Dan neemt van de anderen hem wel op denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef iBenny het volgende:
Vannacht de telefoon af laten gaan. Ben benieuwd wat ze gaan doen
En als een van de standbeelden hem op pakt hebben ze een vrijstelling als hun team verliest...quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef iBenny het volgende:
Vannacht de telefoon af laten gaan. Ben benieuwd wat ze gaan doen
quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
TUSSENSTAND: FC UTRECHT 0 - 4 FEYENOORD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 16:01 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft afgelopen nacht zo'n weckflessen-elastiek op z'n mond gehad en dan vond ie maar niks
quote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Ireth het volgende:
Aha, Flip wil met Jo geen tweede Maik zijn die aan Mo vastgeplakt zit de hele dag! We zijn er uit!
Neerlaten van het zonnescherm.quote:
WTF zijn ze ziekquote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Haha ohw nee, jij hebt geen huis,.... en Dennix heeft je oma opgesnoven![]()
Ik snap niks meer van die kerelquote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
maarreh flip beweert dus al weken niet verliefd te zijn en dan toch gaan zoenen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
![]()
En Joanna vind dat hij de hele dag achter haar reet aanloopt terwijl ze hem zelf als hondje gebruikt.
[ link | afbeelding ]
Gerard laat die hormonen samen met Karim met rust en spelen samen lekker het spel.quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel eerder een datingshow.
Alsof ze er allemaal in zijn gegaan met het doel de liefde van hun leven te vinden. (op Gerard na dan)
Tuulijkquote:
Hier dacht ik eerlijk gezegd ook aanquote:Op zondag 10 april 2011 16:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ken dat soort barmannen als Flip wel. Half-minderjarige pubermeisjes die bij hem aan de bar komen om hun zuurverdiende centjes aan een breezertje uit te geven moeten natuurlijk wel weten dat hij helemaal vrij is, zodat ze de indruk hebben nog een kansje te maken.
En het echte probleem daarvan is?quote:Op zondag 10 april 2011 16:04 schreef bull1966 het volgende:
en JoJo heeft het net een week uit na 3.5 jaar en ligt weer te bekken
zou ze nooit doen voor de camera , zei mamma lief toch , pfffquote:Op zondag 10 april 2011 16:04 schreef bull1966 het volgende:
Eik wel hè? Odrinair tongen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Niki.P het volgende:
Flip heeft net eigelijk Mo en Maik en Alex en Laura ordinair genoemd...
dat het allemaal toneelspel is zo vlak voor de eliminatiequote:Op zondag 10 april 2011 16:04 schreef bull1966 het volgende:
En het echte probleem daarvan is?
goeie tussenstandenquote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Live eredivisieverslagen #141 - RODA!!
Die heeft zich vergistquote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Miss-L het volgende:
[..]
zou ze nooit doen voor de camera , zei mamma lief toch , pfff
Hij lijkt me echt het type barman dat meisjes van 14 - 15 jaar laat stokslobberen voor de bonquote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Tuulijk
[..]
Hier dacht ik eerlijk gezegd ook aan![]()
was toch ook dat ze net op zondag die brief kreeg dat het uit was met haar vriendje , alles om zieltjes te winnen van de kijkers en de medebewoners..quote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dat het allemaal toneelspel is zo vlak voor de eliminatie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, Joanna schijnt op dat soort types te vallen he.quote:Op zondag 10 april 2011 16:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt het type barman dat meisjes van 14 - 15 jaar laat stokslobberen voor de bon
Ben echt benieuwd hoe het nu tussen Jo en Flip gaat na gisteren avond en het gesprek van net, ze hebben vaker van dit soort gesprekken gehad, en zich er niet aangehouden maar dan altijd vanuit Jo nu was het vanuit Flip...quote:Op zondag 10 april 2011 16:08 schreef iBenny het volgende:
dat Jo zo snel na 'het nieuws' naar Flip gaat, gaat nog wel voor problemen zorgen gok ik.
Dit is dus precies de bedoeling!!!quote:Ben echt benieuwd hoe het nu tussen Jo en Flip gaat na gisteren avond en het gesprek van net, ze hebben vaker van dit soort gesprekken gehad, en zich er niet aangehouden maar dan altijd vanuit Jo nu was het vanuit Flip...
Yep, vind het wel cool dat Flip z'n mannetje staat, hoe knullig het er ook uit komt. Joanna's reactie is ook wel grappig, ze wil totaal niet ordinair overkomen dus schuift nu al het kleffe gedoe op Flip terwijl ze hem zelf al weken als schoothondje misbruikt.quote:Op zondag 10 april 2011 16:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe het nu tussen Jo en Flip gaat na gisteren avond en het gesprek van net, ze hebben vaker van dit soort gesprekken gehad, en zich er niet aangehouden maar dan altijd vanuit Jo nu was het vanuit Flip...
bij dennis was het nog niet uit en die heeft zich laten pijpen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:04 schreef bull1966 het volgende:
nee helemaal niet OK.quote:bij dennis was het nog niet uit en die heeft zich laten pijpen.
maar das natuurlijk wel ok
Ik geloof dat hele verhaal niet. Puur een publiciteitsstunt van mamajo.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Gamey het volgende:
bij dennis was het nog niet uit en die heeft zich laten pijpen.
Vandaar dat ik jou plaatje ook zeer geslaagd vindquote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, vind het wel cool dat Flip z'n mannetje staat, hoe knullig het er ook uit komt. Joanna's reactie is ook wel grappig, ze wil totaal niet ordinair overkomen dus schuift nu al het kleffe gedoe op Flip terwijl ze hem zelf al weken als schoothondje misbruikt.
Nee das niet oke , maar hij is niet op tv waar heel nederland mee mee kan kijken..quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Gamey het volgende:
[..]
bij dennis was het nog niet uit en die heeft zich laten pijpen.
Daarom... vind ik ook wel interessant.quote:Op zondag 10 april 2011 16:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe het nu tussen Jo en Flip gaat na gisteren avond en het gesprek van net, ze hebben vaker van dit soort gesprekken gehad, en zich er niet aangehouden maar dan altijd vanuit Jo nu was het vanuit Flip...
ow dank jequote:Op zondag 10 april 2011 16:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als standbeeld zo lang mogelijk blijven staan op een sokkel
ik denk dat het ff slecht gaat met z'n ijzerhandelquote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat hele verhaal niet. Puur een publiciteitsstunt van mamajo.
We horen het verhaal maar van 1 kant en die kant is "toevallig"positief voor JoJoquote:bij dennis was het nog niet uit en die heeft zich laten pijpen.
nee helemaal niet OK.
als het al waar is
quote:Op zondag 10 april 2011 16:14 schreef bull1966 het volgende:
[..]
We horen het verhaal maar van 1 kant en die kant is "toevallig"positief voor JoJo
als die JoJo net zo thuis is als hier had ik d'r ook bij de eerste beste keer de keien op geschopt
quote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef mangalie het volgende:
Lau geeft toe dat zij en Mo zure wijven zijn
nu pasquote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef mangalie het volgende:
Lau geeft toe dat zij en Mo zure wijven zijn
Met dank aan mamajo. Dennis wilde niks met SST te maken hebben en toch is Jo dat programma ingestapt. Ik denk dat Dennis de realtie al verbroken heeft voordat ze die toko inging.quote:Op zondag 10 april 2011 16:14 schreef wildstar het volgende:
ik denk dat het ff slecht gaat met z'n ijzerhandel
quote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik jou plaatje ook zeer geslaagd vind![]()
preciesquote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan mamajo. Dennis wilde niks met SST te maken hebben en toch is Jo dat programma ingestapt. Ik denk dat Dennis de realtie al verbroken heeft voordat ze die toko inging.
Het hele verhaal rammelt als oud roest.
ik stem voorquote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef Candyfreak het volgende:
Kan Laura niet exit!? Ze ligt alleen maar
+1 en welkom.quote:
Het rammelt als Dennis z'n oud ijzer handeltje idd.quote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan mamajo. Dennis wilde niks met SST te maken hebben en toch is Jo dat programma ingestapt. Ik denk dat Dennis de realtie al verbroken heeft voordat ze die toko inging.
Het hele verhaal rammelt als oud roest.
Inderdaad. Enigste wat ze doet in het huis is zeiken en lui zijnquote:Op zondag 10 april 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
Kan die Laura niet ophouden met dat onnozel gezemel
daarom is het ook een lui zeikwijfquote:Op zondag 10 april 2011 16:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Inderdaad. Enigste wat ze doet in het huis is zeiken en lui zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |