Ik had verjaardag van mijn opa waar ik een belachelijk slechte band mee hebquote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Muishoikijknoueentopicallestofleukjehebtwatgemistman!
Weet jij een betere tent dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dan ga ik niet mee, werkt mn neef
Als dat nou het ergste zou zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dan ga ik niet mee, werkt mn neef
Ik dacht dat jij je opa juist zo tof vond???quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had verjaardag van mijn opa waar ik een belachelijk slechte band mee heb
quote:
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrechtquote:
Die opa is helaas al 6 jaar doodquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je opa juist zo tof vond???
Wat niet dan? Ik vind het juist superfijnquote:
Erkenningquote:
altijd goed wel jaquote:
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weetquote:
Ik kom niet echt vaak in Utrecht, dus ik geloof je gelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrecht![]()
Op het Ledig Erf of het Neude vind je altijd wel wat
oudegracht togquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn zat leuke terrasjes in Utrecht![]()
Op het Ledig Erf of het Neude vind je altijd wel wat
Eeensquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weet
Ahw, arme jongenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
altijd goed wel ja![]()
Doerak ging vannacht beetje op mn bed lopen en daarna heb ik hem nooit meer gezien
Ik ga naar die tent en ga met je neef pratenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ziet ie dat ik fokkers meet enzo, liever dat niemand het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |