quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij hebt dan ook amper een accentWat is je punt nou helemaal?
Maar of je trots moet zijn op Noord-Hollands/Westfries.quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik eerder plat praat dan jij
Ik praat heus wel Limburgs hoor! Alleen kan ik ook ABN.quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okay![]()
[..]
Maar jij hebt dan ook amper een accentWat is je punt nou helemaal?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeuws vind ik wel wat dommer en irritanter
Ik hoorde wel iets over een heidebrandquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens niets in de krant gelezen over de BBQ dus dat is goed gegaan
Ik kan het wel West Fries, maar ik heb het nu over het Overijsselse accentquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar of je trots moet zijn op Noord-Hollands/Westfries.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over een heidebrand
Onverwachts vreugdevuurtje gehad/quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens niets in de krant gelezen over de BBQ dus dat is goed gegaan
Vlaams kent ook een hoop varianten, westvlaams is volgens mij voor NL bijna onverstaanbaaequote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Vlaams daarentegen.![]()
Vlaams sprekende dames.
Nee hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik praat heus wel Limburgs hoor! Alleen kan ik ook ABN.
Ja en dan klink je zeker niet dom, in tegenstelling tot sommige andere Limburgers die ik bijvoorbeeld aan de telefoon gehad heb.quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik praat heus wel Limburgs hoor! Alleen kan ik ook ABN.
Zwols is wat anders dan Overijssels/Sallands hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het wel West Fries, maar ik heb het nu over het Overijsselse accent
quote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en dan klink je zeker niet dom, in tegenstelling tot sommige andere Limburgers die ik bijvoorbeeld aan de telefoon gehad heb.
Ik vind Zwols zelf niet zo mooiquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwols is wat anders dan Overijssels/Sallands hoor.
Ja dat heb ik wel gehoord de afgelopen dagen jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwols is wat anders dan Overijssels/Sallands hoor.
Nee joh dat was een cacao brand:Dquote:Op zondag 10 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over een heidebrand
Ok, ok, omdat jij het bentquote:
Zwols is heul apart. Enorm rollende R, en heel veel gebriek van -ien verkleintwoordjes.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gehoord de afgelopen dagen ja
Overijssels gaat me lukken, Zwols niet denk ik
hebben ze daar een eigen taaltje?quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Zwols zelf niet zo mooiMaar smaken verschillen
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwols is heul apart. Enorm rollende R, en heel veel gebriek van -ien verkleintwoordjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |