Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Met het Texaanse dialect als dieptepuntje.
Preciesquote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Met het Texaanse dialect als dieptepuntje.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook wel een leuke bakouter trouwens... die fluit als je langsloopt... ook wel leuk om mensen verbaasd achterom te zien kijken dan op zoek naar bouwvakkers.
Bakouter?quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook wel een leuke bakouter trouwens... die fluit als je langsloopt... ook wel leuk om mensen verbaasd achterom te zien kijken dan op zoek naar bouwvakkers.
Woah, een bakouterquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
Een wattes?quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
Lieve schat, dat is een kabouterquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je weet wel die gassies met die puntmutsies
he he he, dat is wel een HEEL GROOT minpunt ja!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Wij spreken ABN, en de achterhoek en twente zijn Amerika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
owja, ik haal bakouters en kabouters steeds door elkaarquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is een kabouter![]()
Ik ben er een zonder puntmutsiequote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee man, wij spreken ABN, de achterhoek en Twente zijn de VS en Friesland is ons Texaanse dieptepuntquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh!
Wij spreken ABN, en de achterhoek en twente zijn Amerika
truste Barretjequote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
Amerikanen waren het uitschot van europa die verhuist zijn naar het land van de ongekende mogelijkheden
Amerikaans stamt dus van het engels af..
Engels is sophisticated, en ook in het engels heb je de "gooise tongval " in bepaalde gebieden..
overigens is schots ook behoorlijk boers
en nu slapen!![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
is Texaans ook een internationaal erkende taal?quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, wij spreken ABN, de achterhoek en Twente zijn de VS en Friesland is ons Texaanse dieptepunt
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, wij spreken ABN, de achterhoek en Twente zijn de VS en Friesland is ons Texaanse dieptepunt
Fixedquote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, wij spreken ABN, de achterhoek en Twente zijn de VS en Friesland Limburg is ons Texaanse dieptepunt
quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
bakouter![]()
mijn zus wilde ooit kaboutertelefoontjes zeggen (ja) en ze zei: telebouterkafoontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |