Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: typ dat maar nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ochtend jas over je sexy ondergoed aan trekken, klein stukje laten zien en dan, eerst die lamp ophangen dan mag je
quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik dacht: typ dat maar niet
Sex is een machtig wapen
Anders gebruik je mij maarquote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef missyB het volgende:
sex inzetten kweet nie is wel het uiterste middel dan
Hey Mquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
Jah, Halllooooo,
ga is allemaal niet zo snel als ik er niet ben
www.helpmijnmanisklusser.nlquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
echt er staat nu een overvol krat pc spullen in woonkamer, zoek dat effe uit, hij stapt er gewoon tig keer overheen,
even van die goudkleurige kabeldingetjes aan de tv kabel dingesen voor beter beeld, ligt al 4 weken op d ekast.
Op zn verjaardag heeft ie verfpakket gekregen) medio februari jl, dan zou je denken dat ie de hint wel vat, niks noppes nada
Die krat uitzoeken, anders zoek jij uit, alles onbekend wordt weggegooid, wedden dat ie het uitzoekt?quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
echt er staat nu een overvol krat pc spullen in woonkamer, zoek dat effe uit, hij stapt er gewoon tig keer overheen,
even van die goudkleurige kabeldingetjes aan de tv kabel dingesen voor beter beeld, ligt al 4 weken op d ekast.
Op zn verjaardag heeft ie verfpakket gekregen) medio februari jl, dan zou je denken dat ie de hint wel vat, niks noppes nada
ow en nog van harte welkomquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
sletquote:
Treviequote:
whehehe er moet iemand de slet zijn hequote:
Mn breezer is opquote:
Ja, alleen maar met 1 manquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
Vraag hier wel spoedcursus jongetje meisje aan kabeldinges zetten.
Die pc spullen geen idee wat het is straks gooi ik goed spul weg ook zo zonde.
ga in elk geval morgen beginnen met schuren in d egang!
ben er klaar mee, wil een schoon netjes geverfd huis.zo moeilijk is het toch niet.
Ik kan hem beter sex onthouden
geen sex totdat de klussen thuis klar zijn.
i am on strike!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe er moet iemand de slet zijn he![]()
[..]
Mn breezer is op
Ik wens je veel sucsexquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
ben er klaar mee, wil een schoon netjes geverfd huis.zo moeilijk is het toch niet.
i am on strike!
Heb je niet een knappe en handige man in de buurtquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
i am on strike!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je niet een knappe en handige man in de buurt"Huur" je hem in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |