit zijn brief blijkt dat hij ook met het bovennatuurlijke bezig was en had het over een god.
6 slachtoffers en 1 zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is het huidig bekende aantal doden? Dan pas ik het balkje in de OP even aan.
Satan, zielen aan hem voeden. Offers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:37 schreef Robus het volgende:
Uit zijn brief blijkt dat hij ook met het bovennatuurlijke bezig was en had het over een god.
komt nog bij dat je door het internet min of meer exact weet waar die doden hebben gelegen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Schietvereniging Van der Vlis week dichtquote:Dagschuttersvereniging Nieuwkoop, waar Tristan van der Vlis lid van was, blijft uit piëteit met de slachtoffers dicht tot volgende week dinsdag. Dat zei een van de twee eigenaren, Mark van Dam, maandag in RTL Nieuws. De eigenaren zijn erg geschrokken en aangedaan door de moordpartij in Alphen aan den Rijn.
Van Dam noemde Van der Vlis een 'overdreven vriendelijke jongen' die zich normaal gedroeg en zich met niemand bemoeide. Hij was nog nooit in bomberjack en legerbroek gezien, de kleding waarin hij zaterdag zes mensen en zichzelf doodschoot.
De 24-jarige Van der Vlis was sinds 2007 lid van de vereniging. Hij was daar donderdag voor het laatst en kwam er ongeveer een keer in de twee weken, samen met zijn vader en een vriendin van zijn vader. Die vriendin heeft zaterdag vlak voor het schietincident nog gebeld met de schietvereniging met de vraag of Tristan daar was.
Van der Vlis heeft een wapen gekocht bij de schietvereniging, een semi-automatische Smith & Wesson, waar 25 kogels in kunnen. Volgens RTL heeft Van der Vlis daar zaterdag hoogstwaarschijnlijk mee geschoten De andere twee wapens die hij gebruikte, zijn niet bij de schietvereniging gekocht.
Bij de vereniging was niet bekend dat Van der Vlis kampte met zelfmoordneigingen. Politietopman Willem Woelders zei maandag dat bij het afgeven van een wapenvergunning de politie altijd moet worden geïnformeerd over de geestelijke gezondheid van de aanvrager. Het drama in Alphen aan den Rijn maakt duidelijk dat de regelgeving voor wapenvergunningen grote gaten vertoont, vindt Woelders. Hij wil dat de Wapenwet wordt aangepast.
Het was gewoon een kut psychiater.quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:04 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Op zich wel een opmerkelijke stelling van een psychiater. Hoe gaat het tegenwoordig dan met jou?
Cho werd volgens mij op last van de rechtbank naar een psychiater gestuurd voor onderzoek en aan de hand daarvan zou hij opgenomen worden (wat dus maar 1 dag duurde). Ik vind het sowieso een dubieus verhaal; er is nooit een echte diagnose gesteld bij hem.
En voor anderen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Psychose, stemmen horen las ik ergens. en gevaar voor zichzelf
Die zin uit het artikel vind ik redelijk verbazend. De vader moet het toch geweten hebben als hij er ook voor was opgenomen. Waarom heeft die de club niet ingelicht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 06:33 schreef paddy het volgende:
Bij de vereniging was niet bekend dat Van der Vlis kampte met zelfmoordneigingen.
Hij heeft wel een goed punt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:47 schreef FireFox1 het volgende:
Dorpsidioot Koos Spee laat ook weer eens wat van zich horen
http://www.autoblog.nl/ar(...)en-mening#post-42400
Koos Spee heeft NOOIT een punt.quote:
En waarom niet? 700 doden t.o.v. 6..quote:
Zag gisteren op tv dat ze twee pleegkinderen hadden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..
Maar dat vergelijken met het drama van Alphen raakt kant noch wal.quote:
Klopt.. Maar sommige dingen worden gewoon zwaar opgeblazen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar dat vergelijken met het drama van Alphen raakt kant noch wal.
Kogelbiefstukquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef plonsikduik het volgende:
zijn we er nog niet uit ?? wanneer gaan we over op de orde van de dag ??
wat is bijvoorbeeld de kilo knaller van de week bij de C1000 en AH in alphen aan de rijn ?
En welk punt mag dat dan wel zijn? Ga je ongelukken in het verkeer nou vergelijken met het willekeurig dood schieten van 6 mensen door 1 of andere idioot.quote:
Mensen die dronken in de auto stappen zijn, als je het mij vraagt, niet veel beter als deze gozer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En welk punt mag dat dan wel zijn? Ga je ongelukken in het verkeer nou vergelijken met het willekeurig dood schieten van 6 mensen door 1 of andere idioot.
Dus er zijn 700 doden in het verkeer door dronken automobilisten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die dronken in de auto stappen zijn, als je het mij vraagt, niet veel beter als deze gozer..
Wel meer dan 6 denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus er zijn 700 doden in het verkeer door dronken automobilisten?![]()
Dus als hij de koningin dood had geschoten had je het wel gesnapt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Renaldo het volgende:
wat ik nooit echt snap waarom zo random op mensen schieten..... totaal nutteloos. Waarom geen politici of een lid van het koningshuis... waarom zo random? ik snap dat echt niet.
dan was er in ieder geval een duidelijker motief geweest, kan best begrijpen dat mensen door gebeurtenissen een bepaalde afkeer ontwikkelen of iets, niet om moorden goed te keuren of iets. Maar om nu zo maar onschuldige random mensen neer te schieten echt.....Kijk zoals de moord op pim fortuyn, theo van gogh is een duidelijker motief en maakt het minder psychopatisch, aan de andere kant maakt het dat ook weer enger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus als hij de koningin dood had geschoten had je het wel gesnapt?
Dus je wil gewoon begrijpen waarom.. Ik dacht dat je bedoelde dat je het wel begreep als iemand die koningin door de kop zou schieten om wat voor reden dan ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Renaldo het volgende:
[..]
dan was er in ieder geval een duidelijker motief geweest, kan best begrijpen dat mensen door gebeurtenissen een bepaalde afkeer ontwikkelen of iets, niet om moorden goed te keuren of iets. Maar om nu zo maar onschuldige random mensen neer te schieten echt.....Kijk zoals de moord op pim fortuyn, theo van gogh is een duidelijker motief en maakt het minder psychopatisch, aan de andere kant maakt het dat ook weer enger.
ga studie mensenkennis volgen. waarom overal een motief voor ??? er komen nog wel meer van dat soort gevallen. als je de boel gewoon beu bent en je geen moer meer om je omgeving geeft . dan is zo'n aktie toch normaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Renaldo het volgende:
[..]
dan was er in ieder geval een duidelijker motief geweest, kan best begrijpen dat mensen door gebeurtenissen een bepaalde afkeer ontwikkelen of iets, niet om moorden goed te keuren of iets. Maar om nu zo maar onschuldige random mensen neer te schieten echt.....Kijk zoals de moord op pim fortuyn, theo van gogh is een duidelijker motief en maakt het minder psychopatisch, aan de andere kant maakt het dat ook weer enger.
maar oudjes neerschieten in een scootmobiel.... zelf de meest gekke psychopaat kan daar toch geen voldoening uithalen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
ga studie mensenkennis volgen. waarom overal een motief voor ??? er komen nog wel meer van dat soort gevallen. als je de boel gewoon beu bent en je geen moer meer om je omgeving geeft . dan is zo'n aktie toch normaal
De fucking klootzakquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:
- Margriet ter Haar (68), eigenaresse Square Mode
en die 42-jarige Syrische dichter.
Jawel, dat kan een psychopaat wel degelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Renaldo het volgende:
maar oudjes neerschieten in een scootmobiel.... zelf de meest gekke psychopaat kan daar toch geen voldoening uithalen?
Andere onschuldige mensen wel dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef Renaldo het volgende:
[..]
maar oudjes neerschieten in een scootmobiel.... zelf de meest gekke psychopaat kan daar toch geen voldoening uithalen?
hmmm.... we zullen het wel nooit weten, laten we het er dan maar op houden dat we er met 6 miljard zijn en sommige van ons nu eenmaal nu en dan doorslaan, hoe triest ook.quote:
Je kan een hele lijst vinden met spree killers op Wikipedia die volgens mij nog niet eens half compleet is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Renaldo het volgende:
[..]
hmmm.... we zullen het wel nooit weten, laten we het er dan maar op houden dat we er met 6 miljard zijn en sommige van ons nu eenmaal nu en dan doorslaan, hoe triest ook.
Koos Spee heeft enorm gelijk. Wat is dat voor goedkoop gelul zeg. Verkeersslachtoffers vallen ook vaak omdat mensen zelf niet opletten. Is toch wat anders dan 7 mensen met grof geweld van het leven beroven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:47 schreef FireFox1 het volgende:
Dorpsidioot Koos Spee laat ook weer eens wat van zich horen
http://www.autoblog.nl/ar(...)en-mening#post-42400
PVV stemmerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Re het volgende:
dus we hebben
psychopaat
suicidaal depressief
schizofreen
nog andere diagnoses voorhanden?
http://goo.gl/y1kR4quote:Oma Tristan schreef boek bloedbad
De oma van Tristan van der V. heeft in 1991 een boek geschreven over een schietpartij met de titel 'Vier minuten voor half acht...' Dat meldt AD.
Oh is dat al 100 % zeker dan dat hij PVV stemde ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
PVV stemmer
Schutter Alphen aan de Rijn was PVV stemmer.
quote:
quote:Bekenden van Van der V. zeggen in de krant dat zijn favoriete computerspel Call of Duty: Modern Warfare 2 is, een computerspel waarbij de speler zoveel mogelijk burgers moet doodschieten. Algemeen Dagblad: 'De beelden vertonen ijzingwekkende overeenkomsten met de gebeurtenissen in Alphen.'
Tja technisch gesproken hoef je in dat level pas te schieten op de politie... Je krijgt geen punten dus MOET klopt niet.quote:
+ dat het spel niet als primair doel heeft al die burgers te doden en je de missie kan overslaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tja technisch gesproken hoef je in dat level pas te schieten op de politie... Je krijgt geen punten dus MOET klopt niet.
Ach laat het maar een sensatie zoekende babyboemer over op de waarheid op te schrijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
+ dat het spel niet als primair doel heeft al die burgers te doden en je de missie kan overslaan
de schoonzus tot ZIJN 7e?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Modus het volgende:
Ik hoorde van mijn pizzabezorger dat de schoonzus van de aangetrouwde neef van de huisbaas van de Ridderhof tot zijn 7e met een katapult speelde!.
Kortom, al zou er elke week zo'n schietpartij plaatsvinden, dan heb je nog steeds twee keer zoveel kans om aan een verkeersongeval te overlijden dan aan zo'n kogelregen. Dat geeft wel te denken.quote:
Komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Kortom, al zou er elke week zo'n schietpartij plaatsvinden, dan heb je nog steeds twee keer zoveel kans om aan een verkeersongeval te overlijden dan aan zo'n kogelregen. Dat geeft wel te denken.
Au denken doet au... Normale draad.. herpakt... VERBIED GAMES, GUNZ EN BOEKEN!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Kortom, al zou er elke week zo'n schietpartij plaatsvinden, dan heb je nog steeds twee keer zoveel kans om aan een verkeersongeval te overlijden dan aan zo'n kogelregen. Dat geeft wel te denken.
Wat is trouwens predispositie voor geweld via de vader? Dat is een beeldend kunstenaar met inspiratie uit spiritualiteit en natuur.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Re het volgende:
wordt al een aardig lijstje zo
psychopaat
depressief
schizofreen
predispositie geweld (oma + vader)
fervent massamoordenaar op de computer
Mercedes-Benz rijder
rap muziekquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Re het volgende:
psychopaat
depressief
schizofreen
daar kan nog wel wat meer bij...
Verplicht 538 moeten luisteren op je werk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Re het volgende:
psychopaat
depressief
schizofreen
Zijn vader was wel wapengek. Nu dan; SS'ers waren ook dol op de natuur en erg spiritueel (Himmler had altijd een exemplaar van de Bhagavad Gita op z'n lichaam) en there you go.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is trouwens predispositie voor geweld via de vader? Dat is een beeldend kunstenaar met inspiratie uit spiritualiteit en natuur.
Vergeet je PVV stemmer nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef Re het volgende:
psychopaat
depressief
schizofreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |