Lauwra heeft ongetwijfeld liggen slapen naast Karim buitenquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen al voorspeld dat iedereen de hele dag zou slapen. Van Karim en Gerard kan ik het me voorstellen. Die hebben de hele nacht overeind gestaan. Maar die anderen hebben niets gedaan. Die hebben naar Karim en Gerard gekeken.
Stelletje lamzakken zijn het.
Lau en Sjer hebben zich echt wel actief ingespand hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik had vanmorgen al voorspeld dat iedereen de hele dag zou slapen. Van Karim en Gerard kan ik het me voorstellen. Die hebben de hele nacht overeind gestaan. Maar die anderen hebben niets gedaan. Die hebben naar Karim en Gerard gekeken.
Stelletje lamzakken zijn het.
En wat denk je van Stervio?quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Day het volgende:
Ze staat gewoon een ons kaas uit het vuistje op te vreten. Zou mamajo dit wel goedvinden?
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Lau en Sjer hebben zich echt wel actief ingespand hoor
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef snetje het volgende:
en ik maar denken dat het Karim was die hier lag![]()
[ link | afbeelding ]
De hele nach licht bijschijnen bij Karim kost veel energiequote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?
Nee, continu eten, drinken te geven en de zeikemmer aan te geven en de inhoud te lozenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Door te breien en te geeuwen?
Ze doet het in plakjes.. Want blokjes lust ze niet!quote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef Day het volgende:
Ze staat gewoon een ons kaas uit het vuistje op te vreten. Zou mamajo dit wel goedvinden?
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef dasaliz het volgende:
[..]
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.
kon eigenlijk niet missen nee, maar waarom dan ruzie vraag je je afquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft het dus wel goed geraden.![]()
Kon ook niet missen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef dasaliz het volgende:
[..]
dat komt omdat het overdag is. Dan staan lantaarnpalen uit. 's Avonds als ze licht geven vallen ze meer op.
Hij wilde niet meer dan zoentjes net als Laura denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Geen idee. Iets over niet goed begrijpen of zoiets.quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
kon eigenlijk niet missen nee, maar waarom dan ruzie vraag je je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |