Kinderen vinden dat soort dansjes leuk.quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En die hand bewegingen erbijIs er geen filmpje van? Lag echt he-le-maal dubbel. Was voor t eerst dat ik dr grappig vond (was niet haar bedoeling denk ik)
Het was voor haar de zwaarste dag in het huis ivm al die battles! Ze was nog nooit zo lang verticaal geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor Luie Laura het moment om meteen naar bed te gaan he?
Was wel erg abrupt afgelopen, das dan weer minder.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het gister wel een van de leukste feestjes
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang wegquote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Het was voor haar de zwaarste dag in het huis ivm al die battles! Ze was nog nooit zo lang verticaal geweest!
Yup. Had van mij nog wel ff door gemogen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Was wel erg abrupt afgelopen, das dan weer minder.
Het was inderdaad gezellig ja... Jammer dat de Stem er om 23:00 een einde aan maakte..quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het gister wel een van de leukste feestjes
quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen ze want blijft lang weg
de stem heeft naar stability geluisterd en haar een lowkick gegeven.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen ze want blijft lang weg
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang weg
[..]
Volgens mij is ze nu ook in de kvdw in slaap gevallen want ze blijft lang weg
nee geen missie, battlequote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe zit t nu tussen Flip en Jo?
En is die standbeelden iets een missie?
"De Bus" niet gevolgd zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft 1 van jullie gister dat foute feest gezien ?En dat ene liedje waar Lauw het "dansje" bij wist. Iets met liefde en ga met me mee?
Heb de bus weleens gezien maar vond er vrij weinig aan destijds. En ik wist dat t liedje van Jop was kon er alleen niet opkomenquote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
"De Bus" niet gevolgd zeker?
Op commando dansen had Laura blijkbaar opgeschreven als 1 van haar "angesten", hadden ze het gister over.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat soort dansjes leuk.
Wedden dat ze het plop lied ook kan?
Ze eist gewoon een zoen hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |