ik bedoel het puntje dat regelmatig verdwijnt en verschijntquote:
Kun je ertegen schuppenquote:
Ik zet er altijd een punt tussen, omdat dat hoort bij duizendtallenquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel het puntje dat regelmatig verdwijnt en verschijnt
Beroepsdeformatiequote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet er altijd een punt tussen, omdat dat hoort bij duizendtallen.
verder wel alles oke...?quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Que?quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Goed hard dan, aubquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
ST, deze is toch niet erg? Eentje heeft zelfs een roze muts!
Mart heeft zijn hele dressoir vol staanquote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
ik wist niet eens dat die bestonden zulke marmotten
ze hebben een kolonie bij mart thuisquote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
ik wist niet eens dat die bestonden zulke marmotten
Met een boogje het raam uit, het balkon over en de parkeerplaats op?quote:
planten ze zich voortquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben een kolonie bij mart thuis
En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toequote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee dat issie niet. Punt.quote:
M'n bier!quote:
Blijf er dan, ze hebben er marmotten zat voor jequote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toe.
Om die van jou weer te herenigen met hun familie he?quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Die dingen planten zich toch ook voort als konijnenquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef babybel het volgende:
uh..?Morgenavond moet het droog blijven, want Roger Waters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uh..?yep, laatste mooie dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, ik haal familieleden hierheen dan!quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om die van jou weer te herenigen met hun familie he?
En dan laat je ze daar toch? TOCH?
Nee dankjequote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welles, want eend, dus leuk voor Marijke!.
VOL = VOL!quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik haal familieleden hierheen dan!
Maar een vakantie zal er dit jaar toch wel niet inzitten.
SSSSST!!! Maak ik bewust GEEN spoiler met het weer voor dinsdag, gaat hij het zonder subtiele aankondiging zomaar even vertellen...quote:
uh..?Hallo Piet PaulusmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
subtiliteit is mij af en toe vreemdquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef babybel het volgende:
[..]
SSSSST!!! Maak ik bewust GEEN spoiler met het weer voor dinsdag, gaat hij het zonder subtiele aankondiging zomaar even vertellen...![]()
EIGEN MARMOTTEN EERST!quote:
zijn achternaam doet niet veel goeds voorspellenquote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenavond moet het droog blijven, want Roger Waters.
Neeneeneeeeeeeeeeeee, dat zie je he-le-maal verkeerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welles, want eend, dus leuk voor Marijke!.
tot morgenquote:
kan ie ''singing in the rain'' gaan zingenquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef babybel het volgende:
[..]
zijn achternaam doet niet veel goeds voorspellen
Die is dan wel weer liefquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruimte zat nog op mijn dressoir!
Dit is trouwens het origineel:
[ afbeelding ]
I can see clearly now, the rain has gonequote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ie ''singing in the rain'' gaan zingen
En aangezien ik ze koop, zijn het mijn eigen marmottenquote:
jamaar... de regen begint dan netquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I can see clearly now, the rain has gone
Doe nou niet... Mart kennende komt ie aanzeulen met een marmot met oranje shirtje die het Hup Holland bleeertquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Proestquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe nou niet... Mart kennende komt ie aanzeulen met een marmot met oranje shirtje die het Hup Holland bleeert...
It's gonna be a bright bright bright bright sunshiny day!quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je zal er maar werkenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Een hele verzameling van die geluidproducerende artikelen in een souvenirwinkel zien staan, en even kijken of ze het allemaal wel doen....
Ik weet van een klasgenoot die bij de Makro werkt dat iemand rond sinterklaastijd alle speentjes uit de bekkies van een rij baby born-poppen heeft getrokken en verstoptquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Een hele verzameling van die geluidproducerende artikelen in een souvenirwinkel zien staan, en even kijken of ze het allemaal wel doen....
Zie mijn edit... ik was het nietquote:
Twee woorden...quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Twee woorden...
Kookwekkers. Hema.
Of een speurtocht met van die zuignapafwasborstels uitzetten in een ikea.
Als het al laat is doet mijn anderetalencentrum niet meer meequote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het viel me mee dat ik de eerste er mee ben, zat er al een minuut of tien aan te denken.
Laat me raden: toen maakten die poppen ook geluid?quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet van een klasgenoot die bij de Makro werkt dat iemand rond sinterklaastijd alle speentjes uit de bekkies van een rij baby born-poppen heeft getrokken en verstopt
Hansie wist wel leuke dingenquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Twee woorden...
Kookwekkers. Hema.
uh-oh...quote:
als ze dan later bij pa op visite komen nemen ze de hele collectie meequote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
uh-oh...
dat belooft wat voor eventuele toekomstige mini-martjes...
fixed.quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
uh-oh...
dat belooft wat voor eventuele toekomstige mini-marmotjes...
dan huilen zequote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: toen maakten die poppen ook geluid?.
Er zijn momenten bij dat ik Engels denk.quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het al laat is doet mijn anderetalencentrum niet meer mee
Kookwekkers hoeven niet per se in de HEMA te staan hoor... in een metalen pan in de keuken kan ook... vooral als de timing goed is, en dat ding net afgaat als je moeder de keuken inloopt en de wasmand ineens een paar meter verderop op de grond ligtquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Twee woorden...
Kookwekkers. Hema.
Dat is Amerika, schattepopjequote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn momenten bij dat ik Engels denk.
Vorige week nog een compliment over mijn engels gehad van iemand uit de Green Bay Area, Wisconsin.
Eerst modeltreintjes, dan pas marmotten hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
uh-oh...
dat belooft wat voor eventuele toekomstige mini-martjes...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kookwekkers hoeven niet per se in de HEMA te staan hoor... in een metalen pan in de keuken kan ook... vooral als de timing goed is, en dat ding net afgaat als je moeder de keuken inloopt en de wasmand ineens een paar meter verderop op de grond ligt.
laat dat de Engelsen maar niet horen!quote:
Amerikaans, dat is andersquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze hoorde ik vanmorgen op de radio.
Klokradio's in het systeemplafond van een hotel
Stofzuiger mét een timer bij iemand anders in de slaapkamer zetten.
volgens mij is Amerikaans vs Engels een beetje als Nederlands vs Vlaams. Veel hetzelfde, maar toch een hoop andere woordenquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
Amerikaans is toch een dialect van het Engels.
hmm, ik vraag het me af... is het niet andersom?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
De Broabanders van Engelandquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
Engels was er fors wat eerder dan Amerikaans dus dat kan niet echt hequote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, ik vraag het me af... is het niet andersom?
of is het gewoon allebei in dezelfde hoek ontstaan, en hebben ze er gewoon een beetje variatie doorgegooid? (net zoals duits en "zwitsers" zegmaar)
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Amerikaans vs Engels een beetje als Nederlands vs Vlaams. Veel hetzelfde, maar toch een hoop andere woorden
Komt het wel op neer denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, ik vraag het me af... is het niet andersom?
of is het gewoon allebei in dezelfde hoek ontstaan, en hebben ze er gewoon een beetje variatie doorgegooid? (net zoals duits en "zwitsers" zegmaar)
Volgens mij dat... En Engels is netter en beleefder dan Amerikaansquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Amerikaans vs Engels een beetje als Nederlands vs Vlaams. Veel hetzelfde, maar toch een hoop andere woorden
Met het Texaanse dialect als dieptepuntje.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij dat... En Engels is netter en beleefder dan AmerikaansAmerikaans is wat "boerser" om het zo te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |