Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik ben geboren in Drenthe, mijn moeder en haar ouders ook, Mijn vader komt uit de achterhoek, net als zijn moeder en mijn opa was Fries. Ik ben dus echt van allesquote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halfbloedje!
Als ik het goed zeg, had ik een opa uit Zandvoort en een uit Haarlem, een oma uit Driehuis en een uit ook Haarlem... mijn vader is Zandvoorter, mijn moeder Haarlemse... dus als ik al een mix ben, dan is dat een mix tussen Haarlem en Zandvoort.
Welk accent?quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef babybel het volgende:
[..]
dat doet me dus echt denken aan dat schijt-accent van kinderen voor kinderen
fuck, even zien of ik dat kan wijzigen, zo ja, hoe..!quote:
Hij bedoelt dat vreselijke gooise kak-accentquote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk accent?
Deze regio is juist een van de gebieden waar het best ABN gesproken wordt.
Nee dat kun jij niet. Daarom is het al voor je gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef babybel het volgende:
[..]
fuck, even zien of ik dat kan wijzigen, zo ja, hoe..!
(maargoed, volgende keer ga ik WEL een nieuw topic kunnen openen)
\quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef babybel het volgende:
[..]
fuck, even zien of ik dat kan wijzigen, zo ja, hoe..!
(maargoed, volgende keer ga ik WEL een nieuw topic kunnen openen)
thanks, wie `m dan ook maar aangepast heeft
O, dubbel D en een Gooische R!quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat vreselijke gooise kak-accent.
die veel te overdreven RRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk accent?
Deze regio is juist een van de gebieden waar het best ABN gesproken wordt.
presiesch!quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dubbel D en een Gooische R!
Dat kennen we hier niet, gelukkig.
Ja, nee, dat is niet Haarlem hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef babybel het volgende:
[..]
die veel te overdreven RRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik zag hetquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
\
Kun je niet, maar MPG of een mod wel
Daaromquote:
Geen meiden metquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dubbel D en een Gooische R!
Dat kennen we hier niet, gelukkig.
Welterustenquote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, ik val om... Welterusten
Trusten!quote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarom
En dan ging ik altijd met mijn zwager zwaar accent proat'n in de supermarkt, en dan zag je iedereen kijken: WTF komen die nu weer weg
en de tofste in Super de Boer:
- Heeee Klootzak, verkop'n jullie ook Milkshakes?
- Neh die verkop'n we nie
- Ik zei toch dat je 'n klootzak was
Oooh, jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen t-shirt kopen bij h&m wat esteetje had gezien
En ook ff naar WE.
Zwols, Slagharens, Harens en uhm..uhm..Drentsquote:
hmm, da`s een beste mix!quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja![]()
En WE is ook tof inderdaad
[..]
Zwols, Slagharens, Harens en uhm..uhm..Drents![]()
Overijssel, Overijssel, Groningen en Drenthe dus
Zat er ook niet wat Fries bloed in je, of heb je daar alleen gewoond ooit en haal ik wat dingen door elkaar?quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja![]()
En WE is ook tof inderdaad
[..]
Zwols, Slagharens, Harens en uhm..uhm..Drents![]()
Overijssel, Overijssel, Groningen en Drenthe dus
heerlijk! (een jaar lang een vriendin uit Limburg gehad, en het was het waard, die afstand)quote:
jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, da`s een beste mix!
ik ben gemixt olst/deventerligt toch maar 11km uit elkaar
Ja. Check.quote:
haha als ik die erbij moet doen heb ik geen flauw idee meerquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb mijn opa's en oma's er ook even bij gedaan![]()
anders is het Gronings en Overijssels
Dat is toch al meer twents hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lag niet eens naast de coooooolaaaaaaaaaa
Daar ben ik alleen geborenquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zat er ook niet wat Fries bloed in je, of heb je daar alleen gewoond ooit en haal ik wat dingen door elkaar?.
Al die harde letters, het klinkt zo strengquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
heerlijk! (een jaar lang een vriendin uit Limburg gehad, en het was het waard, die afstand)
bij jullie is dat wel minder maar toch wel een beetjequote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch al meer twents hoor.
Moeilijk trouwens om scheiedlijnen te trekken, loopt allemaal zo mooi in elkaar over.
Ik vind Germaanse dialecten tof.
Sta je in Gronau, kom je met Drents ook nog een heel eind.
Waar in Limburg? Want dat maakt nogal een verschil qua dialect en eventueel accent etc...quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
heerlijk! (een jaar lang een vriendin uit Limburg gehad, en het was het waard, die afstand)
ahhh, toch niet ook zo`n bekakte KVK-uitspraak?quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen geboren![]()
En mijn opa en oma (Groningen en Drenthe) zijn heel vroeg naar Haarlem verhuisd, daarom Haarlem
En dat voor zo'n gristelijk dorp al nunspeet!quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Mijn andere opa komt uit Nunspeet
Maar die kon vloeken als de beste Rotterdammer
Ehm. Nee hoorrrrrquote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef babybel het volgende:
[..]
ahhh, toch niet ook zo`n bekakte KVK-uitspraak?
En in Keulen kan ik me in het Venloosch nog redelijk verstaanbaar makenquote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch al meer twents hoor.
Moeilijk trouwens om scheiedlijnen te trekken, loopt allemaal zo mooi in elkaar over.
Ik vind Germaanse dialecten tof.
Sta je in Gronau, kom je met Drents ook nog een heel eind.
Weert... echt een super dialect, en soms ook een beetje Duits er tussendoor.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar in Limburg? Want dat maakt nogal een verschil qua dialect en eventueel accent etc...
gewoon beschaafd ABN, dus panneNNNNNkoek?quote:
Meer als bij jullie inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij jullie is dat wel minder maar toch wel een beetje
Ja, Haarlem... daar ben ik in het ziekenhuis geboren.quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen geboren![]()
En mijn opa en oma (Groningen en Drenthe) zijn heel vroeg naar Haarlem verhuisd, daarom Haarlem
een heel klein beetje oosters maar dan met een rrrrquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef babybel het volgende:
[..]
gewoon beschaafd ABN, dus panneNNNNNkoek?
Aaaah. Wiërtj. Ja, dat ken ik wel ja. En Mestreeeeeechs is dan weer heel anders.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef babybel het volgende:
[..]
Weert... echt een super dialect, en soms ook een beetje Duits er tussendoor.
Hebben een stacaravan richting Maastricht, ook fantastisch, dat dialect!
(wil later naar limburg verhuizen)
Weird.quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Wiërtj. Ja, dat ken ik wel ja. En Mestreeeeeechs is dan weer heel anders.
kijk, now we`re talking!quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Wiërtj. Ja, dat ken ik wel ja. En Mestreeeeeechs is dan weer heel anders.
Ja, zo spreek je het ongeveer wel uit ja.quote:
Ja, dat is wel een afwijking van ons ja. Alles boven de rivieren is "holland"quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef babybel het volgende:
[..]
kijk, now we`re talking!
Weerts vind ik echt fantastisch, ben echt verliefd op dat accent...![]()
en Mestreeeechs is inderdaad erg anders. Weerts is voor mij nog verstaanbaar, maastrichts echt niet.
Ook wel leuk dat de Limburgers mij "Hollander" noemenof Hoog-hollander
quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zo spreek je het ongeveer wel uit ja.
Whehehehehe jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat voor zo'n gristelijk dorp al nunspeet!
Alles boven de rivieren is voor hun Hollander.quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef babybel het volgende:
[..]
kijk, now we`re talking!
Weerts vind ik echt fantastisch, ben echt verliefd op dat accent...![]()
en Mestreeeechs is inderdaad erg anders. Weerts is voor mij nog verstaanbaar, maastrichts echt niet.
Ook wel leuk dat de Limburgers mij "Hollander" noemenof Hoog-hollander
quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
haha ja, dat dacht ik alquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een afwijking van ons ja. Alles boven de rivieren is "holland"
Meest geniale plaatsnaam van Nederland.quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft ie kapotgevloekt?quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe ja
Hij is ook verbannen omdat de kerk op instorten stond
hmm, ideaal fokstok plaatsnaampje dan!quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is toch wel Nederland (en dat ligt niet zover van Zwolle af)
quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of Engeland.quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Qua straatnamen ben ik fan van de Bastertkampquote:
het ligt vlakbij Giethoornquote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, ideaal fokstok plaatsnaampje dan!
*krak*quote:
Laatst stond dat in een artikel van weblogzwolle verkeerd gespeld.quote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua straatnamen ben ik fan van de Bastertkamp
dat moet in ZZ zijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua straatnamen ben ik fan van de Bastertkamp
whahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatst stond dat in een artikel van weblogzwolle verkeerd gespeld.![]()
quote:
eenschquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eensch
Mijn neef trouwde in Vaals en ik was de enige die mezelf kon verstaan
quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eensch
Mijn neef trouwde in Vaals en ik was de enige die mezelf kon verstaan
Het net-over-Brabantse-grens-Limburgs valt best meequote:
Ja, maar de Nooterhof is dan weer te moeilijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij nu al foutloos naar de AA landen
Jij rijdt naar de Anonieme Alcoholistenquote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en de Action weet ik nu ook te vinden denk ik, en ik weet nu waar ST werkt
quote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke straatnaam zagen wij gisteren nou ook alweer? Wipstrik of zoiets toch?.
Hoe rijd je dan? IJsselallee/Veerallee? Of de Marsweg af? Als je dat laatste doet kom je langs mijn wijk.quote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het WC in ZZ weet ik ook te vindenquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar de Nooterhof is dan weer te moeilijk
Marsweg afquote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe rijd je dan? IJsselallee/Veerallee? Of de Marsweg af? Als je dat laatste doet kom je langs mijn wijk.
De eerste keer dat ik dat hoorde moest ik zo lachen.quote:
Ik heb gisteren voor het eerst zonder hulp van Googlenavigatie het huis van Marijke bereiktquote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Langs sportvelden links? En de Nooterhof?quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marsweg af
tenminste als dat de weg langs de Marslanden is
Daar zit de Nooterhof ook manquote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marsweg af
tenminste als dat de weg langs de Marslanden is
langs het Zwolle stadionquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Langs sportvelden rechts? En de Nooterhof?
Als je na die bocht naar links bij de stoplichten links gaat ben je zo bij mij.
En bij mijn opa en omaquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Langs sportvelden links? En de Nooterhof?
Als je na die bocht naar links bij de stoplichten links gaat ben je zo bij mij.
Dat is ook verre van te missen tegenwoordig.quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het WC in ZZ weet ik ook te vinden
Martini?quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En bij mijn opa en oma![]()
Woon jij bij waar Martini zat?
En Sexbierum.quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Wij hadden als groep-5-kindjes altijd grote lol om het plaatsje Waspik
wel mooiquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook verre van te missen tegenwoordig.
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst zonder hulp van Googlenavigatie het huis van Marijke bereikt.
En dat mooie pand waar ST werkt, heb ik ook gezien. Alleen ernaartoe rijden is een ander verhaal
.
Ik na 3 keer, ik keek uit het raam en ik zag opeens een rotondequote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.
En het is op kruipafstand van Marijkequote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook verre van te missen tegenwoordig.
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hierquote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso beter als het was.
Fijne AH ook, en gratis parkeren.
Dit was de derde keer volgens mij dat ik naar Marijke reed, vorige keer ook al in één keer goed wel, maar toen had ik voor de zekerheid die navigatie wel aan staanquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.
dat ookquote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het is op kruipafstand van Marijke
quote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik na 3 keer, ik keek uit het raam en ik zag opeens een rotonde
MM en Pletterstaat, waar ik het vaakst parkeer is het 2,- per uur geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hier
het vervelende was dat mijn dom dom me de eerste twee keer volledig anders stuurde.quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]!
Echt?![]()
Ik had alleen de eerste keer een DomDom gebruikt. Daarna was het een eitje...
Ik heb ooit nog bijna een huis gekocht daar in jouw wijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel tof dat ie overleeft midden in een woonwijk.
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende was dat mijn dom dom me de eerste twee keer volledig anders stuurde.
Inmiddels weet ik wel ietsje beter de weg
Om over de huizen maar niet te sprekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hier
nee twee afslagen en 1 afslag te vroegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog bijna een huis gekocht daar in jouw wijk
Stomme tomtom.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee twee afslagen en 1 afslag te vroeg
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugwegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
ik werd een doodlopende straat ingestuurdquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
proficiat rockyquote:
Ik heb in de Rozenstraat gewoondquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.
Assendorp.
Bussluizen ftw!quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werd een doodlopende straat ingestuurd
Rozenstraat is ook zo'n schattig straatje.quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb in de Rozenstraat gewoond![]()
En bijna iets gekocht in de Gladiolenstraat
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Rozenstraat is ook zo'n schattig straatje.
En die kan ik ook niet over met de taxi, die zakpalen en de binnenstad, en de slagbomen kan ik wel door gelukkig.quote:
Nouja... groot nou netquote:Op maandag 11 april 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Nijnemeissie, van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Stukkie dichter bij groot worden
ach, mijn oudste draagt sinds gisteren een BH dus ik ben wel wat gewend nuquote:
Heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniaal straatje ligt er ook achter trouwens, tegen de binnenstad aan en toch zo rustig.
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, mijn oudste draagt sinds gisteren een BH dus ik ben wel wat gewend nu
Ja, da hal.quote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het pand van binnen had gezien
quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En mijn jongste kwam er net achter dat ze 1 okselhaar had
Dat heeft er op zich niet heeeel veel mee te makenquote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, mijn oudste draagt sinds gisteren een BH dus ik ben wel wat gewend nu
Die baalt vast als een stekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En mijn jongste kwam er net achter dat ze 1 okselhaar had
Oud herenhuis.quote:Op maandag 11 april 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi, damn het is echt een mooi pand
quote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft er op zich niet heeeel veel mee te maken![]()
Nee geen ideequote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Oud herenhuis.
Weet je trouwens welke buurt Danny woont?
integendeelquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die baalt vast als een stekker![]()
Ik kan niet slapen
slaap kindje slaapquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die baalt vast als een stekker![]()
Ik kan niet slapen
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stomquote:
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een beetje druk in mijn hoofdquote:
Whehe, ik dacht dat alleen jongens patste met okselhaar?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.Woont ie daar joh, in de sate-buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG, arme hij...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woont ie daar joh, in de sate-buurt?![]()
OMG, arme hij...
vind ze nog steeds maar ze wordt opeens groterquote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stom![]()
Gekke meid
Dan huurt hij misschien wel bij mijquote:
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stom![]()
Gekke meid
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen pastquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ze nog steeds maar ze wordt opeens groter
Kijk het naquote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan huurt hij misschien wel bij mij
Ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heeft dat iewat gekocht heeft, maar je moet me er niet aan ophangen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan huurt hij misschien wel bij mij
Ja truequote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?.
In die buurt, koop?quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heeft dat iewat gekocht heeft, maar je moet me er niet aan ophangen.
Op zich wel aardige mensen, maar ik heb liever mensen van de BolleBieste of uit de oude Kamperpoort dan die van daar.quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen past
[..]![]()
[..]
Kijk het na![]()
Dan moet ik toch echt een achternaam wetenquote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen past
[..]![]()
[..]
Kijk het na![]()
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die buurt, koop?Woont ie dan niet in die mooie oude huizen langs de gracht daar?
kloptquote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?.
Dat is de Wipstrik nog, toch?quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die buurt, koop?Woont ie dan niet in die mooie oude huizen langs de gracht daar?
Als je ze helpt zijn ze aardig ja, maar geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar te gaan wonenquote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Op zich wel aardige mensen, maar ik heb liever mensen van de BolleBieste of uit de oude Kamperpoort dan die van daar.
Die weet je niet?quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt een achternaam weten
Joh, dat interesseert mij toch geen holquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Algemeen bekend hoor!
http://frontpage.fok.nl/page/colofonquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Algemeen bekend hoor!
Ach ja, altijd nog beter als wat het broertje van een vriendin van me doet;quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ze nog steeds maar ze wordt opeens groter
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Roodbolquote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt een achternaam weten
Ja, die wijk is volgens mij allemaal huur... zou niet weten wat koop zou moeten zijn (bovendien, hoe gek moet je zijn om in die wijk te kopenquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen.
Is dat daar allemaal nog huur dan?
Trusten!quote:
Volgens mij wel jaquote:
Omgquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
en opeens is ze geïnteresseerd hoeveel schaamhaar de klasgenootjes van Justine allemaal hebben
Dat nieuwgebouwde? Dat is wel koop toch?quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Roodbol
[..]
Ja, die wijk is volgens mij allemaal huur... zou niet weten wat koop zou moeten zijn (bovendien, hoe gek moet je zijn om in die wijk te kopen), of is het het stuk daarachter aan de meppelerstraatweg? Al is dat volgens mij ook allemaal huur...
Trustequote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet helaas op tijd beginnen morgen dus ik ga afhaken..
Ate a manha (tot morgen)
tot morgen!quote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ate a manha (tot morgen)
In de Borneostraat is ook koopquote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaEn daar is wel veel koop
Oh ja! Er is allemaal nieuwbouw he? Dan zal het daar wel zijn, want het oude deel is volgens mij enkel huurquote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nieuwgebouwde? Dat is wel koop toch?
En bij de pelmolenstraat enzo is het toch ook voornamelijk huur?
succes, en anders; tot zo!quote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Er is allemaal nieuwbouw he? Dan zal het daar wel zijn, want het oude deel is volgens mij enkel huurPelmolenstr is inderdaad ook huur
Nou poging 13 qua slapenTrusten allemaal
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja! Er is allemaal nieuwbouw he? Dan zal het daar wel zijn, want het oude deel is volgens mij enkel huurPelmolenstr is inderdaad ook huur
Trustne.quote:Op maandag 11 april 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pelmolenstraat is huur jaquote:Op maandag 11 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nieuwgebouwde? Dat is wel koop toch?
En bij de pelmolenstraat enzo is het toch ook voornamelijk huur?
Trusten.quote:Op maandag 11 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ate a manha (tot morgen)
Kan best zijn dat ze meeleest iddquote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo trouwens ook, anders kan Whiskers nooit komen posten
Ik ook.quote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, hup, je bed in jijquote:Op maandag 11 april 2011 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
Vanmorgen even gauw twee uurtjes gepakt. en nu is het ook alweer dik na twaalven zie ik.
Ja, als het te druk is komt ze nietquote:
Slaap lekker dan straks, uitslaapze!quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Biertje is nog niet leeg, maar maak je niet ongerust hoor liggen is slapen op het moment.
Shit, ik moet werkenquote:Op maandag 11 april 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als het te druk is komt ze niet
quote:
ben je vrij, kan je nog niet uitslapenquote:
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst kon uitslapenquote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef babybel het volgende:
[..]
ben je vrij, kan je nog niet uitslapen
(goed, ik heb de kat om 0600 uur weer aan m`n bed staan, maargoed)
ik kan daarna wel verder slapen...
speciale dag?quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst kon uitslapen![]()
Ohjawel..27 maart
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 277 suikertaartje
02. 203 RockNijntje
03. 162 Koen66
04. 154 Marijkezwolle
05. 146 Muck
06. 115 DaMart
07. 114 JJH
08. 111 Trevland
09. 107 pgrferrari
10. 106 Pheno
11. 099 babybel
12. 083 crv
13. 083 Symphonic
14. 081 Barretje80
15. 067 littledrummergirl
16. 065 Toekito
17. 055 LovelyLady
18. 054 Crazy-M
19. 047 goldfinger1963
20. 045 wel.o.k
Reeks-statistieken!
quote:
ik moet er morgen ook vroeg uitquote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef babybel het volgende:
[..]
ben je vrij, kan je nog niet uitslapen
(goed, ik heb de kat om 0600 uur weer aan m`n bed staan, maargoed)
ik kan daarna wel verder slapen...
quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er morgen ook vroeg uit
mijn wekker gaat om 0600 uur (de kat), daarna om 1000 uur (pc wekker zelf die ik vanaf mn bed uitzet via mn telefoon), en dan word ik rond 1300u wel wakkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan lekker uitslapen tot 9:00, hoef om 9:20 pas op school te zijn
Wacht... leren, hmmmz, 8:30 dus
Oh, en nog douchen, dus ruim genomen 8:00
Dan ga ik er toch niet inkomen, misschien halfweg de middag even, maar verder ben ik weer erg uithuizig.quote:Op maandag 11 april 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, slapen, snel!
Dit telt alweer mee voor de 11e
quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef babybel het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 0600 uur (de kat), daarna om 1000 uur (pc wekker zelf die ik vanaf mn bed uitzet via mn telefoon), en dan word ik rond 1300u wel wakker
maar nu echt slapen![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef babybel het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 0600 uur (de kat), daarna om 1000 uur (pc wekker zelf die ik vanaf mn bed uitzet via mn telefoon), en dan word ik rond 1300u wel wakker
maar nu echt slapen![]()
jij ook!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb honger, heb niet meer gegeten sinds m'n 15e
U zeg ik alleen tegen mensen die zich groooots en belangrijk voelen.quote:
Whehe, als jij dat nou zou zeggen...quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
En toen was het flesje leeg, ik ga slapen.
Tot morgen.![]()
![]()
valt toch wel meequote:
Gaat wel. Maar idd, als het zo laat moet doen de meesten het gewoon nietquote:Op maandag 11 april 2011 02:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
is dat niet laat om nou nog te leren
hoe oud is die wagen?quote:Op maandag 11 april 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
en weer op het werk met mankement nummer zoveel aan de auto
Nu wil de zijraam niet dichtzit langs zn geleider
maar wordt morgen hopelijk gemaakt met de servicebeurt.
bijna 3 jaarquote:
GFquote:
Crazyquote:Op maandag 11 april 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
en weer op het werk met mankement nummer zoveel aan de auto
Nu wil de zijraam niet dichtzit langs zn geleider
maar wordt morgen hopelijk gemaakt met de servicebeurt.
EEN zelfde, niet de zelfdequote:Op maandag 11 april 2011 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bijna 3 jaar
maar over genomen van een collega die er niet al te zuinig mee was
nu al in 2 weken tijd meer naar de garage gelopen dan dat ik met de een zelfde auto in 2.5 jaar heb gedaan
ehm ik heb altijd de zelfde geleerd ook op school volgens mij hoorquote:
Phenoquote:
ja, het moet aan elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ik heb altijd de zelfde geleerd ook op school volgens mij hoor![]()
![]()
het moet echter wel weer aan elkaar
wokquote:
ja maar was ook precies het zelfdequote:Op maandag 11 april 2011 07:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Pheno
[..]
ja, het moet aan elkaar![]()
maar, een zelfde is er 1 van het zelfde soort, dezelfde is volgens mij echt die zelfde auto......
we vragen het de talenwonders als ze wakker worden
vind ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 07:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind dat ik nu taart mag als ontbijt![]()
M'n moeder vindt van nietquote:
ik zou ook suikertaartje ook wel bij mijn ontbijt willenquote:Op maandag 11 april 2011 07:19 schreef RockNijntje het volgende:
nah, geen taart als ontbijtquote:Op maandag 11 april 2011 07:19 schreef RockNijntje het volgende:
wat ben jij vroegquote:
de kat maakte me wakker om 6 uurquote:
dat is waarquote:
ik heb daar een wekker voorquote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kat maakte me wakker om 6 uur
ben je dan al 16?quote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag nu volgend jaar blijkbaar al theorie voor rijbewijs halen(auto ja)
slaanquote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kat maakte me wakker om 6 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |