Martini?quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En bij mijn opa en oma![]()
Woon jij bij waar Martini zat?
En Sexbierum.quote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Wij hadden als groep-5-kindjes altijd grote lol om het plaatsje Waspik
wel mooiquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook verre van te missen tegenwoordig.
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst zonder hulp van Googlenavigatie het huis van Marijke bereikt.
En dat mooie pand waar ST werkt, heb ik ook gezien. Alleen ernaartoe rijden is een ander verhaal
.
Ik na 3 keer, ik keek uit het raam en ik zag opeens een rotondequote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.
En het is op kruipafstand van Marijkequote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook verre van te missen tegenwoordig.
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hierquote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso beter als het was.
Fijne AH ook, en gratis parkeren.
Dit was de derde keer volgens mij dat ik naar Marijke reed, vorige keer ook al in één keer goed wel, maar toen had ik voor de zekerheid die navigatie wel aan staanquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het huis van Marijke rij ik al bijna een jaar zonder DomDom naartoe. Idem trouwens voor Huize DaMart.
dat ookquote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het is op kruipafstand van Marijke
quote:Op zondag 10 april 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik na 3 keer, ik keek uit het raam en ik zag opeens een rotonde
MM en Pletterstaat, waar ik het vaakst parkeer is het 2,- per uur geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hier
het vervelende was dat mijn dom dom me de eerste twee keer volledig anders stuurde.quote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]!
Echt?![]()
Ik had alleen de eerste keer een DomDom gebruikt. Daarna was het een eitje...
Ik heb ooit nog bijna een huis gekocht daar in jouw wijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel tof dat ie overleeft midden in een woonwijk.
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende was dat mijn dom dom me de eerste twee keer volledig anders stuurde.
Inmiddels weet ik wel ietsje beter de weg
Om over de huizen maar niet te sprekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is helemaal fijn, hoewel parkeren in Zwolle geen drol kost in vergelijking met hier
nee twee afslagen en 1 afslag te vroegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog bijna een huis gekocht daar in jouw wijk
Stomme tomtom.quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee twee afslagen en 1 afslag te vroeg
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugwegquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Te ver doorgestuurd over de IJsselalle zeker?
quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
ik werd een doodlopende straat ingestuurdquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde Googlenavigatie me eerst de halve wijk Ittersum door, om weer bij een afslag eerder de Ijsselallee op te gaan op de terugweg.
proficiat rockyquote:
Ik heb in de Rozenstraat gewoondquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ooit ga kopen wil ik naar Assendorp toe, zo ver mogelijk tegen het centrum aan.
Assendorp.
Bussluizen ftw!quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werd een doodlopende straat ingestuurd
Rozenstraat is ook zo'n schattig straatje.quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb in de Rozenstraat gewoond![]()
En bijna iets gekocht in de Gladiolenstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |