Samen met je laptop?quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
ik ben zo gelukkig met m'n laptop. donderdag ga ik winkelen in Den Haag.
en je laptop mag meequote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
Met de laptopquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef sararaats het volgende:
Het is toch juist positief dat je borsten nog niet hangenquote:
Het potlood is er nog dus de tetten zijn hangers. Joepie wat een lolligheid.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch juist positief dat je borsten nog niet hangen
potloodtest slaagt alleen bij hangersquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het potlood is er nog dus de tetten zijn hangers. Joepie wat een lolligheid.
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stopte zeg maar al met lezen bij de eerste zin van de OP...quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
DIT is gewoon NU al een legendarisch topic
DAT dacht ik dus ook altijdquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersDus ik zie het meer als een test of de tieten groot genoeg zijn
waar ben je boos om??quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
pakt van nijd nog maar stuk vlaai, iemand ook?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde test: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Pencil+Testquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahaha je vraagt je af wat er allemaal echt isquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
DIT is gewoon NU al een legendarisch topic
ohh potlood test ik las penicilline testquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef missyB het volgende:
de penciltest sucks gewoon dat vraagt om vlaai
lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef missyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |