Gezellig hier in de prov Groningen, heerlijk zonnetjequote:
Dat vind ik nu eigenlijk een beetje het nadeel van Karim.. het is allemaal zo leuk en zo positief.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef knagsje het volgende:
die karim vind ook alles leuk he, heerlijk om te zien hoe die jongen overal zijn best voor doet.
Denk 2quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
dat zou betekenen dat er maar 1 genomineerd is dan?
Tuurlijk niet, dan zouden ze geen SMS-inkomsten meer hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
dat zou betekenen dat er maar 1 genomineerd is dan?
Oh gemist! Dat is geweldig om naar te kijken op tv. Ze hebben elk jaar een razende reporter die echt niet spoort...quote:
niet mij de schuld geven he..quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hell no, dit heet de COS en geen THeekransje![]()
Echt he ze ligt alleen maarquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven maar die zit in het winnende teamNiet dat zij er ook maar part noch deel aan heeft
Lijkt mij alleen maar gunstig...Team Sharon nomineren dan Flip en Maik.quote:Op zondag 10 april 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
Ben Net5 an het kijken zie ik een reclame van Secret Story over deze week, en wordt er gezegd die verliezers moeten zelf uitmaken wie er genomineerd is, ze zijn dus niet automatisch alle 4 genomineerd
tv rijnmond is ook live volgens mij, zat net met me kop op die cameraquote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Oh gemist! Dat is geweldig om naar te kijken op tv. Ze hebben elk jaar een razende reporter die echt niet spoort...
I hope so...quote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar gunstig...Team Sharon nomineren dan Flip en Maik.
Team Karim Mo en Lau
Och hij word imo ook wel een beetje onderschat, hij heeft toch ook vaak wel een duidelijke menig en dit heeft voor anderen niet altijd positief uitgepakt. Servio leek het een beetje op te geven na zijn aanvaringen met Karim en Joanna ging eerlijk gezegd ook pas huilen door haar gesprek met Karim, Gerard was toen allang weg maar die kreeg wel de schuld.quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eigenlijk een beetje het nadeel van Karim.. het is allemaal zo leuk en zo positief.
Het maakt hem, voor mij, oersaai om naar te kijken. De redactie zou ook wat meer moeten doen om hem te triggeren.
Ja volgens mij keek ik ook naar tv Rijnmond, er is een reporter die al die mensen flink ontmoedigd zeg maar... Fantastisch!quote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tv rijnmond is ook live volgens mij, zat net met me kop op die camera
Tja... Het is weer NET niet... zoals alle missiesquote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
deze opdracht mogen ze ook wel weer stoppen zeg
totdat iemand iemand opgeeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang moeten ze het volhouden? Dat paalstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |