bronquote:'Tristan was PVV-stemmer'
Tristan van der Vlis
Tristan Van der Vlis stemde PVV. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de PVV had gestemd. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar daar heb ik schijt aan. Hij vond het wel genoeg met die gasten, buitenlanders." Maar extreemrechtse ideeën had hij niet, zegt de man tegen de krant.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
Totaal irrelevant waar hij op stemde en dat zeg ik als iemand die een bloedhekel aan Geertje en zijn idiote volgelingen heeft.
Al denk ik inderdaad dat PVV-aanhangers gemiddeld wat misantropischer in het leven staan en meer met geweld hebben, maar dan nog zijn gekken als Tristan gelukkig zeldzaam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
Totaal irrelevant waar hij op stemde en dat zeg ik als iemand die een bloedhekel aan Geertje en zijn idiote volgelingen heeft.
Dit. Henk en Ingrid zouden zoiets ook niet doen, lijkt mequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, dat is mijn bedoeling ook niet, ik vond het op zich ook al raar dat dit in het NRC is beland.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat niet alleen maar het is iets dat een getuige gehoord heeft... in de lift.
Me dunkt iemand die graag de PVV onderuit wil schoppen door hun kiezers als volstrekt psychotische figuren neer te zetten, het is niet alsof ze niet al lang en breed voor zwakbegaafd zijn uitgemaakt.
Waarom komt het dan in het NRC?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lekker belangrijk. Misschien was meneer ook wel een vegetariër, of was hij een fan van pizza. Dus?
Met dit soort vergelijkingen help je niemand, het zet alleen maar PVV-critici te kakken met een poging tot goedkoop scoren.
Net zo debiel als mensen die Volkert van de G. continu profileren als een GroenLinks stemmer.
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef Trommeldaris het volgende:
Heeft schieten tegenwoordig met rechts te maken?
Op zich eens, maar aangezien de PVV aanhang nu waarschijnlijk al een stuk of 15 topics hadden volgebaggerd met hun xenofobe moslimhaat wanneer de schutter een moslim was geweest, mag je die bal ook wel eens kaatsen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
het stond in het NRC dus is het wel belangrijk wat hij heeft gestemd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom komt het dan in het NRC?
Dus verlaag je je tot hun niveau om je punt te bewijzen? Meh. Laat de PVV'ers lekker trollen joh, toch niemand die daar ondertussen nog op let.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, maar aangezien de PVV aanhang nu waarschijnlijk al een stuk of 15 topics hadden volgebaggerd met hun xenofobe moslimhaat wanneer de schutter een moslim was geweest, mag je die bal ook wel eens kaatsen...
Je kunt wel iedere keer 'er boven willen staan' enzo, maar ik heb niet het idee dat dat altijd doordringt...
Ik heb dit topic niet geopend om te scoren met links.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen, dit is puur een lekker makkelijk scorencomplot van links lijkt me.
omdat (een paar) andere mensen irrelevante onzin uitkramen moeten linkse mensen dat ook doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, maar aangezien de PVV aanhang nu waarschijnlijk al een stuk of 15 topics hadden volgebaggerd met hun xenofobe moslimhaat wanneer de schutter een moslim was geweest, mag je die bal ook wel eens kaatsen...
Je kunt wel iedere keer 'er boven willen staan' enzo, maar ik heb niet het idee dat dat altijd doordringt...
Het is dat die post niet op een tegeltje past, maar andersquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat (een paar) andere mensen irrelevante onzin uitkramen moeten linkse mensen dat ook doen?
Erg groep drie... Om even met je moeder te spreken (of iig dat zei die van mij altijd als ik zei ja maar wendy deed het ook!!) als ze allemaal van een brug af springen doe jij dat dan ook?
Juist heft feit dat jij wel onderscheidt kunt maken tussne zaken die er toe doen en zaken die er niet toe doen, en dat je zo slim bent om je niet te verlagen tot een bepaald niveau zou jou tot een beter mens moeten maken en ook mensen moeten overhalen om eventueel anders te gaan stemmen
Als we allemaal zo gaan doen leven we straks in een land vol idiote, losgeslagen cavepeople
1: het KAN relevant zijn want het kan iets zeggen over de frustraties die deze jongen had...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het stond in het NRC dus is het wel belangrijk wat hij heeft gestemd?
Kranten maken niet heilig hoor
Het maakt niet uit wie het gezegd heeft en waar en waar het daarna word afgedrukt het is nog steeds totaal irrelevant
Iedereen heeft het recht om te klagen, da's het principe van vrijheid van meningsuiting. Het is aan de rest van Nederland om hun klaagzang af te doen als iets compleet irrelevants en zieligs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1: het KAN relevant zijn want het kan iets zeggen over de frustraties die deze jongen had...
2: de PVV-aanhang vindt het ook nog relevant om telkens weer te zeggen: 'de kogel kwam van links', of 'alle moslims zijn terrostisten' etc etc.
Zoals ik al aangaf, als 'zij' zich telkens zo verlagen in de discussie ipv zich te focussen op inhoud, dan hebben ze nu ook niet het recht om te gaan klagen wanneer anderen exact hetzelfde doen wanneer 1 idioot uit 'hun groep' iets mafs doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |