Idd, negeren is de betere oplossingquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
In tegendeel in plaats daarvan gaat men constant een discussie aan, hoeft voor mij niet hoor.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij komen die mensen met wie hij mag dineren nooit meer van hem af
Want hij gelijk vriendjes worden enzo.
Ik kan het voor je regelenquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En dan krijgt ie HENKquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Weer een wanhopige date-poging van Faalex?
Aww, hij is best lief.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop van nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
iedereen gewoon die LOI boekenwurm negerenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Lijkt me ook niet verkeerd.....quote:
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens meequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
ja de liveshow maar niet dat etentjequote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt ook gewonnen ?
Ik sta er niet van te kijken dat criticasters vaak zelf geen critiek kunnen verdragen. Snap alleen niet waarom ze anderen dan zo graag becritiserenquote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd, negeren is de betere oplossing
Zo zie je maar dat je geen grappen moet makenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Veel sterkte ik hoop dat je het diner overleefdquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, ik dacht voor de grap doe maar eens mee
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
domino stenen met maik gelegd toch?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ving net iets op dat Sharon en Mo het vreemd vonden dat Djoon zoveel missies heeft gekregen dus veel kluisgeld. Ze vinden dat oneerlijk.
Djoon antwoordde: weet je wat ik heb moeten doen? Kijk naar mijn knieen en ellebogen.
De stem gepijpt?
Waren het geen flesjes flugel?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poequote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
De stem gepijpt?
En 3 keer voortijdig door haar neer gekwakt....quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
toch zeker wel 20 dominostenen neergezet hoor poe poe
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef AYLI het volgende:
Nou zeg wat een zware missie, dominosteentjes neerzetten.
ze doet alleen maar, janken, voor de spiegel staan daar waar de camera is en liggen op bed met flip.........boeiend figuur hoor die vlekkentrolquote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Enorm vermoeiend idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |