Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de treinquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggen
Da mag wel hoorquote:
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
De mijne helaas 30 min laterquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
maar wekkertje was er keurig om 6:00
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nekquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer niet
Dan zou je wel heerlijk slapenquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
Ow dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nek
De eerste klapjosti heeft zich gemeldquote:
k denk het welquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste klapjosti heeft zich gemeldZou die ook aan de ramen likken?
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vindquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel jammer dat je ze weg moet doen
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vind
ja sgat?quote:
zaterdag hebben we ge bbq-ed op de veluwe en zondag heerlijk gewandeld zondag daarquote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Ladylike het volgende:
zaterdag was het mooi weer om te wandelen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |