gegromd naar het vrouwtjequote:Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Het geheim geraden.. Want madam vond het dan nu toch wel weer eens interessant om als enige vrouw haar geheim nog te hebben.. Probeer ook een beetje wispelturig mee te denkenquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Ja, nee, dan is het logisch dat je op je twintigste compleet uitgeput bent. Je zal toch maar helemaal naar de wc moeten lopen en een bak koffie klaar maken tussen het slapen, liggen, zitten en hangen door.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, continu eten, drinken te geven en de zeikemmer aan te geven en de inhoud te lozen
Ze wilde dat haar geheim als laatste werd geraden...:)quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef dasaliz het volgende:
voor zover ik het begreep na de SL had het iets met besproken strategie te maken? maar meer, geen idee.
hij heeft het geheim geraden.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Geheim is toch geraden dus. Wat zou flip dan nu weer fout gedaan hebben?
Heel begrijpelijk als je het over Jojanka hebtquote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Iets over niet goed begrijpen of zoiets.
dag of 2? eerder een minuut of 2quote:Op maandag 11 april 2011 16:10 schreef Chuckster het volgende:
Als ze allebei uitgerust zijn en de een pakt de ander onverwachts op de bek is het wel weer goed
Was met die 'ik-wil-niet-meer-met-je-om-gaan' uitspraak ook na een dag of 2 weer teruggezet
Zij had verwacht, dat hij zijn beurt zou overslaan en om een rol WCpapier zou vragen, Heeft hij dus niet gedaan,quote:Op maandag 11 april 2011 16:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze wilde dat haar geheim als laatste werd geraden...:)
Ze weet het geheim van Karim, maar nu heeft ze geen centjes meer
Wat was haar geheim dan? Ik ben de grootste zeikten van het huis ofzo? Dat kan ik namelijk geen geheim noemenquote:
OMG je hebt gewonnen ??quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
@HenkvdT @OwenWhiteley Gefelicteerd! Sushi was het goede antwoord. Jullie mogen donderdag aanschuiven bij ridder Alex!
iemand zin om te gaan, ik kan helaas niet
ik heb ook gewonnen en ik gaquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG je hebt gewonnen ??![]()
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
Maar later zei ze toch dat ze dat niet wilde? Draaikont.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef MargrietV het volgende:
Zij had verwacht, dat hij zijn beurt zou overslaan en om een rol WCpapier zou vragen, Heeft hij dus niet gedaan,
Nou daar zaten we echt op te wachten,.... met Analex sushi(?) etenquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
ik zal morgen ofzo wel een ff een topic makenquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik mag toch nog wel wat vragen bij je droppen he
Ik kan helaas echt neit, maar ik stel mijn kaarten graag ter beschikking aan Reksie. Mocht hij niet kunnen dan mag iedereen die interesse heeft me een PM sturenquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
o pleaseeeeeeee ga ga ga
Voor de anderen is het al gewenningquote:Op maandag 11 april 2011 16:14 schreef Candyfreak het volgende:
Alleen Gerard en Karim hebben het verdiend om te slapen nu.
ja wat denk je?Je zou toch zo maar tegen de keukentafel kunnen botsen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef bull1966 het volgende:
nou komt haar verhaal natuurlijk.
over hoe erg het slaapwandelen is veeuuuuul erger dan tsunami
geheim geraden, is niet duidelijk of flip het nu wel of niet mocht raden van Jo.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zo ik ga me even naar huis verplaatsen
Tot straks![]()
PS: ik verwacht natuurlijk een enorme spam een Pmetjes voor mensen die willen dineren met Genialex
Hoop dat ie nog even wegblijft!quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Jo ligt daar gewoon te wachten tot flip naar haar toe komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |