Ja.quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is alleen Karims geheim nog in het spel....
Dat is correctquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
ja, als flip het goed heeft, en daar gaan we wel van uitquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
lau of alexquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die van Alex en Jo, welke nog meer dan?
Kom op nou..... Herr Flipp heeft het heus wel goed, Jojanka heeft hem zelf verteld wat haar geheim is, en de anderen weten het nu ook wel....quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, als flip het goed heeft, en daar gaan we wel van uit
Lau is geraden door Mo en Guido door Stervio.quote:
alex en jo inddquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lau is geraden door Mo en Guido door Stervio.
Dus ik kom niet verder dan Alex en Jo?
daarom zeg ik toch ook dat we daar wel van uitgaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kom op nou..... Herr Flipp heeft het heus wel goed, Jojanka heeft hem zelf verteld wat haar geheim is, en de anderen weten het nu ook wel....
Ik dacht die van Sharon, maar die is geraden door Maikquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die van Alex en Jo, welke nog meer dan?
Yup omdat hij met zijn open blauwe oogjes geloofde dat Sharon nooit in Thailand was geweest...quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht die van Sharon, maar die is geraden door Maik
quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef mieppie77 het volgende:
Philip is aan de beurt
11 april om 15.05
Hij drukt op de rode knop voor Joanna.
De Stem meldt dat de Kamer van de Waarheid open is voor één drukpoging. Philip heeft al eerder aangegeven dat hij wilde drukken voor een geheim en hij krijgt nu de kans van De Stem. Hij gaat drukken voor het geheim van zijn nieuwe liefje Joanna. Zal zijn nieuwe kuspartner deze drukpoging waarderen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef mieppie77 het volgende:
Philip is aan de beurt
11 april om 15.05
Hij drukt op de rode knop voor Joanna.
De Stem meldt dat de Kamer van de Waarheid open is voor één drukpoging. Philip heeft al eerder aangegeven dat hij wilde drukken voor een geheim en hij krijgt nu de kans van De Stem. Hij gaat drukken voor het geheim van zijn nieuwe liefje Joanna. Zal zijn nieuwe kuspartner deze drukpoging waarderen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was wel heel erg dom jaquote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Yup omdat hij met zijn open blauwe oogjes geloofde dat Sharon nooit in Thailand was geweest...
Het opleuken wat door de stagieres wordt gedaan op de SST-sitequote:
Of naar nowlive gaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die Stagaires moeten flutromannetjes gaan schrijven man
Weer een wanhopige date-poging van Faalex?quote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef marky het volgende:
Gaat er deze week waarschijnlijk ook nog wel uit. Een maand voor het einde van het programma. Ik ben benieuwd wat voor weken we nog gaan krijgen na de week van de waarheid en de angst.
Enne wie wil er in godsnaam dineren met Alex? Dat wil toch zeker niemand.
Ik kan helaas niet, maar anders graagquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef marky het volgende:
Gaat er deze week waarschijnlijk ook nog wel uit. Een maand voor het einde van het programma. Ik ben benieuwd wat voor weken we nog gaan krijgen na de week van de waarheid en de angst.
leek dat er toch best wat reacties kwamen, in het begin althans want ik heb snel #dineren geblocktquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef marky het volgende:
Z'n vriendjesquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef marky het volgende:
Volgens http://www.secretstory.nl/deelnemers zitten of zaten er geen Jojanka en heer Flipp in het secret story huis, net zoals er geen Gerat in het huis zit. Ik heb het net nog even nagekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kom op nou..... Herr Flipp heeft het heus wel goed, Jojanka heeft hem zelf verteld wat haar geheim is, en de anderen weten het nu ook wel....
nee ik ook niet, er was een issieu over hoe het op beeld eruit zou zien hoe ze met elkaar omgaan of zoquote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Flip wilde niet praten met jo verder, heb niet kunnen volgen waar ze t over hadden
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Volgens http://www.secretstory.nl/deelnemers zitten of zaten er geen Jojanka en heer Flipp in het secret story huis, net zoals er geen Gerat in het huis zit. Ik heb het net nog even nagekeken.
oh oke...quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee ik ook niet, er was een issieu over hoe het op beeld eruit zou zien hoe ze met elkaar omgaan of zo
quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Volgens http://www.secretstory.nl/deelnemers zitten of zaten er geen Jojanka en heer Flipp in het secret story huis, net zoals er geen Gerat in het huis zit. Ik heb het net nog even nagekeken.
Relax henkquote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]wat een misselijk mannetje ben je zeg...
He, ik ben net als Genialex chillquote:
Je bereikt nu ook echt precies het tegenovergestelde van wat je wil hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Zo te zien heb jij de shizzle helemaal te pakken mattiequote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
He, ik ben net als Genialex chill
Het is niet de bedoeling om streamers te beledigen in de cos (alhoewel ikzelf eerst ook dacht dat cos commentaar op streamers betekende)quote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]wat een misselijk mannetje ben je zeg...
Wat ik wilquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Je bereikt nu ook echt precies het tegenovergestelde van wat je wil hoor.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij de shizzle helemaal te pakken mattie
Waarom hebben we nu sl eigenlijk psych?quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om streamers te beledigen in de cos (alhoewel ikzelf eerst ook dacht dat cos commentaar op streamers betekende)![]()
![]()
precies, ik zit er ernstig over te denken ook allerlei rare namen te gebruiken alleen maar omdat het die troll zo lekker irriteertquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Iemand een gifje van de nieuwe lockdown?quote:
Dan lijkt het net alsof de bewoners niet thuis zijn, en er dus geen SL is!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Capt1caveman het volgende:
SL 3.0?
Roterende beelden van een lege keuken?
Toch zie ik een causaal verband tussen jouw opmerkingen en het off-topic gaan van de COS-discussie gecombineerd met comments op posters in plaats van streams...quote:
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waarom hebben we nu sl eigenlijk psych?
Of heb je al die tijd zitten broeden op een volgende mekker moment hier?
NIET ZEUREN ALS JE AFGEBRAND WORDT HE, JE VRAAGT ER ZELF OMquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Je hebt werkelijk geen idee he waarom die sl er is.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.
Het is zijn manier om aan klandizie te komen....quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, ik zit er ernstig over te denken ook allerlei rare namen te gebruiken alleen maar omdat het die troll zo lekker irriteert
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
@HenkvdT @OwenWhiteley Gefelicteerd! Sushi was het goede antwoord. Jullie mogen donderdag aanschuiven bij ridder Alex!
Dit is gelijk de eerste en de laatste keer dat ik op jou reageer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb getwittert voor dat dineren met Alex. Ik werd gedwongen door mijn moeder.
gelukkig ben je niet geselecteerdquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb getwittert voor dat dineren met Alex. Ik werd gedwongen door mijn moeder.
maar Flip jojanka en gerat zullen het wel waarderenquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
een les in ettiquetten daar heb je je hele leven wat aan man, dat laat je toch niet schieten voor voetbalquote:
Ik noem dat selectief lezen en kijken het verbanden leggen tussen mijn opmerkingen en het off-topic gaan van de COS-discussie gecombineerd met comments op posters in plaats van streams. Van begrijpen of begrip tonen is echter geen sprake mijns inziens, ik geef wat ik krijg. Als men niet graag ziet wat men in de spiegel ziet waarom kijkt men dan in de spiegel.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Toch zie ik een causaal verband tussen jouw opmerkingen en het off-topic gaan van de COS-discussie gecombineerd met comments op posters in plaats van streams...
Jij hebt 'm wel?quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar kan ik wel bij helpen
ff iemand ronselen hier om mee te gaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek, maarja
laagbegaafden, die denken hoogbegaafd te zijn, snappen dit niet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
NIET ZEUREN ALS JE AFGEBRAND WORDT HE, JE VRAAGT ER ZELF OM
Ik heb geen idee, ken deze lock nog niet, maar het beeld schijnt iig te bewegen dat is toch leuker om naar te kijken dan een still image?quote:
Is hij Lautje nu al vergeten??quote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer een wanhopige date-poging van Faalex?
Ik vind het wel heel gek dat je door veel streamers genegeerd word.....quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik noem dat selectief lezen en kijken het verbanden leggen tussen mijn opmerkingen en het off-topic gaan van de COS-discussie gecombineerd met comments op posters in plaats van streams. Van begrijpen of begrip tonen is echter geen sprake mijns inziens, ik geef wat ik krijg. Als men niet graag ziet wat men in de spiegel ziet waarom kijkt men dan in de spiegel.
Nee hoor nergens heb ik daar expliciet om gevraagd.quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
NIET ZEUREN ALS JE AFGEBRAND WORDT HE, JE VRAAGT ER ZELF OM
Ik kan niet, maar misschien dat Reksie wil in mijn plek en anders de moeder van Myraelaquote:
Volgens mij komen die mensen met wie hij mag dineren nooit meer van hem afquote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is hij Lautje nu al vergeten??
Zij hem wel i i g
In tegendeel in plaats daarvan gaat men constant een discussie aan, hoeft voor mij niet hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel gek dat je door veel streamers genegeerd word.....
Het is wel een manier om zijn "vriendenkring" te verdubbelenquote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is hij Lautje nu al vergeten??
Zij hem wel i i g
quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij komen die mensen met wie hij mag dineren nooit meer van hem af
Want hij gelijk vriendjes worden enzo.
Idd, negeren is de betere oplossingquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
In tegendeel in plaats daarvan gaat men constant een discussie aan, hoeft voor mij niet hoor.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan het voor je regelenquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En dan krijgt ie HENKquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer een wanhopige date-poging van Faalex?
Aww, hij is best lief.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop van nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
iedereen gewoon die LOI boekenwurm negerenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Lijkt me ook niet verkeerd.....quote:
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens meequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
ja de liveshow maar niet dat etentjequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiserenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Zo zie je maar dat je geen grappen moet makenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Veel sterkte ik hoop dat je het diner overleefdquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
domino stenen met maik gelegd toch?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
Waren het geen flesjes flugel?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poequote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
De stem gepijpt?
En 3 keer voortijdig door haar neer gekwakt....quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poe
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrolquote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.
daar ben je klaar mee zegquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Wel grappig dat twee mensen van fok het diner en 2 kaartjes hebben gewonnen
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
Een reactie waaruit ik opmaak dat je stomweg bezig blijft andere streamers te irriteren....quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiseren
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheeptquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Heerlijk, lekker Falez face to face in de zeik nemen, kzou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
En sinds vanochtend brengt ze de zoonegroet. Voor het eerst in 8 weken. Namasté.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
u is een heer om mij op mijn foutieve woordkeuze te wijzen, dank u vriendelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Flashbox het volgende:
[..]
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat een eenzijdig feestje worden dus.....quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheept![]()
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Dit geloof je toch verdomme niet....
Heel het weekend weg geweest, vandaag nog bezig met het opruimen van de boel, wassen en boodschappen... Heb ik EIN-DE-LIJK even de tijd om voor de streams te gaan zitten....
quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!
No Thanks... Als het nou met Gerard was zou ik erover nadenkenquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
Interesse, kan namelijk zelf niet
Is flugeltje alleen geen betere gast voor Jojanka dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
vertel hem wel om gezellig mee te komen kletsen hier danquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
Val je dan niet in slaap?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
leuk voor versabommiequote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
het onderwerp 'media' zal vast wel langs komenquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vertel hem wel om gezellig mee te komen kletsen hier dan
Je weet dat ik dat natuurlijk had gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is wel iets voor Bommie ja...quote:
Het lijkt me niet handig dat Jojanke date met flugel.. Je weet wat Dennis heeft uitgespookt??quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is flugeltje alleen geen betere gast voor Jojanka dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig dat Jojanke date met flugel.. Je weet wat Dennis heeft uitgespookt??
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Da's volgens mij stiekem best leuk, met een oud-bewoner etenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Veel sterkte ik hoop dat je het diner overleefd
Het valt te regelen greysquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's volgens mij stiekem best leuk, met een oud-bewoner eten
Lekker uithoren over wie ze het leukst vonden en het minst leuk enzo.
En of Mo echt zo'n jankbalk is.. Guido zegt immers dat het wel mee valtquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah..... En dan kijken naar zijn trouwring, en horen over zijn lieve vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze weggeven aan fenneke, om kennis te makenquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou dan nog liever met Fenneke gaan nu
Kan je echt zelf niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het valt te regelen greys(ja ik moet ze echt kwijt hahaha)
Ik ga naar PSV donderdag, daar heb ik al kaartjes voor gekocht. Dus kan echt nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je echt zelf niet?
Op geen enkele manier? Want ik vind dat je echt gewoon zelf moet gaan!
En anders is er hier vast wel iemand die wil
Psv - benfica is toch allang beslist en psv kan er toch niks vanquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je echt zelf niet?
Op geen enkele manier? Want ik vind dat je echt gewoon zelf moet gaan!
En anders is er hier vast wel iemand die wil
Klopt, maar heb al kaartjes en ga gezellig met vrienden hahaquote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Psv - benfica is toch allang beslist en psv kan er toch niks van
Ik geef mijn antwoord als men mij een vraag stelt, of reageer als men iets over mij incinueerd waar ik het niet eens mee ben of wat ronduit niet waar is etc., als mijn antwoord niet bevalt dan kan ik daar niets aan doen, dat heeft niets maar dan ook niets met trollen te maken. de streamers die zich irriteren irriteren zich aan van alles en nog wat, dat is in de cossen te over te lezen. Ik daar en tegen irrriteer me liever niet (en doe dat dan ook niet) en hou meer van positivisme.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een reactie waaruit ik opmaak dat je stomweg bezig blijft andere streamers te irriteren....
Dat is trollen, waarde psych.....
Nu al zin in goedmaaksex?quote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Huh hebben Jo en Flip ruzie? En ze hebben net voor het eerst gezoend toch?
Dan moet je bommie helemaal sturen... Die tweet ook al met d'r...quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze weggeven aan fenneke, om kennis te maken
Ik denk dat je gaat schrikken als je die weer eens vertikaal zietquote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef beequeen het volgende:
Die lantaarnpaal ligt ook weer horizontaal.
Dat zou ik echt humor vindenquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou het haast denken......(oh pleassssssssse laat het fout geraden zijn)
LOLquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou het haast denken......(oh pleassssssssse laat het fout geraden zijn)
jaaaaaa, dat weet ikquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
LOL
Jij hebt een heel gemene humor, wist je dat al?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Opzouten Jojanka! Je loopt door de streamlock heen!
en haar boob kwam er net uit, jammer maar daar zoomen ze niet op in he, wel op het achterwerk van Moquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat shirt van Joanna is een ziekenhuishempje vanuit de kliniek?? Ik vind het nog steeds niet mooi!
Djoon en schattig is echt een contradictie.quote:
Ik kreeg het ook met pijn en moeite mijn strot uitquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon en schattig is echt een contradictie.
dat vindt ze vast niet erg, ze trok haar bikini topje expres uit toen ze naar de KvdW moest...quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
en haar boob kwam er net uit, jammer maar daar zoomen ze niet op in he, wel op het achterwerk van Mo
Die moet ze wel aan om de voor de stem IPH te bereikenquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haar schoenen heeft ze ook maar uitgedaan.. Ze was zeker bang dat ze in de KvdW wat kleiner zou overkomen..
Niet gezien.. Ik hoop dat het wel een mooiere boop is dan die van Mo, zelfs mijn theezakjes vind ik sprekenderquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
en haar boob kwam er net uit, jammer maar daar zoomen ze niet op in he, wel op het achterwerk van Mo
Dat maakt bij die 2 niet uit.quote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Huh hebben Jo en Flip ruzie? En ze hebben net voor het eerst gezoend toch?
LOL. Bedankt nog voor de info vanochtend.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg het ook met pijn en moeite mijn strot uit
quote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Die kaas lijkt wel botox ehhhhh boter
Een verspreking die iedereen bij haar zou makenquote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Die kaas lijkt wel botox ehhhhh boter
Hij zit een leuke pot met geld aan zijn neus voorbij gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dat maakt bij die 2 niet uit.
Vind overigens dat flip het lang volhoudt. Hij is nog niet terug om het goed te maken!
Hahahaha dachten we hetzelfde dusquote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
dacht ff dat ze boter ging eten, maar is dus kaas
quote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Joanna wel wakker in bedoel misschien is ze wel aan het slaapwandelen...
Daar lijkt het idd veel op.....quote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij zit een leuke pot met geld aan zijn neus voorbij gaan.
Ik denk dat Jo net op het laatst iets gezegd heeft, waardoor Flip het verkeerd heeft geraden. En daarna weer tegen Flip roepen dat ie het niet snapt.. Tja, dan heb je nog je geheim, waarvan je niet wilt dat Kamp Gerard het raadt en mot met Flipje..
quote:Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef afca_oc het volgende:
Kijk vanavond Secret Story op Net5
11 april om 16.00
De zoen van Joanna en Philip en de nieuwe kijkersmissie.
Vanavond staat er weer een knallende uitzending op het menu. Als voorgerecht krijgen jullie de zoete zoen tussen Philip en Joanna te zien. Dit wordt complimenteert met een aantal opdrachten van De Stem. Voor het tussengerecht zullen de bewoners geblinddoekt enkele bijzondere lekkernijen proeven. Het hoofdgerecht hebben wij voorzien van een speciaal sausje. De door jullie gekozen kijkersmissie is uitgebreid: Beide teams moeten hun zangkunsten vertonen en het nummer We Are The Champions zingen. We hebben hier een klein spelelement aan toegevoegd. Als kersje op de taart hebben we de mooiste momenten van het foute feest voor jullie op een rijtje gezet. Kijk dus vanaf 19:30 uur naar Net5!
De djoon show!
dat is heel makkelijk, ik lees die teksten gewoon niet. Handig hoor, dat scrollenquote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel gek dat je door veel streamers genegeerd word.....
Lauwra heeft ongetwijfeld liggen slapen naast Karim buitenquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen al voorspeld dat iedereen de hele dag zou slapen. Van Karim en Gerard kan ik het me voorstellen. Die hebben de hele nacht overeind gestaan. Maar die anderen hebben niets gedaan. Die hebben naar Karim en Gerard gekeken.
Stelletje lamzakken zijn het.
Lau en Sjer hebben zich echt wel actief ingespand hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen al voorspeld dat iedereen de hele dag zou slapen. Van Karim en Gerard kan ik het me voorstellen. Die hebben de hele nacht overeind gestaan. Maar die anderen hebben niets gedaan. Die hebben naar Karim en Gerard gekeken.
Stelletje lamzakken zijn het.
En wat denk je van Stervio?quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Day het volgende:
Ze staat gewoon een ons kaas uit het vuistje op te vreten. Zou mamajo dit wel goedvinden?
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Lau en Sjer hebben zich echt wel actief ingespand hoor
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef snetje het volgende:
en ik maar denken dat het Karim was die hier lag![]()
[ link | afbeelding ]
De hele nach licht bijschijnen bij Karim kost veel energiequote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?
Nee, continu eten, drinken te geven en de zeikemmer aan te geven en de inhoud te lozenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?
Ze doet het in plakjes.. Want blokjes lust ze niet!quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Day het volgende:
Ze staat gewoon een ons kaas uit het vuistje op te vreten. Zou mamajo dit wel goedvinden?
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef dasaliz het volgende:
[..]
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.
kon eigenlijk niet missen nee, maar waarom dan ruzie vraag je je afquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft het dus wel goed geraden.![]()
Kon ook niet missen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef dasaliz het volgende:
[..]
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.
Hij wilde niet meer dan zoentjes net als Laura denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Geen idee. Iets over niet goed begrijpen of zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
kon eigenlijk niet missen nee, maar waarom dan ruzie vraag je je af
gegromd naar het vrouwtjequote:Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Het geheim geraden.. Want madam vond het dan nu toch wel weer eens interessant om als enige vrouw haar geheim nog te hebben.. Probeer ook een beetje wispelturig mee te denkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Ja, nee, dan is het logisch dat je op je twintigste compleet uitgeput bent. Je zal toch maar helemaal naar de wc moeten lopen en een bak koffie klaar maken tussen het slapen, liggen, zitten en hangen door.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, continu eten, drinken te geven en de zeikemmer aan te geven en de inhoud te lozen
Ze wilde dat haar geheim als laatste werd geraden...:)quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef dasaliz het volgende:
voor zover ik het begreep na de SL had het iets met besproken strategie te maken? maar meer, geen idee.
hij heeft het geheim geraden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Heel begrijpelijk als je het over Jojanka hebtquote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Iets over niet goed begrijpen of zoiets.
dag of 2? eerder een minuut of 2quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Chuckster het volgende:
Als ze allebei uitgerust zijn en de een pakt de ander onverwachts op de bek is het wel weer goed
Was met die 'ik-wil-niet-meer-met-je-om-gaan' uitspraak ook na een dag of 2 weer teruggezet
Zij had verwacht, dat hij zijn beurt zou overslaan en om een rol WCpapier zou vragen, Heeft hij dus niet gedaan,quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze wilde dat haar geheim als laatste werd geraden...:)
Ze weet het geheim van Karim, maar nu heeft ze geen centjes meer
Wat was haar geheim dan? Ik ben de grootste zeikten van het huis ofzo? Dat kan ik namelijk geen geheim noemenquote:
OMG je hebt gewonnen ??quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
@HenkvdT @OwenWhiteley Gefelicteerd! Sushi was het goede antwoord. Jullie mogen donderdag aanschuiven bij ridder Alex!
iemand zin om te gaan, ik kan helaas niet
ik heb ook gewonnen en ik gaquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG je hebt gewonnen ??![]()
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
Maar later zei ze toch dat ze dat niet wilde? Draaikont.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef MargrietV het volgende:
Zij had verwacht, dat hij zijn beurt zou overslaan en om een rol WCpapier zou vragen, Heeft hij dus niet gedaan,
Nou daar zaten we echt op te wachten,.... met Analex sushi(?) etenquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
ik zal morgen ofzo wel een ff een topic makenquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik mag toch nog wel wat vragen bij je droppen he
Ik kan helaas echt neit, maar ik stel mijn kaarten graag ter beschikking aan Reksie. Mocht hij niet kunnen dan mag iedereen die interesse heeft me een PM sturenquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
Voor de anderen is het al gewenningquote:Op maandag 11 april 2011 16:14 schreef Candyfreak het volgende:
Alleen Gerard en Karim hebben het verdiend om te slapen nu.
ja wat denk je?Je zou toch zo maar tegen de keukentafel kunnen botsen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef bull1966 het volgende:
nou komt haar verhaal natuurlijk.
over hoe erg het slaapwandelen is veeuuuuul erger dan tsunami
geheim geraden, is niet duidelijk of flip het nu wel of niet mocht raden van Jo.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zo ik ga me even naar huis verplaatsen
Tot straks![]()
PS: ik verwacht natuurlijk een enorme spam een Pmetjes voor mensen die willen dineren met Genialex
Hoop dat ie nog even wegblijft!quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |