Het is gewoon een heel vredig stadje normaliter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:42 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Mjah, de kans dat zo'n drama zich afspeelt in het stadje waar je woont is ook erg klein en in principe is er geen aanleiding om er echt rekening mee te houden. Alphen in het nieuws op de BBC; who would have guessed.
Dat dacht ik van mijn dorp ook.. tot ik opeens hoorde dat het hier het grootste drugshol van nederland zou zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel vredig stadje normaliter.
Dat zou goed kunnen, maar je hebt maar 1 echt gestoorde in je gemeenschap nodig om een stadje hot news te laten worden. In principe wonen in elk stadje wel psychisch gestoorde mensen die als het tegenzit vroeg of laat iets opzienbarends doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb samen met 'm gezwommen, geschaatst, kroegen bezocht paar jaar lang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Lol. Lijkt me best apart om een bekende op tv te zien in zo'n programma.
Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
Er hoeft maar 1 persoon door te draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef vaasinbloem het volgende:
Lijkt me trouwens raar om nu al weer naar binnen te gaan. Ik hoop ook niet dat ze te maken krijgen dat veel klanten ook nog eens verliezen, want er zijn kleine winkeltjes daar die het vaak al moeilijk hebben.. Dat kan er ook nog eens bij..
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederlanders zijn over het algemeen vrij nuchter en dus denk ik dat het wel los zal lopen daarmee.
Dan kun je nooit meer voet in een ziekenhuis zetten....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
Ja, vooral de mensen die het actief hebben meegemaakt. Lijkt me raar voor hun om morgen al een bakje kibbeling te gaan kopen. Ik denk dat ze veel liever even naar de Aarhof gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Totaal irrationeel om angstig te zijn, maar het idee dat er doden en gewonden hebben gelegen in het winkelcentrum waar jij je boodschappen doet, geeft veel mensen toch een onprettig gevoel.
Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Uhu, wil dan ook die namen weten.
Nouja, op zaterdagmiddag is het denk ik wel het drukst in zo'n winkelcentrum.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kocht daar in mijn middelbare-school tijd gewoon elke dag frikandelbroodjes etc. Dat daar nu doden zijn gevallen.... Als het op een doordeweekse dag gebeurd zou zijn dan waren er misschien wel meer slachtoffers i.v.m scholieren.
Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:
- Constanze Boezaard (45), medewerkster GH Lyceum + haar man (49)
Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze geen kinderen, anders is het wel heel erg bitter. Om zo je beide ouders ff te verliezen..
Ja, zoiets had ik ook gehoord. Dus twee keer wees, jezus zeg..quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er was 1 kind waarvan beide ouders overleden waren had ik begrepen.
Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De enigen die ik weet:
- Constanze Boezaard (45), medewerkster GH Lyceum + haar man (49)
- Margriet ter Haar (68), eigenaresse Square Mode
en die 42-jarige Syrische dichter.
Noodlot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die Syrische man, daar zaten ze vandaag ook nog over te praten: Vlucht hij uit zijn land vanwege oorlog, wordt hij hier neergeschoten. Dat is het toppunt van (om het maar zo te zeggen) lulligheid.
Vergeet 't maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Ausputzert het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ons de clichés als "de gemeenschap lijkt hechter geworden" en "Helemaal hetzelfde zal Alphen nooit meer worden" bespaard blijven.
Lol, volkert van der graaf vermoorden vanwege Fortuyn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blowen, wat ook gesuggereerd werd, is echt niet goed voor mensen met problemen.
Schizofreen kan je er van worden, in wat voor mate dan ook. En het is maar net wat je triggert.
Ik kan ook mensen vermoorden als het zou moeten, maar dan gaan er mensen dood door mijn autootje die mijn naasten vermoord/verkracht zouden hebben. Of volkert van der graaf als ik hem tegen kom op straat..
Maar politici, voetballers, Laura van Secret Storydie zullen nooit bij mij een moordgevoel op kunnen rakelen.
edit: ik heb zelf ook 14 jaar geblowd, sinds ik gestopt ben begrijp ik dat het voor bepaalde mensen kwaad kan.
Waarsch. wel, maar ik kan er altijd slecht tegen. Of zoiets als :"Alphen is die dag haar onschuld verloren".quote:
Die gozer was dan ook psychiatrisch patient.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef xyzyx het volgende:
Zouden die documenten 'van spirituele aard' vergelijkbaar zijn met die gek van Virginia tech?
Die kerel is ook niet helemaal 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |