slaap kindje slaapquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die baalt vast als een stekker![]()
Ik kan niet slapen
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stomquote:
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een beetje druk in mijn hoofdquote:
Whehe, ik dacht dat alleen jongens patste met okselhaar?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je aan de weg staat, ga je de eerstevolgende rechts, dat buurtje.Woont ie daar joh, in de sate-buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG, arme hij...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woont ie daar joh, in de sate-buurt?![]()
OMG, arme hij...
vind ze nog steeds maar ze wordt opeens groterquote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stom![]()
Gekke meid
Dan huurt hij misschien wel bij mijquote:
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?quote:Op maandag 11 april 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vanochtend vond ze okselhaar nog stom![]()
Gekke meid
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen pastquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ze nog steeds maar ze wordt opeens groter
Kijk het naquote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan huurt hij misschien wel bij mij
Ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heeft dat iewat gekocht heeft, maar je moet me er niet aan ophangen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan huurt hij misschien wel bij mij
Ja truequote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?.
In die buurt, koop?quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heeft dat iewat gekocht heeft, maar je moet me er niet aan ophangen.
Op zich wel aardige mensen, maar ik heb liever mensen van de BolleBieste of uit de oude Kamperpoort dan die van daar.quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen past
[..]![]()
[..]
Kijk het na![]()
Dan moet ik toch echt een achternaam wetenquote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar veel klanten vandaan... Ik hoop voor hem dat ie daar niet echt tussen past
[..]![]()
[..]
Kijk het na![]()
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die buurt, koop?Woont ie dan niet in die mooie oude huizen langs de gracht daar?
kloptquote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar gisteren vond ze blauw toch ineens ook leuker dan roze (of was het andersom)?.
Dat is de Wipstrik nog, toch?quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die buurt, koop?Woont ie dan niet in die mooie oude huizen langs de gracht daar?
Als je ze helpt zijn ze aardig ja, maar geen haar op mijn hoofd die er over denkt daar te gaan wonenquote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Op zich wel aardige mensen, maar ik heb liever mensen van de BolleBieste of uit de oude Kamperpoort dan die van daar.
Die weet je niet?quote:Op maandag 11 april 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt een achternaam weten
Joh, dat interesseert mij toch geen holquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Algemeen bekend hoor!
http://frontpage.fok.nl/page/colofonquote:Op maandag 11 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Algemeen bekend hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |