daar ben je klaar mee zegquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Wel grappig dat twee mensen van fok het diner en 2 kaartjes hebben gewonnen
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
Een reactie waaruit ik opmaak dat je stomweg bezig blijft andere streamers te irriteren....quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiseren
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheeptquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
Heerlijk, lekker Falez face to face in de zeik nemen, kzou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Candyfreak het volgende:
En sinds vanochtend brengt ze de zoonegroet. Voor het eerst in 8 weken. Namasté.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrol
u is een heer om mij op mijn foutieve woordkeuze te wijzen, dank u vriendelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Flashbox het volgende:
[..]
je legt de klemtoon verkeerd, plekjes mevrouw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat een eenzijdig feestje worden dus.....quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die alex gaat het leuk hebben, denkt 2 leuke dames aan tafel te krijgen zit ie met 2 fokkers opgescheept![]()
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Dit geloof je toch verdomme niet....
Heel het weekend weg geweest, vandaag nog bezig met het opruimen van de boel, wassen en boodschappen... Heb ik EIN-DE-LIJK even de tijd om voor de streams te gaan zitten....
quote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de regisseur vond jouw mening over de nieuwe streamlock ook belangrijk en laat het je gelijk even zien!
No Thanks... Als het nou met Gerard was zou ik erover nadenkenquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
Interesse, kan namelijk zelf niet
Is flugeltje alleen geen betere gast voor Jojanka dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
vertel hem wel om gezellig mee te komen kletsen hier danquote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
Val je dan niet in slaap?quote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga hem niet afkraken hoor jongens.
Ik hoor het wel aan wat hij te zeggen heeft.
leuk voor versabommiequote:Op maandag 11 april 2011 15:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |