quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef XL het volgende:
Je komt inderdaad dom en onzeker over. Aannemen dat je slim bent op basis van wat zevens en een tien is trouwens ook best dom
Hmm..ik denk dat je toch echt wel hersenen nodig hebt om een vwo diploma natuur en gezondheid te halen. En om decentraal toegelaten te worden voor geneeskunde. Dus mijn probleem is dat ik niet dom ben maar wel zo overkom en dat vind ik vervelend en ik wil het veranderen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef XL het volgende:
Je komt inderdaad dom en onzeker over. Aannemen dat je slim bent op basis van wat zevens en een tien is trouwens ook best dom
Heb je het zelf door als je een stomme opmerking gemaakt heb? Dan gewoon erom lachen en doen alsof het expres was. Wel overkomen alsof je het meent, dan.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Hmm..ik denk dat je toch echt wel hersenen nodig hebt om een vwo diploma natuur en gezondheid te halen. En om decentraal toegelaten te worden voor geneeskunde. Dus mijn probleem is dat ik niet dom ben maar wel zo overkom en dat vind ik vervelend en ik wil het veranderen.
Nee helemaal niet..anders zou ik het ook niet maken hequote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb je het zelf door als je een stomme opmerking gemaakt heb? Dan gewoon erom lachen en doen alsof het expres was. Wel overkomen alsof je het meent, dan.
Ik ben niet echt onzeker..eigenlijk helemaal niet. Dus daar ligt het denk ik niet aan.quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef mango_cream het volgende:
Ik heb dat probleem ook!!! Ik ben echt wel slim, alleen maak ik zulke domme opmerkingen
soms, kan het zelf niet geloven. Dan is het voor mensen best moeilijk om aan te nemen
dat je best wel slim bent, want de eerste indruk blijft toch wel hangen..
Misschien heeft het met onzekerheid te maken, dat je dan domme dingen zegt?
Je kunt zoiets halen op intelligentie, of omdat je iets meer discipline hebt dan je leeftijdsgenoten. Hoezo vermeld je trouwens specifiek natuur en gezondheid en niet gewoon VWO?quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Hmm..ik denk dat je toch echt wel hersenen nodig hebt om een vwo diploma natuur en gezondheid te halen. En om decentraal toegelaten te worden voor geneeskunde. Dus mijn probleem is dat ik niet dom ben maar wel zo overkom en dat vind ik vervelend en ik wil het veranderen.
En als anderen beginnen te lachen moet je snel handelen en doen alsof je gewoon een goede grap maakte. Niet verschrikt rondkijken, maar met een 'quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet..anders zou ik het ook niet maken he![]()
Meestal als mensen beginnen te lachten dan denk ik van o kut..wat heb ik nou weer gezegd.
Omdat in natuur en gezondheid de vakken inzitten waarvoor je hersenen moeten hebben, wiskunde, scheikunde, natuurkunde enz.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt zoiets halen op intelligentie, of omdat je iets meer discipline hebt dan je leeftijdsgenoten. Hoezo vermeld je trouwens specifiek natuur en gezondheid en niet gewoon VWO?
Ehm..dat is dus geen goed advies....quote:
Okee, nou beter, tenminste dat je niet onzeker bent bedoel ik daarmee.quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onzeker..eigenlijk helemaal niet. Dus daar ligt het denk ik niet aan.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Omdat in natuur en gezondheid de vakken inzitten waarvoor je hersenen moeten hebben, wiskunde, scheikunde, natuurkunde enz.
Dat is niet waar. Die vakken zijn gebaseerd op wetenschap die heel erg statisch is, dat kun je gewoon volgens die regels van buiten leren. Een paar talen beheersen of economie is veel dynamischer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Omdat in natuur en gezondheid de vakken inzitten waarvoor je hersenen moeten hebben, wiskunde, scheikunde, natuurkunde enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |