Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga naar bed, morgen van 6:30 tot ergens 20:00 werken
wordt een lange dag
Sterkte taartje
trustenquote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga er ook vroeg in![]()
nu ongeveer denk ik
Mag ik je PM-en?quote:
Alleen mijn oom en tante nogquote:
owh, kan ook, slaap zachtquote:
Ja hoor, dat mag, dat hoef je niet te vragenquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mag ik je PM-en?
Ik heb niet echt zin in allemaal bezorgde reacties enzo
Nogmaals sterkte, en hopelijk knappen de dokters hem snel weer opquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
Ah joh, lekker belangrijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef missyB het volgende:
stik zitten we hier alweer,
kom nog niet zolang op fok dus vergeef me evt stommiteiten hoor
kutzooiquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga er ook vroeg in![]()
nu ongeveer denk ik
Ik hoop het ookquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte, en hopelijk knappen de dokters hem snel weer op.
ja dat vind ik wel een toelatingseis voor de KSCquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, lekker belangrijkNeem je wel een leuke ava?
Want je bent zo kaal zo
![]()
Soms gaat het hard hierquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef missyB het volgende:
Ja doenquote:Op maandag 11 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:
ik zal eens even speuren naar een avadinges
dan is KG wel erg in overtredingquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel een toelatingseis voor de KSC
Dan moet KG ook nog eens een avatar... een fles whisky of zo?quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel een toelatingseis voor de KSC
quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is KG wel erg in overtreding
GMTAquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet KG ook nog eens een avatar... een fles whisky of zo?
hier wordt niks vergeven. 1 stommiteit en je wordt compleet afgebrandquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef missyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
doe het net als ik, ik tikte ava in google, en dat vliegtuig was de eerste hitquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja doenWat vind je leuk?
Kunnen we helpen zoeken
quote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
hier wordt niks vergeven. 1 stommiteit en je wordt compleet afgebrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, vreselijke mensen zijn we
SAAI!quote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe het net als ik, ik tikte ava in google, en dat vliegtuig was de eerste hitTijd voor wat anders dus
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja maar nu noem je er ook wel eenquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is KG wel erg in overtreding
neuh, dat vinden van dat vliegtuig viel vlak voor Portugalquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, vreselijke mensen zijn we
[..]
SAAI!Tijd voor wat anders dus
Dat is wel heel creatiefquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe het net als ik, ik tikte ava in google, en dat vliegtuig was de eerste hit
het zal wel weer iets met zich afzetten tegen de massa zijn ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar nu noem je er ook wel een
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, dat vinden van dat vliegtuig viel vlak voor Portugal
oefquote:Nadim Youssef, stagiair bij Scapino, is afgelopen zaterdag om het leven is gekomen. Hij was aanwezig bij het schietincident in het winkelcentrum en is één van de zes mensen die is omgekomen.
Nadim liep sinds februari stage in ons filiaal in Alphen aan den Rijn
Nadim is 42 jaar geworden. Hij laat een vrouw en 2 kinderen na.
Alleen m'n tante nog nuquote:
Klote he, zo komt het wel erg dichtbijquote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
n vriend van mij werkt bij scapino.. post hij ineens dit op zn fb pagina
[..]
oef
Dat is allemaal wel klotequote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef crv het volgende:
Heb maar even besloten een dag lkanger in NL te blijven van de week. Even anar het vrouwtje. Kan die ook even bijkomen.
Vandaag bleek dat er een riolering verstopt zit daardoor een vochtplek op de muur en waarschijnlijk gaat de auto TL verklaart worden
Hey Phenoquote:
Deze ?quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar lieverd als je iets leuks tegenkomt ben ik best in voor een nieuwe
quote:Op maandag 11 april 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
n vriend van mij werkt bij scapino.. post hij ineens dit op zn fb pagina
[..]
oef
Soms lijkt het wel of we met een beproeving bezig zijnquote:
stom eigenlijk he.. dat ik het erger vind nu mensen n naam hebben ofzoquote:
Had ik al gezegd dat ik moet huilen om jou?quote:
Was het wel leuk?quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Mijn nekproblemen zijn weer helemaal terug, met dank aan de Python
Ben jij dat?quote:
Das het zelfde dat ik ga klagen over rugpijn na een bezoek aan een pretparkquote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik klaag ook niet, ik doe een juichsmileyquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das het zelfde dat ik ga klagen over rugpijn na een bezoek aan een pretpark
Nu je het zegt, ik heb al een tijdje geen last gehad
quote:
Jij heb een pijn-fetisch?quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, ik doe een juichsmiley
Itquote:
Dat doe jezelfquote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Je hebt mijn kelder nog niet gezien!quote:
ja lijkt wel of het nooit op houdtquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik moet huilen om jou?
Oh en mooi klote van de problemen
Mijn zus is bang voor ITquote:
dat is helemaal waarquote:
oh, dat is wel leuk, zelf in je ava staanquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:
yep iemand hier op fok heeft hem bewerkt vind hem zo grappig maar door verkleinen ben ik mismaakt boehoe
zo afschuwelijk lelijkquote:
Na een paar maanden pijnvrij had ik wel gehoopt dat het weg was jaquote:
Bomencollectiequote:
hoiquote:
Ik ook, computers, ril!quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een paar maanden pijnvrij had ik wel gehoopt dat het weg was jaVogelrock 2x ging prima, maar good ol' Python did the trick. Vreemd, want in Florida had ik nergens last van en daar heb ik in wel apartere achtbanen gezeten. Nou ja, morgen maar weer richting therapeute bellen: "hoi, ik ben gebeten door een slang en nu heb ik nekpijn"
Hey Bosquote:
Bosquote:
Als je mist, nog een keer schietenquote:
Ik heb er nu eentje gemaakt voor hem, een glas whisky met een rokje aanquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het zal wel weer iets met zich afzetten tegen de massa zijn ofzo
quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje gemaakt voor hem, een glas whisky met een rokje aan.
[ afbeelding ]
Nu moet hij hem nog wel nemenquote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is niet echt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
is niet echt hoor
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat is ie liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
En eigenlijk meteen tot morgen.
Het is denk ik toch beter om te gaan slapen
[..]
is niet echt hoor
Spoilers openen automatisch hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
is niet echt hoor
ik zei mn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weinig dingen waardoor ik niet slaap..
zorgen ja, verder geen enge dingen die mij uit mijn slaap houden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Trusten Bosquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Zal ook eens tijd wordenquote:
trusten bosquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekkerquote:
Ja hoor. Op die "auch, fuck, krijg slangeritus Python" was het prima weer en geen wachtrij te bekennen. En me lam gelachen om een meisje dat drie keer achter elkaar de Droomvlucht in wilde. Nou moet je je niet afvragen waarom ik dat weetquote:
quote:
[..]
is niet echt hoor
EIKEL!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die krengen zijn er idd vroeg bij dit jaarquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ah, de elektrische vliegenmepper werkt nog... de eerste mug van het jaar geroosterd.
Ik heb hier meer last van die k*t vliegenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ah, de elektrische vliegenmepper werkt nog... de eerste mug van het jaar geroosterd.
je hoefde niet te clickenquote:
Dan ken jij mij nog nietquote:
misschien moet je partner eens wat meer douchenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier meer last van die k*t vliegen
En volgens mijn arts zijn de eersten de ergstenquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
die krengen zijn er idd vroeg bij dit jaar
dat blijkt wel. maar je kon het verwachten natuurlijk. Je kent me nu toch ondertussen wel een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nog nietIk ben ziekelijk nieuwsgierig
Dan is het m'n pa, ik woon nog thuisquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je partner eens wat meer douchen
quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nog nietIk ben ziekelijk nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godver, je hebt me
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het m'n pa, ik woon nog thuis
Nou en toch schrok ik me doodquote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
dat blijkt wel. maar je kon het verwachten natuurlijk. Je kent me nu toch ondertussen wel een beetje
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het niet
Ik ben sterk
Dat dacht ik ook... en toen verloor ik 20 euroquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen dan ben ik hier weg
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en toch schrok ik me dood![]()
[..]
Ik klik nietIk doe het niet
Ik ben sterk
Daarom doe ik ook niet meequote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... en toen verloor ik 20 euro.
van FOK ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
link ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Voor de liefhebber: ik draai weer op ONZ radio
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef nijnja het volgende:
Goed.. Dat ging dus niet zoals geplanned... ofzo
Je kunt ook weggaan zonder die te winnen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heul wel, want met quoten zie je hetquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef nijnja het volgende:
Goed.. Dat ging dus niet zoals geplanned... ofzo
Nee. Ik wilde rustig aan mee trainen en zelfs toen ging ik al compenseren en gingen ook andere lichaamsdelen klagen.. Dus toen ben ik maar weer gestopt met zwemmen... (schouderblessure)quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?
Het lijkt ook zo op elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilde in KPD SC posten en je bent nu in KSC?
Maar dan duurt het wat langerquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ook weggaan zonder die te winnen hoor
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken perenquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hier thuis, dan ga ik op me zelf wonen
Zo ver is het nog lang nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken peren
Want? Een baan is voldoendequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet doen, voor je het weet trouw je en dan zit je met de gebakken peren
samenwonen is net zo duurquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Een baan is voldoende
[..]Je HOEFT niet te trouwen he?
quote:
En wat geld voor de inboedelquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Een baan is voldoende
[..]Je HOEFT niet te trouwen he?
Hee halloquote:
Zelfs dat hoeft nietquote:
ik mis de volgende ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh verdikkie Symph, mis ik net de vorige
nee een tassen en schoenenfreakquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hee hallo
[..]
Zelfs dat hoeft nietOf had je een geweer op je hoofd oid?
![]()
dat was Shantelquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh verdikkie Symph, mis ik net de vorige
Geheimquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
De likeur met 43 geheime ingrediënten...
wtf is dat dan voor chemische troep
slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
Truste lieve KSC-ers
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
slaap zachtttquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
Trusten LLquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
Dat is net zulke geile muziekquote:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
Maar dan nog, je MOET nietsquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan nog, je MOET nietsIk neem aan dat je er zelf voor gekozen hebt?
Gewoon de Python in gaan, zoals ik zelf al merkte! Dan gaat alleen je hoofdklacht weer de kop op steken!quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde rustig aan mee trainen en zelfs toen ging ik al compenseren en gingen ook andere lichaamsdelen klagen.. Dus toen ben ik maar weer gestopt met zwemmen... (schouderblessure)
Slaap lekker snoetjequote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
Heb ik jou nog niet alle liedjes gegeven?quote:
kon je der zelf niet bij ?quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Woeehhh, krabbel van de vader van m'n vriendin![]()
![]()
Ja en?quote:
Je hebt liever de vader dan de vriendinquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
Die snap ik niet helemaalquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de Python in gaan, zoals ik zelf al merkte! Dan gaat alleen je hoofdklacht weer de kop op steken!
Neequote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik jou nog niet alle liedjes gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
trustenquote:
Slaap lekker meisjequote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Truste lieve KSC-ers
Hij waarschuwt dat jullie geen seks voor het huwelijk mogen hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
of ik een keer langs wil komen, hij is benieuwd naar mequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en?Jouw keuze, iets met billen branden, blaren en zitten
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee
Nou, sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft hij jou dan nog niet gezien?quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of ik een keer langs wil komen, hij is benieuwd naar me
of wil je op je hoofd slaanquote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Langs, das makkelijk, gewoon even zwaaienquote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn spoilers kan je wel gewoon openklikken hoorquote:
quote:
Schoen op je hoofd zoals:quote:
quote:
Ik durf niet meerquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn spoilers kan je wel gewoon openklikken hoor![]()
Dat is voor je hoofdquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schoen op je hoofd zoals:
[ afbeelding ]
*doet kristallen bol weer snel weg! nah, voor de rest had en heb ik ook weer een oude blessure terug door eigen schuldquote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal? En hoe weet jij dat ik woensdag naar de Efteling ga
?
Ik kon geen animated gif vinden, het loopt anders af!quote:
Nee, een schoenen- en tassenfreak op zijn hoofdquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schoen op je hoofd zoals:
[ afbeelding ]
Ah, een theemuts op zijn hoofd. Hip!quote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, een schoenen- en tassenfreak op zijn hoofd
Haha gek.quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
*doet kristallen bol weer snel weg! nah, voor de rest had en heb ik ook weer een oude blessure terug door eigen schuld
Ruilen voor verhuis/ schoonmaakhulp?quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik durf niet meerMaar ok
[..]
Dat is voor je hoofd
Kauwgomballensapquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Daaaagquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha gek.
Maargoed, ik ga maar liggen.. Mag morgen ook weer lekker vroeg uit bed...
Trusten enzo![]()
ben net wakkerquote:
Trusten Knijnquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha gek.
Trusten enzo![]()
Ja, lig zequote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha gek.
Trusten enzo![]()
goeiemorgen danquote:
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha gek.
Trusten enzo![]()
DEALquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ruilen voor verhuis/ schoonmaakhulp?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha gek.
Trusten enzo![]()
das goddelijk spulquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
was in slaap gevallen op de bankquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was in slaap gevallen op de bank
te lekkerquote:
kloptquote:
quote:
quote:
whehehequote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Hai GFquote:
Nee, ik failde niet hoorquote:
Dat zekerquote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef missyB het volgende:
altijd leuk als er savonds laat een buurman met vlaai binnenkomt!
Dat is de maandagquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi ik ben er weer
en jullie gaan veel te snel !
je kent de penciltest niet?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef missyB het volgende:
altijd leuk als er savonds laat een buurman met vlaai binnenkomt!
Dat is pas na 10 minquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
killed the topic
Maar het leeft nog enidsinds
Saraquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi ik ben er weer
en jullie gaan veel te snel !
Wat snap je niet?quote:
Niet in de KSC, dat is na 1 minuut toch al?quote:
RN, ze riep heel hard "test".quote:
Ik niet, dat is pas snif!quote:
Nee hoor, dat zeker nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de KSC, dat is na 1 minuut toch al?
Samen met je laptop?quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
ik ben zo gelukkig met m'n laptop. donderdag ga ik winkelen in Den Haag.
en je laptop mag meequote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
Met de laptopquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
Het is toch juist positief dat je borsten nog niet hangenquote:
Het potlood is er nog dus de tetten zijn hangers. Joepie wat een lolligheid.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch juist positief dat je borsten nog niet hangen
potloodtest slaagt alleen bij hangersquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het potlood is er nog dus de tetten zijn hangers. Joepie wat een lolligheid.
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stopte zeg maar al met lezen bij de eerste zin van de OP...quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
DIT is gewoon NU al een legendarisch topic
DAT dacht ik dus ook altijdquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersDus ik zie het meer als een test of de tieten groot genoeg zijn
waar ben je boos om??quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
pakt van nijd nog maar stuk vlaai, iemand ook?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde test: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Pencil+Testquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahaha je vraagt je af wat er allemaal echt isquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
DIT is gewoon NU al een legendarisch topic
ohh potlood test ik las penicilline testquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef missyB het volgende:
de penciltest sucks gewoon dat vraagt om vlaai
lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
net een stuk van MB gehadquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wil er iemand taart / cakejes? We hebben over
dat is zeker echtquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha je vraagt je af wat er allemaal echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hallo je gaf me een halve vlaaiquote:
Ach, later gaat ze zeuren om jeugdpuistjes!quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
mn avatar is ut nog niet helemaal hoor, zoek morgen wel even iets leuks op, verkleinen vn fotoos in paint werkt niet zo fijn.
heb nu mn dochter gemolesteerd zie ik
quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is zeker echt
ik dacht ook zo toen ik net klaar was met het VWO..
was ben ik slim en wat is iedereen toch dom..
ik zie bij ons ook wel eens van die trainees binnenwandelen net vers van een of andere opleiding of zelfs universiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar denken dat ze de hele wijsheid al in pacht hebben
Same shit, different day
SC hopper present
Ik!quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wil er iemand taart / cakejes? We hebben over
ja, ze ziet er uit alsof ze uit de schredder komtquote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
mn avatar is ut nog niet helemaal hoor, zoek morgen wel even iets leuks op, verkleinen vn fotoos in paint werkt niet zo fijn.
heb nu mn dochter gemolesteerd zie ik
Die zijn het leukstquote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie bij ons ook wel eens van die trainees binnenwandelen net vers van een of andere opleiding of zelfs universiteit
En maar denken dat ze de hele wijsheid al in pacht hebben
nou las ik borstenquote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
breek me de bek niet open ze wil nu al borstels!
Over een paar jaar beide te koop bij kruidvat, met irritante stem in de reclame!quote:
GMTAquote:
Ik een keer niet! Ik kick af!quote:
Nee vrijdag in Hilversum!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |