En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toequote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben een kolonie bij mart thuis
Nee dat issie niet. Punt.quote:
M'n bier!quote:
Blijf er dan, ze hebben er marmotten zat voor jequote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toe.
Om die van jou weer te herenigen met hun familie he?quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn er nog veel meer varianten... ik moet weer eens naar de Alpen toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Die dingen planten zich toch ook voort als konijnenquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben een kolonie bij mart thuis
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef babybel het volgende:
uh..?Morgenavond moet het droog blijven, want Roger Waters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uh..?yep, laatste mooie dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, ik haal familieleden hierheen dan!quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om die van jou weer te herenigen met hun familie he?
En dan laat je ze daar toch? TOCH?
Nee dankjequote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welles, want eend, dus leuk voor Marijke!.
VOL = VOL!quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik haal familieleden hierheen dan!
Maar een vakantie zal er dit jaar toch wel niet inzitten.
SSSSST!!! Maak ik bewust GEEN spoiler met het weer voor dinsdag, gaat hij het zonder subtiele aankondiging zomaar even vertellen...quote:
uh..?Hallo Piet PaulusmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
subtiliteit is mij af en toe vreemdquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef babybel het volgende:
[..]
SSSSST!!! Maak ik bewust GEEN spoiler met het weer voor dinsdag, gaat hij het zonder subtiele aankondiging zomaar even vertellen...![]()
EIGEN MARMOTTEN EERST!quote:
zijn achternaam doet niet veel goeds voorspellenquote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenavond moet het droog blijven, want Roger Waters.
Neeneeneeeeeeeeeeeee, dat zie je he-le-maal verkeerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welles, want eend, dus leuk voor Marijke!.
tot morgenquote:
kan ie ''singing in the rain'' gaan zingenquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef babybel het volgende:
[..]
zijn achternaam doet niet veel goeds voorspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |