Jawel.quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
hoop dat TT klopt, heb streams nog niet aan
ze staan indd nog steedsquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
Nou jeej. Niet dat dat niet lastig is ofzo.. Maar echt spannend is het ook weer niet.quote:
Gewoon wie het langste uithoudingsvermogen heeft. Ze kunnen dus ook niet slapen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou jeej. Niet dat dat niet lastig is ofzo.. Maar echt spannend is het ook weer niet.Het is niet zo dat ze eraf kunnen vallen ofzo.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Die ligt in d'r witte mand achter in de tuin.
Ik krijg steeds meer een hekel aan haarquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
ik zou het al bloed irritant vinden dat die laura daar zo ligt...
indruk op karim maken denk ik weer.....
TT klopt sowieso, was het niet letterlijk dan wel figuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
plus 1!quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer aan hekel aan haar
ik ook hoor, maar dat was nog niemand opgevallen he?quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan haar
Het liggen van haar is het probleem nog niet, maar als ze haar mond open doet......quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan haar
quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar dat was nog niemand opgevallen he?![]()
Net zaten ze nog te kleffenquote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
Waarom zit eMo niet aan Maik vastgeplakt? Ik heb haar nog nooit zo lang los gezien!
quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Stability het volgende:
na sst zou laura wel kunnen solliciteren bij drogisterij "de gaper"
Ja al die onzin en moeder Theresa adviezen pfff....quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
hou dan eens een half uur je moel, laura
Jazeker! Arme Analexquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat in een paar seconde....vermoeiend voor haar
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die is zeker nog niet op fok gesignaleerd he??
Niet dat ik weet, maar gok dat ie dan toch niets gaat zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die is zeker nog niet op fok gesignaleerd he??
quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Kappen nou met die lantaarnpaal grappen!![]()
Hoewel ik gok dat het een typo was.
hahahahahaha adremmetjequote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Kappen nou met die lantaarnpaal grappen!![]()
Hoewel ik gok dat het een typo was.
ow ja....5 minuten van zijn tijd ingevuld...quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...
Hij weet geeneens wat UPC is laat staan dat ie weet over het bestaan van Fok!quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar gok dat ie dan toch niets gaat zeggen
quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow ja....5 minuten van zijn tijd ingevuld...
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggenquote:
Hij zei toch ook dat hij werk ging zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
prachtig samengevatquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
ik hoop dan ook echt dat zij een keer zo'n zware lichamelijke opdracht krijgt, dat ze gillend naar huis wilquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggen
Yep! Nou,... mooie samenvattingquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
kun je dit gelijk in streamverslagzettenquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Jo niet meer trots? (ik kom net uit de zon)
staat ze dan???quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Kan iemand Laura van dat ding afschoppen?
quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...
Zij moet ff in het zwembad gegooid worden ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je dit gelijk in streamverslagzetten
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
en weer schiet ik in de lachquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........
Tnx voor je update, ben ik ook meteen bij!quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezen
terug naar onze kistquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Wat gaan jullie doen NA sst?
zielig in een hoekje zitten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
veel slapenquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Op het strand hangen..quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
dat dusquote:
Jaaaaa! Heb net 300 gram gezouten pindas en een fles cola weg zitten stouwen. Nu moet ik even de ogen achter de klep hebben hehequote:
Het huishouden en man onderhouden ( ben gewoon blijven werken tijdens SST dus daar veranderd niets aan )quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Ik vind het nu al erg... Geen rls meer...quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zielig in een hoekje zitten denk ik
Zomerslaap houden en dus Laura nadoenquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
wie weet heeft ie jou gelezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef Stability het volgende:
laura kvdw........ok stemmetje geef haar ff een flitsende lowkick!!
Nieuw forum zoeken Titel Tour de Francequote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
ja indd. als een van die anderen het hadden moeten doen, hadden we alleen een hoop gezeik en geklaag gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
on gelovelijk die 2 moeten de hele tijd op een plaats blijven en nog zijn het de meest actieve van het huis
Hahaha... Ik heb zwangerschapsverlof maar moet 20 april weer gaan werken... Dus minder tijd om te volgen maar toch....quote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het huishouden en man onderhouden ( ben gewoon blijven werken tijdens SST dus daar veranderd niets aan )
dan kan je me wegvegenquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Stem: Laura jij gaat het NU overnemen van Karim!
quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Niki.P het volgende:
Toch maar even geprobeerd een streamverslag te schrijven over deze opdracht voor de mensen die wel een leven hebben en dus geen streams kijken op een mooie zondag middag
Helaas hou niet van sport...quote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nieuw forum zoeken Titel Tour de France
quote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
on gelovelijk die 2 moeten de hele tijd op een plaats blijven en nog zijn het de meest actieve van het huis
Toch maar even geprobeerd een streamverslag te schrijven over deze opdracht voor de mensen die wel een leven hebben en dus geen streams kijken op een mooie zondag middag
was het maar waar................was het maar waar...........zuchtquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
hij wou ook expres niet al teveel eten en drinkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Mokum020 het volgende:
Karim loopt lekker te bevelen, eten halen, drinken halen, ibuprofen halen, water halen, en Geer heeft nog niks gevraagd![]()
alleen een colaatje
Die moeten ze dat opstapje al opheisen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja Karim is wel veeleisend stiekem he?quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Mokum020 het volgende:
Karim loopt lekker te bevelen, eten halen, drinken halen, ibuprofen halen, water halen, en Geer heeft nog niks gevraagd![]()
alleen een colaatje
als laura dan daarop moet staan, en ook karim's kleding aan moet , wordt die broek weer een minibroekje........quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die moeten ze dat opstapje al opheisen.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die moeten ze dat opstapje al opheisen.
Ja het viel me opquote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ja Karim is wel veeleisend stiekem he?
hij probeert de andere enigsinds nog in beweging te houden terwijl de 2 bazen op blok staanquote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja het viel me ophij is onrustig, wie poetst nou zijn tanden tussendoor
quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura's favoriete tv personage
die zou ook wel bij laura passen hoorquote:
als je die baard weg denkt zou ze het kunnen zijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura's favoriete tv personage
quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
die zou ook wel bij laura passen hoor
Nou als je Alex moet geloven dan kan dat nog wel enkele weken duren.quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
die zou ook wel bij laura passen hoor
Flip die het ordinair vind en karim en geer die op een sokkel staanquote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou als je Alex moet geloven dan kan dat nog wel enkele weken duren.![]()
Ben weer terug na een dag hard werken, heb ik nog iets gemist, behalve dan DE kus?
en niet meer getreiterd wordtquote:eerlijk, monique is wel een stuk leuker nu ze bezig is met teamspirit en mensen helpen ipv janken en flikflooien
Nou... Net commandeerde ze Flip nog ffquote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef ieniemieniee het volgende:
eerlijk, monique is wel een stuk leuker nu ze bezig is met teamspirit en mensen helpen ipv janken en flikflooien
De stem zetten zelf om 11 uur de muziek uit..quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Laura nog steeds in de kamer...
Stem: Laura je bent genomineerd omdat je gister om 23:00 al in bed lag!
Toen was het feest toch ook al afgelopen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jop- Jij bent de zonquote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft 1 van jullie gister dat foute feest gezien ?En dat ene liedje waar Lauw het "dansje" bij wist. Iets met liefde en ga met me mee?
Ongelooflijk! Was echt olympisch goed....quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft 1 van jullie gister dat foute feest gezien ?En dat ene liedje waar Lauw het "dansje" bij wist. Iets met liefde en ga met me mee?
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is de week van de angst en ze krijgen leuke spelletjes en een fout feest.
Had het dan de week van het feest genoemd
Ik lachte me kapot om hoe ze danstequote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
oooo was het dansen wat ze deed, dacht kramp omdat ze te lang stondquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot om hoe ze danste
Oh dat was dansen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Voor Luie Laura het moment om meteen naar bed te gaan he?quote:Op zondag 10 april 2011 17:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De stem zetten zelf om 11 uur de muziek uit..
En die hand bewegingen erbijquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat soort dansjes leuk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En die hand bewegingen erbijIs er geen filmpje van? Lag echt he-le-maal dubbel. Was voor t eerst dat ik dr grappig vond (was niet haar bedoeling denk ik)
Het was voor haar de zwaarste dag in het huis ivm al die battles! Ze was nog nooit zo lang verticaal geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Luie Laura het moment om meteen naar bed te gaan he?
Was wel erg abrupt afgelopen, das dan weer minder.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het gister wel een van de leukste feestjes
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang wegquote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Het was voor haar de zwaarste dag in het huis ivm al die battles! Ze was nog nooit zo lang verticaal geweest!
Yup. Had van mij nog wel ff door gemogen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Was wel erg abrupt afgelopen, das dan weer minder.
Het was inderdaad gezellig ja... Jammer dat de Stem er om 23:00 een einde aan maakte..quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het gister wel een van de leukste feestjes
quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen ze want blijft lang weg
de stem heeft naar stability geluisterd en haar een lowkick gegeven.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen ze want blijft lang weg
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang weg
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang weg
nee geen missie, battlequote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe zit t nu tussen Flip en Jo?
En is die standbeelden iets een missie?
"De Bus" niet gevolgd zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heb de bus weleens gezien maar vond er vrij weinig aan destijds. En ik wist dat t liedje van Jop was kon er alleen niet opkomenquote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
"De Bus" niet gevolgd zeker?
Op commando dansen had Laura blijkbaar opgeschreven als 1 van haar "angesten", hadden ze het gister over.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat soort dansjes leuk.
Wedden dat ze het plop lied ook kan?
Ze eist gewoon een zoen hè?quote:
quote:Cynthia Mussche 10 april 2011 om 16:39
ze moeten gewoon tegen hun zeggen dat nederland hun een superleuk stel vind! dan durven ze het meer denk ik.
Ilona van der Wal 10 april 2011 om 17:34
Ja, stem laat Philip weten dat de mensen thuis dit alleen maar leuk vinden!
Anja 10 april 2011 om 17:25
Go for it Joanna en Flipje. Zooooooo'n leuk stel samen. Hoop dat Flipje te horen krijgt dat 77% van de Polldeelnemers hoopt dat ze wat krijgen. Dan hoeft hij zich ook niet zo druk te maken. STEM doe er iets aan. Laat Flip weten dat het goed zit.
Ik heb het al sinds gister in m'n hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
Godver....omdat de eerste post die ik net hier las over dat liedje van Job ging heb ik dat liedje in mn hoofd....Jij bent de sonnnnnnn, je bent de seeeeeeeeeeee!!
PinkieBartquote:
Plus1quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds gister in m'n hoofd
Heb je Lau's dansje er ook bij dan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je Lau's dansje er ook bij dan?
Helaas staat haar outfit nog wel op mijn netvlies gebrand...quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
LOL, ik kan dat soort dingen heel goed uitschakelen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
Godver....omdat de eerste post die ik net hier las over dat liedje van Job ging heb ik dat liedje in mn hoofd....Jij bent de sonnnnnnn, je bent de seeeeeeeeeeee!!
Loopt ze mank??quote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef Urb het volgende:
Laura terug uit de KvdW, Gerard " Nou dat was een one-taker he"![]()
Monique wil meteen uithoren maar Laura zegt, ik mag niet praten over wat daar gezegd is waarop Monique teleurgesteld zegt " Nou zeeeeg.."![]()
het mooiste vond ik , toen gerard en karim mekaar het peace teken gaven met die twee vingers op...stond laura daar een beetje naast te dansen harken, en ze zag die twee handen en heel onzeker ging haar eigen hand ook omhoog, alle vingers om dat ze dacht dat ze een hi5 gaven hahahahahaha ik piste echt bijna in mn broek.....en toen dat handje weer heel onzeker snel wegquote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Luira voelt zich altijd belangrijk als ze uit de kamer komtquote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef Urb het volgende:
Laura terug uit de KvdW, Gerard " Nou dat was een one-taker he"![]()
Monique wil meteen uithoren maar Laura zegt, ik mag niet praten over wat daar gezegd is waarop Monique teleurgesteld zegt " Nou zeeeeg.."![]()
Ja bah bahquote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Luira voelt zich altijd belangrijk als ze uit de kamer komt
Hahaha ja dat heb ik ook gezien! Mooi was dat!quote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef Stability het volgende:
[..]
het mooiste vond ik , toen gerard en karim mekaar het peace teken gaven met die twee vingers op...stond laura daar een beetje naast te dansen harken, en ze zag die twee handen en heel onzeker ging haar eigen hand ook omhoog, alle vingers om dat ze dacht dat ze een hi5 gaven hahahahahaha ik piste echt bijna in mn broek.....en toen dat handje weer heel onzeker snel weg
Nee ik vind het juist netjes dat ze voet bij stuk houd hier, gaat die Monique geen fuck aan wat er al dan niet over haar gezegd is.quote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Luira voelt zich altijd belangrijk als ze uit de kamer komt
stem haar dus geen lowkick gegevenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
het ligt alweer he? met opgevouwen benen
Even een powernap, da's goed voor je. Half uurtje de ogen dicht en je helemaal aflsuiten. Heerlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij bent snel met een laura doen
goffer...moet ik nou weeeer opstaan en het zelf doen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stem haar dus geen lowkick gegeven
Je hebt gelijk maar toch irriteert mij dat van kijk mij eens belangrijk doenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee ik vind het juist netjes dat ze voet bij stuk houd hier, gaat die Monique geen fuck aan wat er al dan niet over haar gezegd is.![]()
Het gaat wel ok...Voel me al beter dan het hele afgelopen jaarquote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik kan dat soort dingen heel goed uitschakelen.
Hoe gaat het met je?
On Topic: Saaie Laura heeft in de KvdW iedereen veren in hun reet geduwd.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Even een powernap, da's goed voor je. Half uurtje de ogen dicht en je helemaal aflsuiten. Heerlijk.
Ligt eraan of ze gaat praten. Alleen liggen en niks zeggen gaat nog wel, maar als die stokbrood gaat praten...pffffffffffquote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Stability het volgende:
[..]
goffer...moet ik nou weeeer opstaan en het zelf doen?
Niet te gelovenquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
het ligt alweer he? met opgevouwen benen
ok thanksquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze gaat praten. Alleen liggen en niks zeggen gaat nog wel, maar als die stokbrood gaat praten...pffffffffff
Maar dan roepen we jou wel
Eet ze!quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu ga ik een hapje eten![]()
Tot straks!
Smakelijk etenquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu ga ik een hapje eten![]()
Tot straks!
Fijn voor je, het werd eens tijd.quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
Het gaat wel ok...Voel me al beter dan het hele afgelopen jaar![]()
Bietje pijn maar daar zijn pillen voor![]()
Maar ik heb de koekwausen ff op tv gezet....tis weer oersaai
Ze horen en zien alleen wat ze zelf willenquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
gerard wil het in rust doen...heeft uitdrukkelijk om oordopjes gevraagd, heeft ze ook in....
snappen die andere kwasten nou echt niet dat ze op moeten souten ?
doodvermoeiend die lui erbij, vooral die lange paalquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ze horen en zien alleen wat ze zelf willen
Het is wel altijd mooi dat Luira alle liedjes probeert mee te zingen maar de tekst nooit kentquote:
wel van de kleuterliedjes van schoolquote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Het is wel altijd mooi dat Luira alle liedjes probeert mee te zingen maar de tekst nooit kent
Het is wel een bekend begrip de laatste tijd, maar niet door Karim.quote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ja, laura bunga bunga is een begrip in nederland en iedereen roept dat .........................muts !
silence i kill youquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
hahahaa gerard lijkt achmed wel met die jurk aan hahahaha
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wel van de kleuterliedjes van school
en die kan ze uitbeelden ookquote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is wel een bekend begrip de laatste tijd, maar niet door Karim.![]()
Voor mij werkt het jusit andersom, als ik over de Bunga Bunga feestjes van Berlusconi lees in de krant denk ik juist meteen aan Karim.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
Ja kut is dat zondags werken. Werken is überhaupt voor de dommen. Waarom op cam 1 en 2 streamlock?quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Annelies-G het volgende:
Tenks voor alle streamverslagen en filmpjes, zo zien wij hard werkende mensen ook veel van SST en hoeven we niets te missen ( haat zondags werken hahaha) nogmaals heel erg bedankt![]()
Ja, Joannaquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ze toch fotogeniek
Vraag-gesprekjes in KvdW.quote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja kut is dat zondags werken. Werken is überhaupt voor de dommen. Waarom op cam 1 en 2 streamlock?
verdrink je eendjes nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
ik jump ff snel in mn badje .....i'll be back !
quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff happie eten maken voor me dochter en me man smeken of ik upc mag kijken![]()
Laterss
latorrquote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff happie eten maken voor me dochter en me man smeken of ik upc mag kijken![]()
Laterss
Eet smakelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Laterss
Dat deed Joanna wel sneaky ja, ze leidde de aandacht van haarzelf af omdat de meiden al doorhadden en hardop uitspraken dat "de zoen" doorgestoken kaart was, en toen begon ze over Karim en hoefde ze zichzelf niet meer te verdedigen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, Joannais best een hottie.
In het filmpje over Karim is zo ook weer super grappig:
http://www.secretstory.nl/videos/1446/Karim+ligt+goed+in+de+markt
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef knagsje het volgende:
die karim vind ook alles leuk he, heerlijk om te zien hoe die jongen overal zijn best voor doet.
Grrrrrr..... Dat was toch beloofd?quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Ben Net5 an het kijken zie ik een reclame van Secret Story over deze week, en wordt er gezegd die verliezers moeten zelf uitmaken wie er genomineerd is, ze zijn dus niet automatisch alle 4 genomineerd
dat had je kunnen weten he?quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben je verdorie de hele dag aan het werk, kom je thuis, wil je COS lezen en ga jeraan beginnen, ben je anderhalf uur verder en geen ene ruk mee opgeschoten
Nouquote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Ben Net5 an het kijken zie ik een reclame van Secret Story over deze week, en wordt er gezegd die verliezers moeten zelf uitmaken wie er genomineerd is, ze zijn dus niet automatisch alle 4 genomineerd
Dat zei ik gisteren dus ook en werd van alle kanten ontkend. Dus zal wel niet danquote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Werd er wel gezegd. weirdquote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Dus ze draaien hun eigen verhaal terug?quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Anders Luira!quote:Op zondag 10 april 2011 18:07 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
NouIk hoop wel dat Mo of Maik exit gaat
hell no, dit heet de COS en geen THeekransjequote:
Bijna niet te geloven maar die zit in het winnende teamquote:
Gezellig hier in de prov Groningen, heerlijk zonnetjequote:
Dat vind ik nu eigenlijk een beetje het nadeel van Karim.. het is allemaal zo leuk en zo positief.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef knagsje het volgende:
die karim vind ook alles leuk he, heerlijk om te zien hoe die jongen overal zijn best voor doet.
Denk 2quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
dat zou betekenen dat er maar 1 genomineerd is dan?
Tuurlijk niet, dan zouden ze geen SMS-inkomsten meer hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
dat zou betekenen dat er maar 1 genomineerd is dan?
Oh gemist! Dat is geweldig om naar te kijken op tv. Ze hebben elk jaar een razende reporter die echt niet spoort...quote:
niet mij de schuld geven he..quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hell no, dit heet de COS en geen THeekransje![]()
Echt he ze ligt alleen maarquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven maar die zit in het winnende teamNiet dat zij er ook maar part noch deel aan heeft
Lijkt mij alleen maar gunstig...Team Sharon nomineren dan Flip en Maik.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
tv rijnmond is ook live volgens mij, zat net met me kop op die cameraquote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Oh gemist! Dat is geweldig om naar te kijken op tv. Ze hebben elk jaar een razende reporter die echt niet spoort...
I hope so...quote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar gunstig...Team Sharon nomineren dan Flip en Maik.
Team Karim Mo en Lau
Och hij word imo ook wel een beetje onderschat, hij heeft toch ook vaak wel een duidelijke menig en dit heeft voor anderen niet altijd positief uitgepakt. Servio leek het een beetje op te geven na zijn aanvaringen met Karim en Joanna ging eerlijk gezegd ook pas huilen door haar gesprek met Karim, Gerard was toen allang weg maar die kreeg wel de schuld.quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eigenlijk een beetje het nadeel van Karim.. het is allemaal zo leuk en zo positief.
Het maakt hem, voor mij, oersaai om naar te kijken. De redactie zou ook wat meer moeten doen om hem te triggeren.
Ja volgens mij keek ik ook naar tv Rijnmond, er is een reporter die al die mensen flink ontmoedigd zeg maar... Fantastisch!quote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tv rijnmond is ook live volgens mij, zat net met me kop op die camera
Tja... Het is weer NET niet... zoals alle missiesquote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
deze opdracht mogen ze ook wel weer stoppen zeg
totdat iemand iemand opgeeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang moeten ze het volhouden? Dat paalstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |