abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95344614
Ok, zojuist een diner en 2 kaartjes gewoon voor de liveshow van a.s donderdag.
Ik zoek iemand die zin heeft om mee te gaan naar de liveshow dan, liefst uit de omgeving van Arnhem.
Stuur ff pm
pi_95344742
Een diner? Waar?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 11 april 2011 @ 15:40:58 #3
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95344771
Ik kan helaas ook niet, maar heb wel het etentje met Genialex en kaartjes voor deze week liveshow gewonnen :P
Eerste reservering is voor Reksie, als hij niet wil hoor ik graag voor wie ik de namen moet doorzetten :)
Komt goed schatje
pi_95344774
nt dineren
11 april om 14.39

Ridder Alex leert je de fijne kneepjes van het vak.

We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te dineren met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.

dit
pi_95344788
Ik kan wel, zoek alleen iemand om te gaan naar de liveshow
  maandag 11 april 2011 @ 15:42:05 #6
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95344809
Dus pietje of iemand anders :P, als je wil dineren, stuur me maar een pmetje
Komt goed schatje
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 15:42:48 #7
163650 Greys
pi_95344832
Maar er hebben dus twee personen dat etentje en kaartjes gewonnen?

Wel heel leuk!
En degenen die gaan, wel even een verslag hier doen van het etentje met Alex ook he? :o *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95344954
Ok, heb me zus geronseld mee te gaan.
Ik zal naderhand wel verslag uitbrengen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 15:48:49 #9
163650 Greys
pi_95345065
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef afca_oc het volgende:
Ok, heb me zus geronseld mee te gaan.
Ik zal naderhand wel verslag uitbrengen
Graag, leuk! En veel plezier alvast!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95401182
Veel plezier, is echt superleuk om een keer mee te maken!
pi_95439417
TIP: ga niet met de metro :{
quote:
Medewerkster Endemol aangerand in Zuidoost

Een medewerkster van Endemol is afgelopen vrijdagavond aangerand toen ze naar de metro liep.

Onderweg naar station Bijlmer werd de vrouw onzedelijk betast door drie jonge mannen. Ze heeft aangifte gedaan bij de politie van aanranding.

Voor medewerkers van Endemol is de maat vol. Sinds het bedrijf vorig jaar neerstreek op de MediArena klagen zij over de onveilige situatie 's avonds. In tegenstelling tot veel andere grote bedrijven rond station Bijlmer, regelde Endemol echter geen personeelsvervoer. Pas nu de vrouw is aangerand heeft de leiding besloten om pendelbusjes in te zetten.

UPDATE: In een reactie laat een woordvoerder van Endemol weten dat er eerder geen aanleiding was om maatregelen te nemen. "Het beeld dat er sinds de verhuizing grote onrust onder medewerkers zou bestaan, herkennen wij niet. In de aanloop naar de verhuizing hebben we bij de politie navraag gedaan over de veiligheid. De politie verklaarde letterlijk: 'Dit gebied is een witte vlek op de criminaliteitskaart van Amsterdam.' Ook de afgelopen tien maanden, sinds onze verhuizing was er geen aanleiding om maatregelen te nemen."

Bron
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95440378
Leuk! Ik ga ook...heb de kaartjes van Henk ...Waarvoor nogmaals 2000 fakking % dank :-)
Zit me suf te denken hoe ik Alex subtiel kan vragen hoe hij nu naar Laura kijkt.. Ben bang dat hij
Nog steeds de roze bril op heeft.

Afca_oc heb jij al tijden door gekregen?
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_95446953
Zie pm/dm

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef PC eend het volgende:
TIP: ga niet met de metro :{

[..]

Ik zal oppassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')