Natuurlijk mag jij meedoen, dat mag iedereen hierquote:
Ja even een mooie OP brouwen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Bloempje. het volgende:
Er moet wel een link naar het fobo in de OP eigenlijkAls herinnering.
Gekkie, dat ging het alquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef gamezz het volgende:
Topic kaap: Vanaf nu gaat dit topic over piraten.
[ afbeelding ]
U MAD?!quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef gamezz het volgende:
Topic kaap: Vanaf nu gaat dit topic over piraten.
[ afbeelding ]
Ik kan Photoshop wel even aanslingeren, indien nodigquote:
gaat lukkenquote:
Dankjewel yvonne, je zult voor eeuwig in de OP blijven staanquote:
Word ik er nog voor bedankt ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PiRANiA! Bedankt voor het sluiten van ons fotoboek, zonder jou was dit allemaal niet gaande!
Dit, eindelijk een Slowchat voor de jeugdige generatie FOK!kers die geen muziek wil luisteren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankjewel yvonne, je zult voor eeuwig in de OP blijven staan
Zie Fotoboek van ARG7CS en de topics in de spuisels.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
mag ik zo onbeleefd zijn te vragen waar de naam ARG7 vandaan komt?
Applematchtopicroosviceegroepquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
Iets met Appelmatch Roosvicee Groep 7?quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hey jijquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic heeft wat muziek nodig!
En 7 omdat iemand perse groep 7 wilde.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Applematchtopicroosviceegroep
Ik was het niet!quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En 7 omdat iemand perse groep 7 wilde.
Kijk eens naar je sig en wat je nu aan het doen bent.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is het een idee om de spuisels als OP te maken?
Alleen 's ochtends.quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
lopen jullie ook met een ooglapje rond?
Nee, want we zijn een open topic voor iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hopelijk verder wel naakt?quote:
Ja, nee dit geldt alleen voor normale topics. Dit ís een slowchat!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk eens naar je sig en wat je nu aan het doen bent.
Hoi!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
twee zelfs, daarom maak ik zo af en toe wel is wat spelfoutenquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dat!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk verder wel naakt?
jij dan he
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?
hoiquote:
Ik knutsel wel even wat in elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.
Ja neequote:
Hoi krullebol.quote:
Ik had gisteren een houten hoofdquote:
Okee, mijn zegen heb jequote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee dit geldt alleen voor normale topics. Dit ís een slowchat!
Langsbrengen, ok. Inbrengen? Nee, bedankt.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee, mijn zegen heb jeleuk gezelschap is altijd fijn.
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik weet niet zo goed wat ik moet posten maar dit is een legendarisch topic en ik vind het leuk om daarin een mooi aaandeel te hebben
kan niet dat ben ik al hihiquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat ik de leukste wordt van dit piratentopic.
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet postenquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.
Wat hebben de vrouwen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja neeAlleen de mannen.
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.quote:
Je was niet de enige.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een houten hoofd
Haha losertje ;Dquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet posten
Wij vrouwen hebben gewoon benen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hebben de vrouwen dan?
[..]
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.
[..]
Je was niet de enige.
Alles goed?quote:
Maar wat voor piraten achtig iets hebben jullie?quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben gewoon benen.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel leuk, uitermate plezant
Wij hebben sexy kleren.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar wat voor piraten achtig iets hebben jullie?
Pics van jou in sexy kleren.quote:
Weinig te klagen eigenlijk. Goed weekend gehad?quote:
Dm je gegevens maarquote:
Merelquote:
Als dit de standaard OP wordt, kan ik er meeleven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Welkom lieve bezoeker in deze SC![]()
De geschiedenis van dit wonderbaarlijke topic is als volgt:
Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.
Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC!
hihiih dankjequote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.
Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC!
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dit de standaard OP wordt, kan ik er meeleven.
Aw meisje tochhhquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit gaat veelste snel voor mij op dit tijdstip
Die blijft nu doorgaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?
Ze is een beetje gekkk hihi.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?
Gaat wel lekkerquote:
Ik ookquote:
Meer plaatjes, we zitten hier wel in ONZ he.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Ja, dat welquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook
Al is dit dan weer wel slecht voor mn postcount
NB lijkt me. Kan dat ook in de op? als een soort richtlijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar als het nacht is, wat dan?Wordt er dan wel gepost of wat?
Ik zal zo een leuke banner maken, even tandenpoetsenquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer plaatjes, we zitten hier wel in ONZ he.
Mweh de OP klinkt zo algemener dan hij was, en als jullie geen kliek willen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is een beetje gekkk hihi.
hoezo slecht, een mooie postcount is niks om je voor te schamen hoor :pquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook
Al is dit dan weer wel slecht voor mn postcount
Mooizoquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gaat wel lekker
Hihi
Nog wat leuks gedaan afgelopen weken?
Hij ging net zo goed naar beneden, van 131 naar 104quote:
Dat is toch ook niet de bedoeling, iedereen is welkom hier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh de OP klinkt zo algemener dan hij was, en als jullie geen kliek willen zijn.
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met leuke users die piraat zijn, nog beter !
Daarom dusquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet de bedoeling, iedereen is welkom hier.
Als het niets is waag ik een pogingquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zal zo een leuke banner maken, even tandenpoetsen
Bedankt! Jullie ook bedankt voor het boos worden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Mijn god, wat gaan jullie snel.
Ik wilde nog ff zeggen feli's met jullie heul eigenste SC en veel plezier!.
Ik denk dat ik weer terugkom naar jullie SC..dit is niks. Je kunt dus weer opgelucht ademhalenquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Dankjequote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Oké sorry manquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HappyBob je kwetst me nu wel hoor ik was wel een beetje fan van je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, lekker van de zon genoten. Jij?quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weinig te klagen eigenlijk. Goed weekend gehad?
Doe maar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik zou iedereem uit dit topic tussen mijn favoriete users kunnen zetten
Dankjewel!quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Ja, ik ook wel. Gewoon 2 dagen buiten geweest.quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, lekker van de zon genoten. Jij?
Jawel toch, jij opende deel 1 en je naam bevat ook nog piraat.quote:
Maak jij m maarquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het niets is waag ik een poging
Doe maar zo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou nou nou, Het is geen wereld wonder hoor
okquote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel toch, jij opende deel 1 en je naam bevat ook nog piraat.
Als mijn broer bevalt van een baby, dat zou ik niet kunnen bevatten..quote:
Slaap lekker Furdiquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Furdinand het volgende:
Hier moet ik voordat ik ga slapen gepost hebben!
Welterusten
Maar hier mag het tochquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat inderdaad best hard.
Shit mn postcount! Wat doe ik
Hoiiquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als mijn broer bevalt van een baby, dat zou ik niet kunnen bevatten..
Trustennnnquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Furdinand het volgende:
Hier moet ik voordat ik ga slapen gepost hebben!
Welterusten
Zekerquote:
Zo ben ikquote:
Was het eng?quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Gewoon 2 dagen buiten geweest.
*Ril*
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
MAar ik moet nu gaan
Trusten allen
Oké..ga zo wel even bezigquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
MAar ik moet nu gaan
Trusten allen
Heel veel ja.quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef Schuimkraag het volgende:
Zijn er ook tetten te vinden in dit topic?
Doe ook de tekst mooi danquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..ga zo wel even bezigWant dit is natuurlijk niks
Tetten present.quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef Schuimkraag het volgende:
Zijn er ook tetten te vinden in dit topic?
quote:
quote:
De tekst als illustratie doen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe ook de tekst mooi danin een hokje ofzo.. Dat het echt 1 geheel is.. Ik hou van netjes en overzichtelijk en mooi en alles
Ik ben snel naar de waterkant gerend, en daar was het niet zo eng. Zondag heb ik gepoogd mij te mengen tussen de mensen. Ik heb het niet lang vol gehoudenquote:
Ja zoiets... Dat het niet banner, los stuk tekst, nog een los stuk tekst ofzo is. Of weetje, kijk zelf maarquote:
Niet dat iemand ze te zien krijgt, overigens.quote:
Hihi liegert, ik heb je tieten net gezien op de cam. Morgen weer rond dit tijdstip?quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet dat iemand ze te zien krijgt, overigens.
Respect man, respect.quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben snel naar de waterkant gerend, en daar was het niet zo eng. Zondag heb ik gepoogd mij te mengen tussen de mensen. Ik heb het niet lang vol gehouden
Sssht, dat moet je niet vertellen, dat is alleen voor ons tweetjesquote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi liegert, ik heb je tieten net gezien op de cam. Morgen weer rond dit tijdstip?
quote:
Oh oeps.quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssht, dat moet je niet vertellen, dat is alleen voor ons tweetjes
Oké..ik zal m'n best doenquote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja zoiets... Dat het niet banner, los stuk tekst, nog een los stuk tekst ofzo is. Of weetje, kijk zelf maarik ben een grote bemoeial.
Thnx babe.quote:
Dan moeten we hard doorpostenquote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
Zet 'm op allemaal he! Op naar de 1000 delen.
We zullen het proberen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
Sufferdjequote:
HAHAquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijken wie het eerst die 1000 delen heeftWij of BeF.
Op Fobo hadden we 100 delen in 2 maanden, dus reken maar uitquote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef picodealion het volgende:
Ja heel lief en tof, zonder hun hulp waren we nu niet hier denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sufferdje
Ik vind het wel lief dat iedereen uit BeF ons komt feliciteren
Volgens mij doet BeF al 5 jaar of langer over het aantal delen wat ze nu hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is geen wedstrijdquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lastige rekensomquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op Fobo hadden we 100 delen in 2 maanden, dus reken maar uit
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heel lief en tof, zonder hun hulp waren we nu niet hier denk ik
Ja mannnn geleerd daar echt moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG JIJ DOET VAST VWO/UNIVERSITEIT ENZO
Morgen? Dan kan ik niet, dan heb ik belangrijke dingen te doenquote:
quote:
Dan kom je toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ook :$
Zaterdag kan ik ook niet :$
quote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Muishoikijknoueentopicallestofleukjehebtwatgemistman!
quote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had verjaardag van mijn opa waar ik een belachelijk slechte band mee hebquote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Weet jij een betere tent dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dan ga ik niet mee, werkt mn neef
Als dat nou het ergste zou zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dan ga ik niet mee, werkt mn neef
Ik dacht dat jij je opa juist zo tof vond???quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had verjaardag van mijn opa waar ik een belachelijk slechte band mee heb
quote:
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrechtquote:
Die opa is helaas al 6 jaar doodquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je opa juist zo tof vond???
Wat niet dan? Ik vind het juist superfijnquote:
Erkenningquote:
altijd goed wel jaquote:
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weetquote:
Ik kom niet echt vaak in Utrecht, dus ik geloof je gelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrecht![]()
Op het Ledig Erf of het Neude vind je altijd wel wat
oudegracht togquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrecht![]()
Op het Ledig Erf of het Neude vind je altijd wel wat
Eeensquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weet
Ahw, arme jongenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
altijd goed wel ja![]()
Doerak ging vannacht beetje op mn bed lopen en daarna heb ik hem nooit meer gezien
Ik ga naar die tent en ga met je neef pratenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |