Jawel.quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
hoop dat TT klopt, heb streams nog niet aan
ze staan indd nog steedsquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
Nou jeej. Niet dat dat niet lastig is ofzo.. Maar echt spannend is het ook weer niet.quote:
Gewoon wie het langste uithoudingsvermogen heeft. Ze kunnen dus ook niet slapen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou jeej. Niet dat dat niet lastig is ofzo.. Maar echt spannend is het ook weer niet.Het is niet zo dat ze eraf kunnen vallen ofzo.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Die ligt in d'r witte mand achter in de tuin.
Ik krijg steeds meer een hekel aan haarquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
ik zou het al bloed irritant vinden dat die laura daar zo ligt...
indruk op karim maken denk ik weer.....
TT klopt sowieso, was het niet letterlijk dan wel figuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
plus 1!quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer aan hekel aan haar
ik ook hoor, maar dat was nog niemand opgevallen he?quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan haar
Het liggen van haar is het probleem nog niet, maar als ze haar mond open doet......quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan haar
quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar dat was nog niemand opgevallen he?![]()
Net zaten ze nog te kleffenquote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef Sunshine1974 het volgende:
Waarom zit eMo niet aan Maik vastgeplakt? Ik heb haar nog nooit zo lang los gezien!
quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Stability het volgende:
na sst zou laura wel kunnen solliciteren bij drogisterij "de gaper"
Ja al die onzin en moeder Theresa adviezen pfff....quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Stability het volgende:
hou dan eens een half uur je moel, laura
Jazeker! Arme Analexquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat in een paar seconde....vermoeiend voor haar
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die is zeker nog niet op fok gesignaleerd he??
Niet dat ik weet, maar gok dat ie dan toch niets gaat zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die is zeker nog niet op fok gesignaleerd he??
quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Kappen nou met die lantaarnpaal grappen!![]()
Hoewel ik gok dat het een typo was.
hahahahahaha adremmetjequote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Kappen nou met die lantaarnpaal grappen!![]()
Hoewel ik gok dat het een typo was.
ow ja....5 minuten van zijn tijd ingevuld...quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...
Hij weet geeneens wat UPC is laat staan dat ie weet over het bestaan van Fok!quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar gok dat ie dan toch niets gaat zeggen
quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow ja....5 minuten van zijn tijd ingevuld...
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggenquote:
Hij zei toch ook dat hij werk ging zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...
prachtig samengevatquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
ik hoop dan ook echt dat zij een keer zo'n zware lichamelijke opdracht krijgt, dat ze gillend naar huis wilquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggen
Yep! Nou,... mooie samenvattingquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
kun je dit gelijk in streamverslagzettenquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Jo niet meer trots? (ik kom net uit de zon)
staat ze dan???quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Kan iemand Laura van dat ding afschoppen?
quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...
Zij moet ff in het zwembad gegooid worden ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je dit gelijk in streamverslagzetten
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
en weer schiet ik in de lachquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........
Tnx voor je update, ben ik ook meteen bij!quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezen
terug naar onze kistquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Wat gaan jullie doen NA sst?
zielig in een hoekje zitten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
veel slapenquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Op het strand hangen..quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
dat dusquote:
Jaaaaa! Heb net 300 gram gezouten pindas en een fles cola weg zitten stouwen. Nu moet ik even de ogen achter de klep hebben hehequote:
Het huishouden en man onderhouden ( ben gewoon blijven werken tijdens SST dus daar veranderd niets aan )quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
Ik vind het nu al erg... Geen rls meer...quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zielig in een hoekje zitten denk ik
Zomerslaap houden en dus Laura nadoenquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
wie weet heeft ie jou gelezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef Stability het volgende:
laura kvdw........ok stemmetje geef haar ff een flitsende lowkick!!
Nieuw forum zoeken Titel Tour de Francequote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
Even off topic..
ja indd. als een van die anderen het hadden moeten doen, hadden we alleen een hoop gezeik en geklaag gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
on gelovelijk die 2 moeten de hele tijd op een plaats blijven en nog zijn het de meest actieve van het huis
Hahaha... Ik heb zwangerschapsverlof maar moet 20 april weer gaan werken... Dus minder tijd om te volgen maar toch....quote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het huishouden en man onderhouden ( ben gewoon blijven werken tijdens SST dus daar veranderd niets aan )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |