Idd, negeren is de betere oplossingquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
In tegendeel in plaats daarvan gaat men constant een discussie aan, hoeft voor mij niet hoor.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij komen die mensen met wie hij mag dineren nooit meer van hem af
Want hij gelijk vriendjes worden enzo.
Ik kan het voor je regelenquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En dan krijgt ie HENKquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer een wanhopige date-poging van Faalex?
Aww, hij is best lief.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop van nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
iedereen gewoon die LOI boekenwurm negerenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Lijkt me ook niet verkeerd.....quote:
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens meequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
ja de liveshow maar niet dat etentjequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiserenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Zo zie je maar dat je geen grappen moet makenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Veel sterkte ik hoop dat je het diner overleefdquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
domino stenen met maik gelegd toch?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
Waren het geen flesjes flugel?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poequote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
De stem gepijpt?
En 3 keer voortijdig door haar neer gekwakt....quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poe
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrolquote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.
daar ben je klaar mee zegquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Wel grappig dat twee mensen van fok het diner en 2 kaartjes hebben gewonnen
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
Een reactie waaruit ik opmaak dat je stomweg bezig blijft andere streamers te irriteren....quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiseren
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheeptquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Heerlijk, lekker Falez face to face in de zeik nemen, kzou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
En sinds vanochtend brengt ze de zoonegroet. Voor het eerst in 8 weken. Namasté.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
u is een heer om mij op mijn foutieve woordkeuze te wijzen, dank u vriendelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Flashbox het volgende:
[..]
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat een eenzijdig feestje worden dus.....quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheept![]()
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Dit geloof je toch verdomme niet....
Heel het weekend weg geweest, vandaag nog bezig met het opruimen van de boel, wassen en boodschappen... Heb ik EIN-DE-LIJK even de tijd om voor de streams te gaan zitten....
quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!
No Thanks... Als het nou met Gerard was zou ik erover nadenkenquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
Interesse, kan namelijk zelf niet
Is flugeltje alleen geen betere gast voor Jojanka dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
vertel hem wel om gezellig mee te komen kletsen hier danquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
Val je dan niet in slaap?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
leuk voor versabommiequote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
het onderwerp 'media' zal vast wel langs komenquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vertel hem wel om gezellig mee te komen kletsen hier dan
Je weet dat ik dat natuurlijk had gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is wel iets voor Bommie ja...quote:
Het lijkt me niet handig dat Jojanke date met flugel.. Je weet wat Dennis heeft uitgespookt??quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is flugeltje alleen geen betere gast voor Jojanka dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig dat Jojanke date met flugel.. Je weet wat Dennis heeft uitgespookt??
quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Da's volgens mij stiekem best leuk, met een oud-bewoner etenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Veel sterkte ik hoop dat je het diner overleefd
Het valt te regelen greysquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's volgens mij stiekem best leuk, met een oud-bewoner eten
Lekker uithoren over wie ze het leukst vonden en het minst leuk enzo.
En of Mo echt zo'n jankbalk is.. Guido zegt immers dat het wel mee valtquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah..... En dan kijken naar zijn trouwring, en horen over zijn lieve vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze weggeven aan fenneke, om kennis te makenquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou dan nog liever met Fenneke gaan nu
Kan je echt zelf niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het valt te regelen greys(ja ik moet ze echt kwijt hahaha)
Ik ga naar PSV donderdag, daar heb ik al kaartjes voor gekocht. Dus kan echt nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je echt zelf niet?
Op geen enkele manier? Want ik vind dat je echt gewoon zelf moet gaan!
En anders is er hier vast wel iemand die wil
Psv - benfica is toch allang beslist en psv kan er toch niks vanquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je echt zelf niet?
Op geen enkele manier? Want ik vind dat je echt gewoon zelf moet gaan!
En anders is er hier vast wel iemand die wil
Klopt, maar heb al kaartjes en ga gezellig met vrienden hahaquote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Psv - benfica is toch allang beslist en psv kan er toch niks van
Ik geef mijn antwoord als men mij een vraag stelt, of reageer als men iets over mij incinueerd waar ik het niet eens mee ben of wat ronduit niet waar is etc., als mijn antwoord niet bevalt dan kan ik daar niets aan doen, dat heeft niets maar dan ook niets met trollen te maken. de streamers die zich irriteren irriteren zich aan van alles en nog wat, dat is in de cossen te over te lezen. Ik daar en tegen irrriteer me liever niet (en doe dat dan ook niet) en hou meer van positivisme.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een reactie waaruit ik opmaak dat je stomweg bezig blijft andere streamers te irriteren....
Dat is trollen, waarde psych.....
Nu al zin in goedmaaksex?quote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Huh hebben Jo en Flip ruzie? En ze hebben net voor het eerst gezoend toch?
Dan moet je bommie helemaal sturen... Die tweet ook al met d'r...quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze weggeven aan fenneke, om kennis te maken
Ik denk dat je gaat schrikken als je die weer eens vertikaal zietquote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef beequeen het volgende:
Die lantaarnpaal ligt ook weer horizontaal.
Dat zou ik echt humor vindenquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou het haast denken......(oh pleassssssssse laat het fout geraden zijn)
LOLquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou het haast denken......(oh pleassssssssse laat het fout geraden zijn)
jaaaaaa, dat weet ikquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
LOL
Jij hebt een heel gemene humor, wist je dat al?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Opzouten Jojanka! Je loopt door de streamlock heen!
en haar boob kwam er net uit, jammer maar daar zoomen ze niet op in he, wel op het achterwerk van Moquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat shirt van Joanna is een ziekenhuishempje vanuit de kliniek?? Ik vind het nog steeds niet mooi!
Djoon en schattig is echt een contradictie.quote:
Ik kreeg het ook met pijn en moeite mijn strot uitquote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon en schattig is echt een contradictie.
dat vindt ze vast niet erg, ze trok haar bikini topje expres uit toen ze naar de KvdW moest...quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
en haar boob kwam er net uit, jammer maar daar zoomen ze niet op in he, wel op het achterwerk van Mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |