abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95375080
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:42 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Mjah, de kans dat zo'n drama zich afspeelt in het stadje waar je woont is ook erg klein en in principe is er geen aanleiding om er echt rekening mee te houden. Alphen in het nieuws op de BBC; who would have guessed.
Het is gewoon een heel vredig stadje normaliter.
pi_95375122
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat dacht ik van mijn dorp ook.. tot ik opeens hoorde dat het hier het grootste drugshol van nederland zou zijn :')
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95375140
quote:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar je hebt maar 1 echt gestoorde in je gemeenschap nodig om een stadje hot news te laten worden. In principe wonen in elk stadje wel psychisch gestoorde mensen die als het tegenzit vroeg of laat iets opzienbarends doen.
pi_95375170
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
pi_95375175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Lol. Lijkt me best apart om een bekende op tv te zien in zo'n programma.
Heb samen met 'm gezwommen, geschaatst, kroegen bezocht paar jaar lang.
3 jaar was 't mijn buurman en ook daarna had ik nog goed contact totdat ikzelf van toneel verdween.
pi_95375208
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.
pi_95375210
quote:

[..]

Er hoeft maar 1 persoon door te draaien.
pi_95375232
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
pi_95375242
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.
Ik hoop het.
pi_95375284
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
Dan kun je nooit meer voet in een ziekenhuis zetten.... :P
pi_95375288
quote:

[..]

Ja, vooral de mensen die het actief hebben meegemaakt. Lijkt me raar voor hun om morgen al een bakje kibbeling te gaan kopen. Ik denk dat ze veel liever even naar de Aarhof gaan.
pi_95375303
quote:

[..]

Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.
pi_95375312
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Uhu, wil dan ook die namen weten.
De enigen die ik weet:

- Constanze Boezaard (45), medewerkster GH Lyceum + haar man (49)
- Margriet ter Haar (68), eigenaresse Square Mode

en die 42-jarige Syrische dichter.
pi_95375318
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.
Nouja, op zaterdagmiddag is het denk ik wel het drukst in zo'n winkelcentrum.
pi_95375369
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De enigen die ik weet:

Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..
pi_95375375
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..
Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.
pi_95375398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.
Ja, zoiets had ik ook gehoord. Dus twee keer wees, jezus zeg..
pi_95375403
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De enigen die ik weet:

- Margriet ter Haar (68), eigenaresse Square Mode

en die 42-jarige Syrische dichter.
Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.
pi_95375576
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.
Noodlot?
pi_95375887
Ik hoop trouwens wel dat ons de clichés als "de gemeenschap lijkt hechter geworden" en "Helemaal hetzelfde zal Alphen nooit meer worden" bespaard blijven.
pi_95375960
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Ausputzert het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ons de clichés als "de gemeenschap lijkt hechter geworden" en "Helemaal hetzelfde zal Alphen nooit meer worden" bespaard blijven.
Vergeet 't maar.
pi_95376029
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

Blowen, wat ook gesuggereerd werd, is echt niet goed voor mensen met problemen.
Schizofreen kan je er van worden, in wat voor mate dan ook. En het is maar net wat je triggert.
Ik kan ook mensen vermoorden als het zou moeten, maar dan gaan er mensen dood door mijn autootje die mijn naasten vermoord/verkracht zouden hebben. Of volkert van der graaf als ik hem tegen kom op straat..
Maar politici, voetballers, Laura van Secret Story ;) die zullen nooit bij mij een moordgevoel op kunnen rakelen.

edit: ik heb zelf ook 14 jaar geblowd, sinds ik gestopt ben begrijp ik dat het voor bepaalde mensen kwaad kan.
Lol, volkert van der graaf vermoorden vanwege Fortuyn.. :')
Beetje je leven verkloten voor iemand die je niet kent.. 8)7
If not now, then when.
pi_95376146
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Vergeet 't maar.
Waarsch. wel, maar ik kan er altijd slecht tegen. Of zoiets als :"Alphen is die dag haar onschuld verloren".
pi_95376315
Zouden die documenten 'van spirituele aard' vergelijkbaar zijn met die gek van Virginia tech?

Die kerel is ook niet helemaal 100%
pi_95376355
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef xyzyx het volgende:
Zouden die documenten 'van spirituele aard' vergelijkbaar zijn met die gek van Virginia tech?

Die kerel is ook niet helemaal 100%
Die gozer was dan ook psychiatrisch patient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')