quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
die zou ook wel bij laura passen hoor
Flip die het ordinair vind en karim en geer die op een sokkel staanquote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou als je Alex moet geloven dan kan dat nog wel enkele weken duren.![]()
Ben weer terug na een dag hard werken, heb ik nog iets gemist, behalve dan DE kus?
en niet meer getreiterd wordtquote:eerlijk, monique is wel een stuk leuker nu ze bezig is met teamspirit en mensen helpen ipv janken en flikflooien
Nou... Net commandeerde ze Flip nog ffquote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef ieniemieniee het volgende:
eerlijk, monique is wel een stuk leuker nu ze bezig is met teamspirit en mensen helpen ipv janken en flikflooien
De stem zetten zelf om 11 uur de muziek uit..quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Laura nog steeds in de kamer...
Stem: Laura je bent genomineerd omdat je gister om 23:00 al in bed lag!
Toen was het feest toch ook al afgelopen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jop- Jij bent de zonquote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft 1 van jullie gister dat foute feest gezien ?En dat ene liedje waar Lauw het "dansje" bij wist. Iets met liefde en ga met me mee?
Ongelooflijk! Was echt olympisch goed....quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft 1 van jullie gister dat foute feest gezien ?En dat ene liedje waar Lauw het "dansje" bij wist. Iets met liefde en ga met me mee?
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is de week van de angst en ze krijgen leuke spelletjes en een fout feest.
Had het dan de week van het feest genoemd
Ik lachte me kapot om hoe ze danstequote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
oooo was het dansen wat ze deed, dacht kramp omdat ze te lang stondquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot om hoe ze danste
Oh dat was dansen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Voor Luie Laura het moment om meteen naar bed te gaan he?quote:Op zondag 10 april 2011 17:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De stem zetten zelf om 11 uur de muziek uit..
En die hand bewegingen erbijquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |