Verven over behang is not donequote:
Wel, want behangen, stucen is duur en moeilijkquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar daarna noooooooooooooit meer behang
Die van mij heeft een hendeltje onder zn buikquote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit een knopje, ergens op z'n rug
Dan nog een keer slaanquote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
tjek: moker
klopt het als het gaat vloeken dan? en zit ik dan in het juiste programma?
Da's het zeeppompje toch?quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij heeft een hendeltje onder zn buik
Of was dat nou voor iets anders?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
krijg nou wat! het zit wel bij het krat pc spullen nu!
ja joh, rammelen met die tietenquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef missyB het volgende:
oke ik show hem nog wat meer skin, kijken of het opschiet
Jaaahquote:
Woehoequote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
krijg nou wat! het zit wel bij het krat pc spullen nu!
quote:
Oh ja, feliquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaahInmiddels zo'n 130 euro gekregen
![]()
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg rare zeep, ik word er alleen maar viezer van
Rijke stinkertquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
niet echt schuimenquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....![]()
Ik heb het al eens als conditioner gebruikt, maar dat werkt ook al nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en onder de douche wordt het ook zo raar....![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het al eens als conditioner gebruikt, maar dat werkt ook al niet
Misschien inwendig gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn huid wordt er ook niet zachter van
Hey STquote:
Whehe, zeker welquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zei het je toch van je eerste miljoen
Oh, mijne soms welquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaEn mijn huid wordt er ook niet zachter van
Kan ik 100 zakskes derp kopenquote:
Ow? Moet je me toch eens vertellen hoe en waar enzoquote:
Zie je dat jij het ook had kunnen opruimen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:
man heb blauwe ogen van het rammelen maar meneer is al klaar ook.3 dingen bewaren rest weg ermeeeeee
Dat welquote:
Eten we aaaaaallemaal samen opquote:
Ik heb maar wijselijk niets gezegd, mannen en hun gooddies!quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je dat jij het ook had kunnen opruimen?
[..]
Dat wel
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg he, dat ze zo bang isquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen mijn kleren nog bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen mijn kleren nog bij jou?
Oh, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kleurtje![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
mijn meiden slapen het weekend ook bij omaquote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Ladylike het volgende:
Randall wil bij oma slapen dus die ga ik ff het bed in mikken
supermarkt hier overvallen en daardoor politie op school en met zwaailampen en sirenequote:
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Hij moet wel terug, want er zit een gat in de achterkant![]()
Dus maar even kijken...
Hey CRVquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
Wat zou het toch prettig zijn als we eens één dag zonder gezeik hadden![]()
CRVINAquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
ow ja en Hallo allen![]()
Die ligt in het ziekenhuis.quote:
quote:
crazyquote:
dont we allquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
owquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
ah gos, dat werkt wel door ja....quote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
supermarkt hier overvallen en daardoor politie op school en met zwaailampen en sirene
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/349885
LLquote:
komt er vanzef ergens uitquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef missyB het volgende:
[..]
krijg er alleen zo n volle blaas van als ik niet zeik
quote:
Meet over een paar jaarquote:
Wat ist mop?quote:
de hele avond alquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah gos, dat werkt wel door ja....
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.quote:
sterkte met datquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
Lekker slapenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga naar bed, morgen van 6:30 tot ergens 20:00 werken
wordt een lange dag
Sterkte taartje
Dat is zeker minderquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al vanaf januari pijn en veel te hoge bloeddruk, nu met de maximale dosis pijnstilling niet meer onder controle te houden, en constant hoge koorts.
Hij dacht eerst dat het misschien nog te maken had met de huidkanker, maar ze denken nu aan een auto-immuunziekte.
Trusten Mquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga naar bed, morgen van 6:30 tot ergens 20:00 werken
wordt een lange dag
Sterkte taartje
gvdquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |