Zo te zien heb jij de shizzle helemaal te pakken mattiequote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
He, ik ben net als Genialex chill
Het is niet de bedoeling om streamers te beledigen in de cos (alhoewel ikzelf eerst ook dacht dat cos commentaar op streamers betekende)quote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]wat een misselijk mannetje ben je zeg...
Wat ik wilquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Je bereikt nu ook echt precies het tegenovergestelde van wat je wil hoor.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij de shizzle helemaal te pakken mattie
Waarom hebben we nu sl eigenlijk psych?quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om streamers te beledigen in de cos (alhoewel ikzelf eerst ook dacht dat cos commentaar op streamers betekende)![]()
![]()
precies, ik zit er ernstig over te denken ook allerlei rare namen te gebruiken alleen maar omdat het die troll zo lekker irriteertquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef AYLI het volgende:
[..]
Je bereikt nu ook echt precies het tegenovergestelde van wat je wil hoor.
Iemand een gifje van de nieuwe lockdown?quote:
Dan lijkt het net alsof de bewoners niet thuis zijn, en er dus geen SL is!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Capt1caveman het volgende:
SL 3.0?
Roterende beelden van een lege keuken?
Toch zie ik een causaal verband tussen jouw opmerkingen en het off-topic gaan van de COS-discussie gecombineerd met comments op posters in plaats van streams...quote:
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waarom hebben we nu sl eigenlijk psych?
Of heb je al die tijd zitten broeden op een volgende mekker moment hier?
NIET ZEUREN ALS JE AFGEBRAND WORDT HE, JE VRAAGT ER ZELF OMquote:Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Volgens http://www.secretstory.nl/deelnemers zitten of zaten er geen Jojanka en heer Flipp in het secret story huis, net zoals er geen Gerat in het huis zit. Ik heb het net nog even nagekeken.
Je hebt werkelijk geen idee he waarom die sl er is.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.
Het is zijn manier om aan klandizie te komen....quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, ik zit er ernstig over te denken ook allerlei rare namen te gebruiken alleen maar omdat het die troll zo lekker irriteert
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
@HenkvdT @OwenWhiteley Gefelicteerd! Sushi was het goede antwoord. Jullie mogen donderdag aanschuiven bij ridder Alex!
Dit is gelijk de eerste en de laatste keer dat ik op jou reageer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah het vragenuurtje is weer begonnen. Ik heb het liever over de oranje stoelen die ik op de streams zie.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb getwittert voor dat dineren met Alex. Ik werd gedwongen door mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |