net een stuk van MB gehadquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wil er iemand taart / cakejes? We hebben over
dat is zeker echtquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha je vraagt je af wat er allemaal echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hallo je gaf me een halve vlaaiquote:
Ach, later gaat ze zeuren om jeugdpuistjes!quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
mn avatar is ut nog niet helemaal hoor, zoek morgen wel even iets leuks op, verkleinen vn fotoos in paint werkt niet zo fijn.
heb nu mn dochter gemolesteerd zie ik
quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is zeker echt
ik dacht ook zo toen ik net klaar was met het VWO..
was ben ik slim en wat is iedereen toch dom..
ik zie bij ons ook wel eens van die trainees binnenwandelen net vers van een of andere opleiding of zelfs universiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar denken dat ze de hele wijsheid al in pacht hebben
Same shit, different day
SC hopper present
Ik!quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Wil er iemand taart / cakejes? We hebben over
ja, ze ziet er uit alsof ze uit de schredder komtquote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
mn avatar is ut nog niet helemaal hoor, zoek morgen wel even iets leuks op, verkleinen vn fotoos in paint werkt niet zo fijn.
heb nu mn dochter gemolesteerd zie ik
Die zijn het leukstquote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie bij ons ook wel eens van die trainees binnenwandelen net vers van een of andere opleiding of zelfs universiteit
En maar denken dat ze de hele wijsheid al in pacht hebben
nou las ik borstenquote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
breek me de bek niet open ze wil nu al borstels!
Over een paar jaar beide te koop bij kruidvat, met irritante stem in de reclame!quote:
GMTAquote:
Ik een keer niet! Ik kick af!quote:
Nee vrijdag in Hilversum!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |