Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende was dat mijn dom dom me de eerste twee keer volledig anders stuurde.
Inmiddels weet ik wel ietsje beter de weg
Om over de huizen maar niet te sprekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hier
nee twee afslagen en 1 afslag te vroegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog bijna een huis gekocht daar in jouw wijk
Stomme tomtom.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee twee afslagen en 1 afslag te vroeg
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugwegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
ik werd een doodlopende straat ingestuurdquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
proficiat rockyquote:
Ik heb in de Rozenstraat gewoondquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.
Assendorp.
Bussluizen ftw!quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werd een doodlopende straat ingestuurd
Rozenstraat is ook zo'n schattig straatje.quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb in de Rozenstraat gewoond![]()
En bijna iets gekocht in de Gladiolenstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |