quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow ja....5 minuten van zijn tijd ingevuld...
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggenquote:
Hij zei toch ook dat hij werk ging zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Stability het volgende:
[..]
die moest eerst AL zn vrienden en familie nog zien enzo...
prachtig samengevatquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
ik hoop dan ook echt dat zij een keer zo'n zware lichamelijke opdracht krijgt, dat ze gillend naar huis wilquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Geen enkele cap staat ze ook maar iets te doen,... altijd maar met die luie cadaver liggen
Yep! Nou,... mooie samenvattingquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Potverjandriedubbeltjeszalnooiteenkwartje worden. Even alles cossen doorgespit, anderhalf uur verder met lezen en wat ben ik er wijzer van geworden? Geen ene mallemoer:( COS is niet altijd een COSMaar goed, niet zeuren Lies
Ik ben weer bij gelezen. Filp en Jo hebben gezoend, Jo trots maar nu ineens niet meer. Laura ligt zoals altijd horizontaal
Mo en Maik kwam ik niet veel ban tegen. En Geer en Karim zijn inmiddels standbeelden geworden.
kun je dit gelijk in streamverslagzettenquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Annelies-G het volgende:
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoezo Jo niet meer trots? (ik kom net uit de zon)
staat ze dan???quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Kan iemand Laura van dat ding afschoppen?
quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Gedumpt door Flip...Hij vind zoenen op tv ordinair...
Zij moet ff in het zwembad gegooid worden ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je dit gelijk in streamverslagzetten
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
en weer schiet ik in de lachquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<<------ staat weer op...neemt een aanloop en maakt een lowkick richting laura's knieschijven.........
Tnx voor je update, ben ik ook meteen bij!quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet, laten ze ook maar anderhalf uur COS voor Jan lul gaan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |