Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kwa film alleen "Die another day"quote:Op maandag 11 april 2011 20:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja, komt er nog wat leuks op tv eik vanaaf?
Dan zet je toch een DVD'tje op?quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
Waarom is er vanavond nou gewoon geen leuke film (oke 007 is wel leuk maar nu te vaak gezien)
quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
Hoe weet jij nou weer hoe hard die van mij is?.
Ja doei, ik neem je katten alquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Iemand hier die nog een goed huis weet voor 2 hondjes?
Veul plezierquote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Muck het volgende:
Maaar goed, ik ga de gordijnen dicht doen, kaarsjes aan, en dan lekker CSI en Bones kijken![]()
![]()
OAquote:
Oh. Hmm. Nèh.quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kwa film alleen "Die another day"
Maar die heb ik al te vaak de laatste tijd gezien
Geen zin inquote:
Kijk zequote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Muck het volgende:
Maaar goed, ik ga de gordijnen dicht doen, kaarsjes aan, en dan lekker CSI en Bones kijken![]()
![]()
Hoe is het met jou?quote:
Goed en drukdrukdrukquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?Lang geleden
quote:
quote:
Zo'n idee had ik alquote:
de chinees op de hoek!quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Iemand hier die nog een goed huis weet voor 2 hondjes?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
en weer naar boven vertellen dat de boef niet komt
Heb je niet iets wat kabaal kan maken? Dat ze die kan gebruiken als ze de inbreker hoort?quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
Sterkte Wokquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
de babyfoon afgestoftquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je niet iets wat kabaal kan maken? Dat ze die kan gebruiken als ze de inbreker hoort? ;@
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de babyfoon afgestoftwerkt als een trein, 1 kik en papa is er
Vervelend voor miniwok zegquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
Sorrie, ik wist niet dat je mijn scheet zo ver kon ruikenquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari bijna van zijn stoeltje afvalt![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik wist niet dat je mijn scheet zo ver kon ruiken
Doe maar, maar ik ga wel slapenquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Reggea night we be jamming to the morning light
Ik had er ook wel wat meer kunnen gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja slapen![]()
heb vannacht ook wat uurtjes gemist
ja, dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er ook wel wat meer kunnen gebruikenmaar ja, ik had even wat anders en belangrijkers te doen
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggenquote:
Mag ik bij jou liggen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggen
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de treinquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze en kan er mijn hoofd nog niet tussen leggen
Da mag wel hoorquote:
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
De mijne helaas 30 min laterquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat dus![]()
maar wekkertje was er keurig om 6:00
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nekquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan dikke tieten, die heb ik nou weer niet
Dan zou je wel heerlijk slapenquote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd er wel bovenop leggen, dat doe ik soms als ik slaap in de trein
Ow dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet echt dikke tieten, wel een flexibele nek
De eerste klapjosti heeft zich gemeldquote:
k denk het welquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste klapjosti heeft zich gemeldZou die ook aan de ramen likken?
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vindquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel jammer dat je ze weg moet doen
Dat doe ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja is het ook, maar iik vertrouw erop dat ik een goed huis voor ze vind
ja sgat?quote:
zaterdag hebben we ge bbq-ed op de veluwe en zondag heerlijk gewandeld zondag daarquote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef Ladylike het volgende:
zaterdag was het mooi weer om te wandelen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja sgat?
* Ladylikeaait over bol en geeft kusje op haren
Niet in slaap vallen he?quote:
quote:
Dat traplopen heeft dan toch nog 1 voordeelquote:
quote:
hoef ik morgen niet hard te lopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat traplopen heeft dan toch nog 1 voordeel
ik ga morgen zeker niet hardlopenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hoef ik morgen niet hard te lopen
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je anders wel helpen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Ik heb spierpijn van zaterdag en gisterenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Okay maar als ik moet plassen maak ik je toch wakkerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn van zaterdag en gisteren
[..]
Okay maar als ik moet plassen maak ik je toch wakker
Anders plas ik in mn broekquote:
en isoleren zekerquote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi, dan kun je bij mij komen traplopen en de zolder helpen opruimen
Ik alleen als de NS me dwingen door een aansluiting krap te makenquote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga morgen zeker niet hardlopen
Graagquote:
Ik zou een oude van de kleine kunnen kapot knippen...quote:
Dat hoefde nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en vergeet niet de ketel bij te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |