Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kwa film alleen "Die another day"quote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja, komt er nog wat leuks op tv eik vanaaf?
Dan zet je toch een DVD'tje op?quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
Waarom is er vanavond nou gewoon geen leuke film (oke 007 is wel leuk maar nu te vaak gezien)
quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
Hoe weet jij nou weer hoe hard die van mij is?.
Ja doei, ik neem je katten alquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Iemand hier die nog een goed huis weet voor 2 hondjes?
Veul plezierquote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Muck het volgende:
Maaar goed, ik ga de gordijnen dicht doen, kaarsjes aan, en dan lekker CSI en Bones kijken![]()
![]()
OAquote:
Oh. Hmm. Nèh.quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kwa film alleen "Die another day"
Maar die heb ik al te vaak de laatste tijd gezien
Geen zin inquote:
Kijk zequote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Muck het volgende:
Maaar goed, ik ga de gordijnen dicht doen, kaarsjes aan, en dan lekker CSI en Bones kijken![]()
![]()
Hoe is het met jou?quote:
Goed en drukdrukdrukquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?Lang geleden
quote:
quote:
Zo'n idee had ik alquote:
de chinees op de hoek!quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Iemand hier die nog een goed huis weet voor 2 hondjes?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
en weer naar boven vertellen dat de boef niet komt
Heb je niet iets wat kabaal kan maken? Dat ze die kan gebruiken als ze de inbreker hoort?quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
Sterkte Wokquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
de babyfoon afgestoftquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je niet iets wat kabaal kan maken? Dat ze die kan gebruiken als ze de inbreker hoort? ;@
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de babyfoon afgestoftwerkt als een trein, 1 kik en papa is er
Vervelend voor miniwok zegquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
Sorrie, ik wist niet dat je mijn scheet zo ver kon ruikenquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari bijna van zijn stoeltje afvalt![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik wist niet dat je mijn scheet zo ver kon ruiken
Doe maar, maar ik ga wel slapenquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Reggea night we be jamming to the morning light
Ik had er ook wel wat meer kunnen gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja slapen![]()
heb vannacht ook wat uurtjes gemist
ja, dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er ook wel wat meer kunnen gebruikenmaar ja, ik had even wat anders en belangrijkers te doen
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggenquote:
Mag ik bij jou liggen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggen
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de treinquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggen
Da mag wel hoorquote:
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
De mijne helaas 30 min laterquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
maar wekkertje was er keurig om 6:00
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nekquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer niet
Dan zou je wel heerlijk slapenquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
Ow dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nek
De eerste klapjosti heeft zich gemeldquote:
k denk het welquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste klapjosti heeft zich gemeldZou die ook aan de ramen likken?
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vindquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel jammer dat je ze weg moet doen
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vind
ja sgat?quote:
zaterdag hebben we ge bbq-ed op de veluwe en zondag heerlijk gewandeld zondag daarquote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Ladylike het volgende:
zaterdag was het mooi weer om te wandelen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja sgat?
* Ladylikeaait over bol en geeft kusje op haren
Niet in slaap vallen he?quote:
quote:
Dat traplopen heeft dan toch nog 1 voordeelquote:
quote:
hoef ik morgen niet hard te lopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat traplopen heeft dan toch nog 1 voordeel
ik ga morgen zeker niet hardlopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hoef ik morgen niet hard te lopen
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je anders wel helpen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Ik heb spierpijn van zaterdag en gisterenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Okay maar als ik moet plassen maak ik je toch wakkerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn van zaterdag en gisteren
[..]
Okay maar als ik moet plassen maak ik je toch wakker
Anders plas ik in mn broekquote:
en isoleren zekerquote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimen
Ik alleen als de NS me dwingen door een aansluiting krap te makenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga morgen zeker niet hardlopen
Graagquote:
Ik zou een oude van de kleine kunnen kapot knippen...quote:
Dat hoefde nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en vergeet niet de ketel bij te vullen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou een oude van de kleine kunnen kapot knippen...
Luvelyquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft met een volle buik neer op de bank
Tijd voor een latte macchiato!
Goedenavond allemaal
had ik aan gedachtquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en vergeet niet de ketel bij te vullen
quote:
Hey LLquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allemaal
quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagKunnen ze hier komen wonen want dan heb ik een extra kamer
En als je 2 kamers maakt dan mag jij er ook eentje
Goedenavondquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allemaal
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allemaal
Kan ie klussen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
iemand tips hoe mn man aan klussen te krijgen?
ochtend jas over je sexy ondergoed aan trekken, klein stukje laten zien en dan, eerst die lamp ophangen dan mag jequote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
Wat moet er gebeuren?quote:
Geeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
Hey Saraquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer. ik lig op bed met de laptop
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: typ dat maar nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ochtend jas over je sexy ondergoed aan trekken, klein stukje laten zien en dan, eerst die lamp ophangen dan mag je
quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: typ dat maar niet
Sex is een machtig wapen
Anders gebruik je mij maarquote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef missyB het volgende:
sex inzetten kweet nie is wel het uiterste middel dan
Hey Mquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
Jah, Halllooooo,
ga is allemaal niet zo snel als ik er niet ben
www.helpmijnmanisklusser.nlquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
echt er staat nu een overvol krat pc spullen in woonkamer, zoek dat effe uit, hij stapt er gewoon tig keer overheen,
even van die goudkleurige kabeldingetjes aan de tv kabel dingesen voor beter beeld, ligt al 4 weken op d ekast.
Op zn verjaardag heeft ie verfpakket gekregen) medio februari jl, dan zou je denken dat ie de hint wel vat, niks noppes nada
Die krat uitzoeken, anders zoek jij uit, alles onbekend wordt weggegooid, wedden dat ie het uitzoekt?quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
echt er staat nu een overvol krat pc spullen in woonkamer, zoek dat effe uit, hij stapt er gewoon tig keer overheen,
even van die goudkleurige kabeldingetjes aan de tv kabel dingesen voor beter beeld, ligt al 4 weken op d ekast.
Op zn verjaardag heeft ie verfpakket gekregen) medio februari jl, dan zou je denken dat ie de hint wel vat, niks noppes nada
ow en nog van harte welkomquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
sletquote:
Treviequote:
whehehe er moet iemand de slet zijn hequote:
Mn breezer is opquote:
Ja, alleen maar met 1 manquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
Vraag hier wel spoedcursus jongetje meisje aan kabeldinges zetten.
Die pc spullen geen idee wat het is straks gooi ik goed spul weg ook zo zonde.
ga in elk geval morgen beginnen met schuren in d egang!
ben er klaar mee, wil een schoon netjes geverfd huis.zo moeilijk is het toch niet.
Ik kan hem beter sex onthouden
geen sex totdat de klussen thuis klar zijn.
i am on strike!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe er moet iemand de slet zijn he![]()
[..]
Mn breezer is op
Ik wens je veel sucsexquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
ben er klaar mee, wil een schoon netjes geverfd huis.zo moeilijk is het toch niet.
i am on strike!
Heb je niet een knappe en handige man in de buurtquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
i am on strike!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je niet een knappe en handige man in de buurt"Huur" je hem in
Kiektan, nu al raakquote:
Dan bekeer je hemquote:
Niet echt weggooien, gewoon in een zak flikkeren en als ie er naar vraagt: ow die heb ik opgeruimd/weggegooid..quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
i am on strike!
Hoe laat ben je morgen bij me om de trap te verven?quote:
Morgen stage, dus ik kan nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen bij me om de trap te verven?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen bij me om de trap te verven zolder te isoleren?
Kom dan meteen even de vensterbank watteren, ik stoot steeds mijn hoofdquote:
Ehm, voor wat? Ontvetten? Dan ammoniak volgens mijquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
dat afneemspul was dat nu spiritus of ammonia? ammonia toch
Dat lijkt me wel zo handig jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan meteen even de vensterbank watteren, ik stoot steeds mijn hoofd
klusbusquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef missyB het volgende:
kunnen we niet een klusbus oprichten hier ofzo?
Ja een goede rubberen rand zou geen kwaad kunnenquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan meteen even de vensterbank watteren, ik stoot steeds mijn hoofd
Natuurlijk, ik ben heel handigquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef missyB het volgende:
kunnen we niet een klusbus oprichten hier ofzo?
Het is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M mag binnenkort ook weer klussen
Vriendin gaat samen wonen. dus weer veel behangkrabben enzo
Klussen is leukquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M mag binnenkort ook weer klussen
Vriendin gaat samen wonen. dus weer veel behangkrabben enzo
ik meld me aan als chauffeurquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben heel handigWaar woon je?
Mijn ideequote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klussen is leukBehangkrabben niet
![]()
nee.quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef missyB het volgende:
na schuren moet je toch altijd afnemen met dus ammonia of spiritus?
gewoon leuk maken. als wij dat doen met onze groep vliegt het behang om je orenquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klussen is leukBehangkrabben niet
![]()
Wat moet er gebeuren? Iets met schilderen? Als ik nou bij jou help, help jij dan bij Symph in Heerhugowaard?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef missyB het volgende:
arnhem,
Ik kan elders helpen behnag aftrekken, schuren, plamuren en schilderen
Jah zeg..quote:
Zo hebben wij het ook gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee.
kun je gewoon overheen schilderen
wel even stofvrij maken met een borstel
Ja, leuk, met behang met zo'n plastic laagjequote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon leuk maken. als wij dat doen met onze groep vliegt het behang om je oren
Emmer water (beetje lauw) harde borstel. Inpappen, en krabben
mja, goede vriendin van mij is schildster, dus ken er tegenwoordig ook iets vanquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah zeg..
[..]
Zo hebben wij het ook gedaan
De verf zit iig nog op onze deuren
Ik geloof dat ik nog wel iemand weet voor hemquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef missyB het volgende:
zal vanaf morgen pics maken van mn vorderingen
vandaag begonnen met ruimte onder ons 2 persoons bed uit te mesten,werkelijk een stof en zooi jugh!
En spullen voor rommelmarkt uitgezocht, zou een echtgenoot goed te verpatsen zijn op koninginnemarkt?
Heb je de bon nog?quote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef missyB het volgende:
vandaag begonnen met ruimte onder ons 2 persoons bed uit te mesten,werkelijk een stof en zooi jugh!
En spullen voor rommelmarkt uitgezocht, zou een echtgenoot goed te verpatsen zijn op koninginnemarkt?
Je kan het allicht proberenquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef missyB het volgende:
Ik pik je wel opquote:Op maandag 11 april 2011 21:18 schreef missyB het volgende:
christ heerhugowaard dat word flink rijden met d ebus!
Bij mij moest het eraf, anders niet schilderenquote:
Maar daarna noooooooooooooit meer behangquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij moest het eraf, anders niet schilderen
Er zit een knopje, ergens op z'n rugquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef missyB het volgende:
nee helaas, gebruiksaanwijzing is ook pleitos, maar volgens mij moet ie te resetten zijn maar hoe?
Ik zou een moker proberenquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef missyB het volgende:
nee helaas, gebruiksaanwijzing is ook pleitos, maar volgens mij moet ie te resetten zijn maar hoe?
Verven over behang is not donequote:
Wel, want behangen, stucen is duur en moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar daarna noooooooooooooit meer behang
Die van mij heeft een hendeltje onder zn buikquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit een knopje, ergens op z'n rug
Dan nog een keer slaanquote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
tjek: moker
klopt het als het gaat vloeken dan? en zit ik dan in het juiste programma?
Da's het zeeppompje toch?quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij heeft een hendeltje onder zn buik
Of was dat nou voor iets anders?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
krijg nou wat! het zit wel bij het krat pc spullen nu!
ja joh, rammelen met die tietenquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef missyB het volgende:
oke ik show hem nog wat meer skin, kijken of het opschiet
Jaaahquote:
Woehoequote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
krijg nou wat! het zit wel bij het krat pc spullen nu!
quote:
Oh ja, feliquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaahInmiddels zo'n 130 euro gekregen
![]()
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg rare zeep, ik word er alleen maar viezer van
Rijke stinkertquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
niet echt schuimenquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....![]()
Ik heb het al eens als conditioner gebruikt, maar dat werkt ook al nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het al eens als conditioner gebruikt, maar dat werkt ook al niet
Misschien inwendig gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn huid wordt er ook niet zachter van
Hey STquote:
Whehe, zeker welquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zei het je toch van je eerste miljoen
Oh, mijne soms welquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaEn mijn huid wordt er ook niet zachter van
Kan ik 100 zakskes derp kopenquote:
Ow? Moet je me toch eens vertellen hoe en waar enzoquote:
Zie je dat jij het ook had kunnen opruimen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:
man heb blauwe ogen van het rammelen maar meneer is al klaar ook.3 dingen bewaren rest weg ermeeeeee
Dat welquote:
Eten we aaaaaallemaal samen opquote:
Ik heb maar wijselijk niets gezegd, mannen en hun gooddies!quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je dat jij het ook had kunnen opruimen?
[..]
Dat wel
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg he, dat ze zo bang isquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen mijn kleren nog bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen mijn kleren nog bij jou?
Oh, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kleurtje![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
mijn meiden slapen het weekend ook bij omaquote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Ladylike het volgende:
Randall wil bij oma slapen dus die ga ik ff het bed in mikken
supermarkt hier overvallen en daardoor politie op school en met zwaailampen en sirenequote:
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Hij moet wel terug, want er zit een gat in de achterkant![]()
Dus maar even kijken...
Hey CRVquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
Wat zou het toch prettig zijn als we eens één dag zonder gezeik hadden![]()
CRVINAquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
ow ja en Hallo allen![]()
Die ligt in het ziekenhuis.quote:
quote:
crazyquote:
dont we allquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
owquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
ah gos, dat werkt wel door ja....quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
supermarkt hier overvallen en daardoor politie op school en met zwaailampen en sirene
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/349885
LLquote:
komt er vanzef ergens uitquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef missyB het volgende:
[..]
krijg er alleen zo n volle blaas van als ik niet zeik
quote:
Meet over een paar jaarquote:
Wat ist mop?quote:
de hele avond alquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah gos, dat werkt wel door ja....
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.quote:
sterkte met datquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
Lekker slapenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga naar bed, morgen van 6:30 tot ergens 20:00 werken
wordt een lange dag
Sterkte taartje
Dat is zeker minderquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
Trusten Mquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga naar bed, morgen van 6:30 tot ergens 20:00 werken
wordt een lange dag
Sterkte taartje
gvdquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kutzooiquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |