Jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Top! Die namen zijn niet relevant meer nee, maar de ontstaansgeschiedenis wel.
Ja neequote:
Hoi krullebol.quote:
Ik had gisteren een houten hoofdquote:
Okee, mijn zegen heb jequote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee dit geldt alleen voor normale topics. Dit ís een slowchat!
Langsbrengen, ok. Inbrengen? Nee, bedankt.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee, mijn zegen heb jeleuk gezelschap is altijd fijn.
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik weet niet zo goed wat ik moet posten maar dit is een legendarisch topic en ik vind het leuk om daarin een mooi aaandeel te hebben
kan niet dat ben ik al hihiquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat ik de leukste wordt van dit piratentopic.
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet postenquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag altijd posten, hup ga eens dronken worden, dan ben je zo leuk.
Wat hebben de vrouwen dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja neeAlleen de mannen.
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.quote:
Je was niet de enige.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een houten hoofd
Haha losertje ;Dquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja en dan wordt ik 48 uur geband en kan ik twee dagen niet posten
Wij vrouwen hebben gewoon benen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hebben de vrouwen dan?
[..]
Kom ik aan met een afgeschoten kinderarmpje met een appel in de hand.
[..]
Je was niet de enige.
Alles goed?quote:
Maar wat voor piraten achtig iets hebben jullie?quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben gewoon benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |