Natuurlijk mag jij meedoen, dat mag iedereen hierquote:
Ja even een mooie OP brouwen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Bloempje. het volgende:
Er moet wel een link naar het fobo in de OP eigenlijkAls herinnering.
Gekkie, dat ging het alquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef gamezz het volgende:
Topic kaap: Vanaf nu gaat dit topic over piraten.
[ afbeelding ]
U MAD?!quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef gamezz het volgende:
Topic kaap: Vanaf nu gaat dit topic over piraten.
[ afbeelding ]
Ik kan Photoshop wel even aanslingeren, indien nodigquote:
gaat lukkenquote:
Dankjewel yvonne, je zult voor eeuwig in de OP blijven staanquote:
Word ik er nog voor bedankt ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PiRANiA! Bedankt voor het sluiten van ons fotoboek, zonder jou was dit allemaal niet gaande!
Dit, eindelijk een Slowchat voor de jeugdige generatie FOK!kers die geen muziek wil luisteren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankjewel yvonne, je zult voor eeuwig in de OP blijven staan
Zie Fotoboek van ARG7CS en de topics in de spuisels.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
mag ik zo onbeleefd zijn te vragen waar de naam ARG7 vandaan komt?
Applematchtopicroosviceegroepquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
Iets met Appelmatch Roosvicee Groep 7?quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hey jijquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic heeft wat muziek nodig!
En 7 omdat iemand perse groep 7 wilde.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Applematchtopicroosviceegroep
Ik was het niet!quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En 7 omdat iemand perse groep 7 wilde.
Kijk eens naar je sig en wat je nu aan het doen bent.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is het een idee om de spuisels als OP te maken?
Alleen 's ochtends.quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
lopen jullie ook met een ooglapje rond?
Nee, want we zijn een open topic voor iedereenquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hopelijk verder wel naakt?quote:
Ja, nee dit geldt alleen voor normale topics. Dit ís een slowchat!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk eens naar je sig en wat je nu aan het doen bent.
Hoi!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
twee zelfs, daarom maak ik zo af en toe wel is wat spelfoutenquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dat!quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk verder wel naakt?
jij dan he
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, maar dan dat plaatje met namen weg en een aanvulling op mijn verhaaltje. Zal ik even typen?
hoiquote:
Ik knutsel wel even wat in elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.
Ja neequote:
Hoi krullebol.quote:
Ik had gisteren een houten hoofdquote:
Okee, mijn zegen heb jequote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee dit geldt alleen voor normale topics. Dit ís een slowchat!
Langsbrengen, ok. Inbrengen? Nee, bedankt.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee, mijn zegen heb jeleuk gezelschap is altijd fijn.
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik weet niet zo goed wat ik moet posten maar dit is een legendarisch topic en ik vind het leuk om daarin een mooi aaandeel te hebben
kan niet dat ben ik al hihiquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat ik de leukste wordt van dit piratentopic.
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet postenquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.
Wat hebben de vrouwen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja neeAlleen de mannen.
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.quote:
Je was niet de enige.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een houten hoofd
Haha losertje ;Dquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet posten
Wij vrouwen hebben gewoon benen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hebben de vrouwen dan?
[..]
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.
[..]
Je was niet de enige.
Alles goed?quote:
Maar wat voor piraten achtig iets hebben jullie?quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben gewoon benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |