quote:
Rave_NL schreef op vrijdag 8 juli 2011 23:18:
Als het gebaseerd is op onderbuikgevoelens en vage bronnen, en ik nergens, maar ook nergens lees dat ze zelfverzekerd genoeg zijn om ze direct te confronteren, dan vind ik het ongepast om ze anoniem op internet te brandmerken als faker.
Je lult net zo dom en slap als dat "onderofficiertje'' AchJa en die andere ouwe die geen enkele juridische notie hebben wat wel en niet mag tav het het uiten van vermoedens,benamingen oid. Ik heb dat een paar posts geleden haarfijn uitgelegd hoe dat in elkaar zit op het formele en juridische vlak te weten:
Het mag gewoon != Deze zware woorden van laster en smaad zijn totaal overtroken en ongepast in deze en gelden gewoon niet! maar een AchJa en consorteh weten het wel beter gebaseerd op diezelfde onderbuik gevoelens waar zij anderen van betichten.
![angry.gif]()
AchJa,Clan ed wisten het allemaal zo goed door zelfs een oud-commando hier weg te jagen (scroll maar een paar blz terug) door zijn integriteit,alsof die ook maar iets aan de mensen hier verschuldigd,is aan de kaak te stellen met de meest kinderachtige opmerkingen terwijl zo iemand daarvoor amper tot niet poste en zelfs de moeite nam om iets van zijn redenen tot het benoemen van zijn eigen foto's te geven,alsof dat een verplichting is. Nee,AchJa en co die maakten van een muis een olifant terwijl het in feite om niks ging door zelfs zijn bestaansrecht aan de orde te stellen zo van "kom jij even uitleggen wie jij bent etc" alsof zo iemand aan een stel nobodys zich gaat verantwoorden. Logisch dat je dan gewoon geen zin hebt in deze onzin en kinderachtigheid en weggaat,want daar sta je boven.
En dan zou je verwachten dat een moderator in deze zou optreden door zo nieuweling te beschermen en wat blijkt? Het blijken naar ik hoor dus persoonlijke vrienden van haar ( Achja,Cobra etc) te zijn en daar treed je niet tegenop.

Goh... hadden een maand of wat geleden
Esses en co toen die zo fel naar haar uithaalden in het FB topic toch gelijk toen zij haar ongeschikt achten als moderator vanwege haar partijdigheid. Maar daar zal wel weer een reden voor zijn zoals gewoonlijk.