Koop toch eens zo'n naslagwerk die ik je aanraadde, bespaart je een hoop.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef rubje het volgende:
Grote verschil is dat jouw verhaal van afstand gezien grote onzin is en die van mij niet omdat ik de bron ken. Nou jij weer bijdehand...[ afbeelding ]
En dan dit nog, heb eens wat respect lulhannes. Doe alsjeblieft niet alsof je het beter weet dan de mensen die al bij Defensie zaten toen jij nog met je blokken aan het spelen was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef rubje het volgende:
En dat moet een onderofficiertje voorstellen.
Would that be me?quote:
Ik krijg steeds meer het idee dat jij zit te trollen, klopt dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:44 schreef rubje het volgende:
En dan zou je verwachten dat een moderator in deze zou optreden door zo nieuweling te beschermen en wat blijkt? Het blijken naar ik hoor dus persoonlijke vrienden van haar ( Achja,Cobra etc) te zijn en daar treed je niet tegenop.Goh... hadden een maand of wat geleden Esses en co toen die zo fel naar haar uithaalden in het FB topic toch gelijk toen zij haar ongeschikt achten als moderator vanwege haar partijdigheid. Maar daar zal wel weer een reden voor zijn zoals gewoonlijk.[ afbeelding ]
En dan op alle momenten dat ie keihard op z'n bek gaat, duidelijk herkenbare foto's maken, en die vervolgens zonder toestemming op allerlei websites plaatsen... zou wel gepast zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Bouke-p het volgende:
Is er hier niemand die amo instructeur is? Dan kan die regelen dat rubje mss een weekje mee mag doen, kijken of hij dan nog zo'n grote bek heeft
Is het al zeker dat hij naar het 17de gaat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Dus toch door bij def. Al wat bekend over dat hij een battaljon van het 17e gaat aanvoeren?
Dacht in een interview gehoord te hebben dat hij dat graag zou willen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij naar het 17de gaat?
Dat klopt. Maar of het hem gaat lukken heb ik nog nergens gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dacht in een interview gehoord te hebben dat hij dat graag zou willen?
Daarom vroeg ik het even maar dat blijkt dus nog een 'gerucht'quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar of het hem gaat lukken heb ik nog nergens gelezen.
Ja, en dat voor wij er een borrel hebben gedronken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het even maar dat blijkt dus nog een 'gerucht'![]()
Maar dus toch z'n cafe naar de kloten geholpen
Uhm...17 PiB = een bataljon, Kroon wordt vooralsnog hoogstens compagniescommandant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Dus toch door bij def. Al wat bekend over dat hij een battaljon van het 17e gaat aanvoeren?
Bij de inf is de CC een majoor. Heeft te maken met een zelfstandige of niet zelfstandige eenheid. Als de cie een eigen bevopel/ logost/ herstel heeft is de baas een majoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pumatje het volgende:
Kapitein is Compies cmdt.
maar hij heeft nu toch de rang van Majoor?
Nopequote:
Nopequote:
nope..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pumatje het volgende:
Kapitein is Compies cmdt.
maar hij heeft nu toch de rang van Majoor?
1quote:Artikel 261
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Rubje, de Sherlock Holmes van de commandostichtingquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
[..]
Nopeik mail nooit naar info@mindef..
Ik gebruik andere wegen om met mensen in contact te komen.![]()
trouwens wie de nieuwe Groene Baret binnenhaalt en doorleest zal aan het begin een stuk zien over de Commando Stichting genaamd Activiteiten Commando Stichting met de volgende zinnetjes.![]()
Dat de groene baret een in brede kring geliefd hoofddeksel is, bleek ook de afgelopen maanden weer. Met regelmaat verschijnen er lieden,al dan niet in uniform, die zich voor oud-commando
uitgeven bij herdenkingen en verenigingsbijeenkomsten. Ongetwijfeld heeft de frequente berichtgeving in de media over acties in Afghanistan hieraan bijgedragen. Het bestuur beraadt zich om te bezien of subtiele maatregelen het mogelijk maken deze ongewenste activiteiten uit te bannen.
leuk dat dit nu ook in alle openheid officieel gemeld wordt na het innig contact vd afgelopen tijd.![]()
leovanw weet wel waar ik op doel met lieden,al dan niet in uniform, die zich voor oud-commando uitgeven bij herdenkingen en verenigingsbijeenkomsten
Bezem er door danquote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef sp3c het volgende:
ik mag hopen dat de Kapitein geen fok!ker is
wat een kutreeks is dit geworden zeg
Nee, want dan had ik het wel van hun zelf gehoord en voorlopig is menquote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef fathank het volgende:
Rubje, de Sherlock Holmes van de commandostichting.
Heb je nou niet in de gaten dat je jezelf ontzettend voor lul zet?
leuke afleveringquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
De uitzending van "Pavlov" van 2 december j.l. gaat compleet over Kapitein Kroon. Men onderwerpt hem aan testen om te zien of o.a. heldhaftigheid meetbaar is.
Te zien via www.uitzendinggemist.nl
Idd, ik kon een gniffel ook niet onderdrukken. Maar wel een hoop herkenbare dingen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Clan het volgende:
Hij is de humor iig niet verloren, met zijn verwijzing naar de stroomstootwapens.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, ik kon een gniffel ook niet onderdrukken. Maar wel een hoop herkenbare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |