quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel leuk, uitermate plezant
Wij hebben sexy kleren.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar wat voor piraten achtig iets hebben jullie?
Pics van jou in sexy kleren.quote:
Weinig te klagen eigenlijk. Goed weekend gehad?quote:
Dm je gegevens maarquote:
Merelquote:
Als dit de standaard OP wordt, kan ik er meeleven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Welkom lieve bezoeker in deze SC![]()
De geschiedenis van dit wonderbaarlijke topic is als volgt:
Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.
Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC!
hihiih dankjequote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.
Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC!
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dit de standaard OP wordt, kan ik er meeleven.
Aw meisje tochhhquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit gaat veelste snel voor mij op dit tijdstip
Die blijft nu doorgaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?
Ze is een beetje gekkk hihi.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..OP wordt veranderd. Wat zal er nu gebeuren met jouw leven?
Gaat wel lekkerquote:
Ik ookquote:
Meer plaatjes, we zitten hier wel in ONZ he.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
OP deel
Ja, dat welquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook
Al is dit dan weer wel slecht voor mn postcount
NB lijkt me. Kan dat ook in de op? als een soort richtlijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar als het nacht is, wat dan?Wordt er dan wel gepost of wat?
Ik zal zo een leuke banner maken, even tandenpoetsenquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer plaatjes, we zitten hier wel in ONZ he.
Mweh de OP klinkt zo algemener dan hij was, en als jullie geen kliek willen zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is een beetje gekkk hihi.
hoezo slecht, een mooie postcount is niks om je voor te schamen hoor :pquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook
Al is dit dan weer wel slecht voor mn postcount
Mooizoquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gaat wel lekker
Hihi
Nog wat leuks gedaan afgelopen weken?
Hij ging net zo goed naar beneden, van 131 naar 104quote:
Dat is toch ook niet de bedoeling, iedereen is welkom hier.quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh de OP klinkt zo algemener dan hij was, en als jullie geen kliek willen zijn.
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met leuke users die piraat zijn, nog beter !
Daarom dusquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet de bedoeling, iedereen is welkom hier.
Als het niets is waag ik een pogingquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zal zo een leuke banner maken, even tandenpoetsen
Bedankt! Jullie ook bedankt voor het boos worden enzoquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Mijn god, wat gaan jullie snel.
Ik wilde nog ff zeggen feli's met jullie heul eigenste SC en veel plezier!.
Ik denk dat ik weer terugkom naar jullie SC..dit is niks. Je kunt dus weer opgelucht ademhalenquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Dankjequote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Oké sorry manquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HappyBob je kwetst me nu wel hoor ik was wel een beetje fan van je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, lekker van de zon genoten. Jij?quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weinig te klagen eigenlijk. Goed weekend gehad?
Doe maar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik zou iedereem uit dit topic tussen mijn favoriete users kunnen zetten
Dankjewel!quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Misstique het volgende:
Ja, ik ook wel. Gewoon 2 dagen buiten geweest.quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, lekker van de zon genoten. Jij?
Jawel toch, jij opende deel 1 en je naam bevat ook nog piraat.quote:
Maak jij m maarquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als het niets is waag ik een poging
Doe maar zo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou nou nou, Het is geen wereld wonder hoor
okquote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel toch, jij opende deel 1 en je naam bevat ook nog piraat.
Als mijn broer bevalt van een baby, dat zou ik niet kunnen bevatten..quote:
Slaap lekker Furdiquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Furdinand het volgende:
Hier moet ik voordat ik ga slapen gepost hebben!
Welterusten
Maar hier mag het tochquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat inderdaad best hard.
Shit mn postcount! Wat doe ik
Hoiiquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als mijn broer bevalt van een baby, dat zou ik niet kunnen bevatten..
Trustennnnquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Furdinand het volgende:
Hier moet ik voordat ik ga slapen gepost hebben!
Welterusten
Zekerquote:
Zo ben ikquote:
Was het eng?quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Gewoon 2 dagen buiten geweest.
*Ril*
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
MAar ik moet nu gaan
Trusten allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |