Het is wel altijd mooi dat Luira alle liedjes probeert mee te zingen maar de tekst nooit kentquote:
wel van de kleuterliedjes van schoolquote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Het is wel altijd mooi dat Luira alle liedjes probeert mee te zingen maar de tekst nooit kent
Het is wel een bekend begrip de laatste tijd, maar niet door Karim.quote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ja, laura bunga bunga is een begrip in nederland en iedereen roept dat .........................muts !
silence i kill youquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
hahahaa gerard lijkt achmed wel met die jurk aan hahahaha
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wel van de kleuterliedjes van school
en die kan ze uitbeelden ookquote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is wel een bekend begrip de laatste tijd, maar niet door Karim.![]()
Voor mij werkt het jusit andersom, als ik over de Bunga Bunga feestjes van Berlusconi lees in de krant denk ik juist meteen aan Karim.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
Ja kut is dat zondags werken. Werken is überhaupt voor de dommen. Waarom op cam 1 en 2 streamlock?quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Annelies-G het volgende:
Tenks voor alle streamverslagen en filmpjes, zo zien wij hard werkende mensen ook veel van SST en hoeven we niets te missen ( haat zondags werken hahaha) nogmaals heel erg bedankt![]()
Ja, Joannaquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ze toch fotogeniek
Vraag-gesprekjes in KvdW.quote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja kut is dat zondags werken. Werken is überhaupt voor de dommen. Waarom op cam 1 en 2 streamlock?
verdrink je eendjes nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
ik jump ff snel in mn badje .....i'll be back !
quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ff happie eten maken voor me dochter en me man smeken of ik upc mag kijken![]()
Laterss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |