Met pijn in mijn hart moet ik helaas dit topic openen.
We hadden twee hondjes geadopteerd uit Polen, die zich ontpopt hebben tot hele lieve honden, maar wegens beëindigen van mijn relatie kan ik onmogelijk langer voor ze zorgen.
Met mijn ex kunnen ze niet mee, en ik ben zelf uit huis van 7:00 tot bijna 19:00 en dat wil ik ze niet aandoen. Ik zoek dus een goed plekje voor ze. Als het even kan samen, maar als dat niet lukt is los ook mogelijk.
Hugo is een vriendelijk reutje van 5 jaar oud. Hoewel hij in het begin erg aan het gezinsleven moest wennen heeft hij zich ontpopt tot een zeer vriendelijke reu
die erg op gezin gericht is. Ook met uitlaten blijft Hugo prima bij je lopen en ook loslopen is geen enkel probleem. Hugo luistert zowel binnen als buiten erg goed.
Ook de omgang met de kinderen is prima. Ook met andere honden kan Hugo prima overweg. Hij is alleen niet zo op katten gesteld. Een gezin zonder kat zou beter zijn.

Lara is lief teefje van 5 jaar oud. Lara is een echte knuffelbeer die gek is op aandacht. Lara is gekomen met een afgescheurde achillespees en daarom is haar linkerachterpootje geamputeerd. Maar ze kan prima uit de voeten met drie poten. Ze kan buiten prima meekomen met uitlaten. Ze blijft keurig in de buurt en ze luistert prima en dus is los lopen geen enkel probleem. Lara zou zich prima thuis voelen bij een gezin met kinderen. Ze is gek op aandacht, ook van kleine kinderen.

Het is jammer dat het zo loopt maar ik zie echt geen andere oplossing dan een goed huis voor ze zoeken. Ze zijn beiden geholpen, ingeënt en gechipt.
Voor een telefoonnummer kun je een PM sturen